was van middag op het plein ,en Cabriella zat nog steeds op 5 linksJa Gabriella werkt ook op zondag ,moet je nog wel ff wachten voor het weer zondag is Ze stond op 5links en zou deze week op nr 12 rechts zitten .
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenwas van middag op het plein ,en Cabriella zat nog steeds op 5 linksJa Gabriella werkt ook op zondag ,moet je nog wel ff wachten voor het weer zondag is Ze stond op 5links en zou deze week op nr 12 rechts zitten .
Dat vertelde ze mij zelf vorige week omdat Sanja weer terug zou zijn.was van middag op het plein ,en Cabriella zat nog steeds op 5 links
Karla op 20 rechts ,Beatrice 15 rechts, zij staat ook op Kinky.Weet iemand of er ook dames zitten die kinky sessies doen in de dag shift ?
7links blond haar is Maya ,zie recensies. Drempelvrees heeft meestal iedereen wel in het begin , jij hebt de eerste stappen gemaakt.vorige week voor het eerst op het plein geweest en ik moet zeggen ik vondt het best wel awkward om daar zo te lopen haha vooral omdat ik een beetje verlegen en introvert ben,
eerst werd er naar me geroepen en op het raam geklopt door de dame in nr 2 geloof ik, ben stug door gelopen zag toen een blonde dame met zwarte bril op 7 link dacht ik maar omdat ik beetje onzeker was keek ik nog een raam verder waar niemand zat en toen was de blonde net bezet waar ik nu spijt van heb haha weet iemand wie dit is ?
toen terug gelopen en bij ibbi aangeklopt leuke dame ben er half uurtje binnen geweest en na afloop gesprekje met haar gehad over verschillende dingen
Ook wel speciaal zo een plein, zeker wanneer er niet veel volk is, je bent dan snel rond en als je wat wil kiezen of wachten sta je daar ook wat te kijk in het midden. Voelt beetje andersom zo, maar raak je wel gewoon, iedereen is daar immers voor hetzelfde wat op sommige andere plekken dan weer niet altijd het geval is.vorige week voor het eerst op het plein geweest en ik moet zeggen ik vondt het best wel awkward om daar zo te lopen haha vooral omdat ik een beetje verlegen en introvert ben,
eerst werd er naar me geroepen en op het raam geklopt door de dame in nr 2 geloof ik, ben stug door gelopen zag toen een blonde dame met zwarte bril op 7 link dacht ik maar omdat ik beetje onzeker was keek ik nog een raam verder waar niemand zat en toen was de blonde net bezet waar ik nu spijt van heb haha weet iemand wie dit is ?
toen terug gelopen en bij ibbi aangeklopt leuke dame ben er half uurtje binnen geweest en na afloop gesprekje met haar gehad over verschillende dingen
De meesten zijn Roemeens ,enkele sprekenHier al eens gewandelt maar nooit binnegestapt maar lang geleden ,
zijn de dames hier nederlandstalig ? of is het zoals in schipperskwartier (Antwerpen)
Een uur rijden?Wie zijn er vandaag ( vanavond) aanwezig?
Nog toppertjes?
Moet 1 uur rijden vandaar deze vraag.
Ga jij dan ook ervaringen delen met ons ? Of stel je alleen maar vragen ? Ga er eens wat dames proberen zou ik zeggen .Wie zijn er vandaag ( vanavond) aanwezig?
Nog toppertjes?
Moet 1 uur rijden vandaar deze vraag.
Gisteren avond rond 2300uHoi, ben al enkele weken niet meer op het plein geweest. Nog altijd veel ramen gesloten langs de hoge raamnummers?
Hoeveel dames zijn er nu ongeveer nog actief op een gemiddelde avond?
grts
FoxyB
Hey tnx voor de update.Gisteren avond rond 2300u
waren alle ramen geopend op vijf panden na .
Gisteren avond waren enkele toppertjes al weg ,ik denk ivm slecht weer .
Beatrice op 15rechts vertrekt dit weekend en ook Melissa heb ik niet gezien .
Wel Carina die stond paraat , maar ja ik eet niet elke dag biefstuk
Heeft iemand hier een Cubaanse dame gespot die voorheen in Doetinchem was?
Ze noemde zich daar Nathalie en heeft blond half lang geverfd haar en kan je heel verleidelijk aan kijken.
Ze werkt ook een aantal dagen per week in het Landhuisje en daar heet ze Nikita.
Nee die niet. Macumba schreef een recencie laatst over een latina op raam nr 1 die Diana heet. Probeer al een tijdje te verrivieren of ze daar ook echt zit en of iemand meer weer over haar. Tot op heden nog geen reacties ontvangen.Is dat die Cubaanse dame die dikke sigaren tot haar neemt .
Nee helaas maat nog niet aangetroffen in het Eindhovense . Suc6 met verder rechercheren.
Instap tarief is 50€ = Pmc en nmc + 50€ pzc dit is ongeveer 15min a 20 ligt een beetje aan de dame .Ik wil vanavond graag mijn eerste keer naar het plein gaan (blijkbaar rij ik hier al ruime tijd regelmatig voorbij zonder het te weten, dus vanavond mss eens stoppen), indien het zo is zal een recensie zeker volgen.
Maar, zijn er dames die pijpen zonder cd aanbieden? En zo ja, hoeveel betaal je hier dan extra voor? Ik zou enkel voor een blowjob gaan en neem niet graag meer geld mee dan nodig
Loop raam 2 voorbij!!Ik wil vanavond graag mijn eerste keer naar het plein gaan (blijkbaar rij ik hier al ruime tijd regelmatig voorbij zonder het te weten, dus vanavond mss eens stoppen), indien het zo is zal een recensie zeker volgen.
Maar, zijn er dames die pijpen zonder cd aanbieden? En zo ja, hoeveel betaal je hier dan extra voor? Ik zou enkel voor een blowjob gaan en neem niet graag meer geld mee dan nodig
2de raam links als je het plein oploopt? Hoe ziet deze dame eruit? Zou idd als eerste ervaring met de ramen niet meteen een slechte ervaring willenLoop raam 2 voorbij!!
Gewoon voorbij lopen ,ze kloppen wel op de ramen maar geven een bagger service.2de raam links als je het plein oploopt? Hoe ziet deze dame eruit? Zou idd als eerste ervaring met de ramen niet meteen een slechte ervaring willen
Iemand??Heeft iemand hier een Cubaanse dame gespot die voorheen in Doetinchem was?
Ze noemde zich daar Nathalie en heeft blond half lang geverfd haar en kan je heel verleidelijk aan kijken.
Ze werkt ook een aantal dagen per week in het Landhuisje en daar heet ze Nikita.
Prive Het Landhuisje
www.hetlandhuisje.nl
Nooit gezien op het plein ,succes met jou verdere zoektocht.Iemand??
Ja idd dit is Amelia. Ik heb daar deze week een mindere ervaring mee gehad. Zie mijn recensieVrijdag avond op het plein geweest. Aanbod was ronduit teleurstellend. Ben al een tijdje niet geweest maar het is er allemaal niet beter op geworden qua aanbod. Ik hou van slank en wat ik zag beviel me maar matig. Bovendien ramen dicht. Op 20 L zat naast Karla wel een lekkertje. Knotje en een brilletje. Is dit Amelia? Twijfel omdat ik met Karla niet de beste ervaring heb. Wie weet meer?
Meeste toppers zijn op vakantie, victoria zit nog op 4 links en isabella op 8 links. Verder zoals altijd rond de feestdagen heel veel nieuwe gezichten.Ik ben benieuwd hoe de bezetting een week voor de feestdagen is.