Algemeen Eindhoven algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een tijdje terug een hele slechte ervaring gehad met Karla. Nu lees ik dat de goede dames blijkbaar met vakantie zijn. Wie op het plein zijn de toppers en zijn (terug van vakantie) aanwezig?
Carina zou beginnen weer op nummer 7, Ella nummer 6 links is zeker geen weggegooid geld. En dan de standaard Ibbi/Mylene. Je kan ook gewoon het forum doorspitten en kijken naar de reviews.

Hmm ja zou kunnen dat ik ze soms ook op links zie. Of andere raam links ervan. Wat donkere bruine haren, cup a/b gok ik zo met leuke twinkeling in de ogen.

Als het Karla is wss maar beter overslaan dus..

Weet iemand wie de dame is op 21 rechts? Het is haar vaste stek.

Heb vaak op het punt gestaan om daar naar binnen te gaan, maar kan geen ervaringen terug vinden.
Bedoel je de dame met heel veel make-up? vond haar op eerste gezicht ook een prettige verschijning maar aan de deur zag ik haar slechte gebit en geplamuurde gezicht, toen toch maar doorgelopen..... heb er eens een loper naar binnen zien gaan die was binnen 10 minuten weer buiten maar dat zegt niets zonder recensie....

Bedoel je de dame met heel veel make-up? vond haar op eerste gezicht ook een prettige verschijning maar aan de deur zag ik haar slechte gebit en geplamuurde gezicht, toen toch maar doorgelopen..... heb er eens een loper naar binnen zien gaan die was binnen 10 minuten weer buiten maar dat zegt niets zonder recensie....
Dat zou ze kunnen zijn idd. Ze zat gisteren op 21 rechts in ieder geval.

Heren, ik ga morgen voor het eerst een kijkje nemen in Eindhoven. Ik vraag me af: In welke dichtstbijzijnde straten kan je gratis parkeren en hoe de verdeling is van de dames qua afkomst.

Heren, heeft iemand hier een sms ontvangen met de welbekende onzin 'problemen met mijn hoeren blabla oplossing blabla geef geld'? Ik heb namelijk een nummer waarmee ik de afgelopen twee jaar maar met één dame (van het plein) contact heb gehad. Ik ga nog geen namen noemen, maar ik ben dus heel erg benieuwd of een van de andere bekende wandelaars op het plein ook een sms heeft ontvangen? De sms maakt weinig indruk, maar als blijkt dat meerdere dit is overkomen kunnen we wellicht ontdekken welke dame onze gegevens doorverkoopt. Er zijn namelijk nog een paar dames van het plein die het hadden, maar de afgelopen twee jaar dus maar met precies 1 dame contact gehad via dat nummer.

Heren, heeft iemand hier een sms ontvangen met de welbekende onzin 'problemen met mijn hoeren blabla oplossing blabla geef geld'? Ik heb namelijk een nummer waarmee ik de afgelopen twee jaar maar met één dame (van het plein) contact heb gehad. Ik ga nog geen namen noemen, maar ik ben dus heel erg benieuwd of een van de andere bekende wandelaars op het plein ook een sms heeft ontvangen? De sms maakt weinig indruk, maar als blijkt dat meerdere dit is overkomen kunnen we wellicht ontdekken welke dame onze gegevens doorverkoopt. Er zijn namelijk nog een paar dames van het plein die het hadden, maar de afgelopen twee jaar dus maar met precies 1 dame contact gehad via dat nummer.
Ik niet maar ben wel nieuwsgierig voor wie ik moet oppassen ik kom er regelmatig keer of 2-3 per week.

Mijn nummer is maar bij 2 dames bekend, ik ben er voorzichtig mee met het strooien van mijn nummer.

Terug
Bovenaan Onderaan