Voormalig lid 30665
Newbie
Een tijdje terug een hele slechte ervaring gehad met Karla. Nu lees ik dat de goede dames blijkbaar met vakantie zijn. Wie op het plein zijn de toppers en zijn (terug van vakantie) aanwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCarina zou beginnen weer op nummer 7, Ella nummer 6 links is zeker geen weggegooid geld. En dan de standaard Ibbi/Mylene. Je kan ook gewoon het forum doorspitten en kijken naar de reviews.Een tijdje terug een hele slechte ervaring gehad met Karla. Nu lees ik dat de goede dames blijkbaar met vakantie zijn. Wie op het plein zijn de toppers en zijn (terug van vakantie) aanwezig?
Geen idee, zitten daar niet 2 Roemeense met donkere haren? 20 en 21 wisselen vaak van personeel, enige vaste is Karla en nu al een tijdje DaniellaWeet iemand wie de dame is op 21 rechts? Het is haar vaste stek.
Heb vaak op het punt gestaan om daar naar binnen te gaan, maar kan geen ervaringen terug vinden.
Bedoel je de dame met heel veel make-up? vond haar op eerste gezicht ook een prettige verschijning maar aan de deur zag ik haar slechte gebit en geplamuurde gezicht, toen toch maar doorgelopen..... heb er eens een loper naar binnen zien gaan die was binnen 10 minuten weer buiten maar dat zegt niets zonder recensie....Weet iemand wie de dame is op 21 rechts? Het is haar vaste stek.
Heb vaak op het punt gestaan om daar naar binnen te gaan, maar kan geen ervaringen terug vinden.
Dat zou ze kunnen zijn idd. Ze zat gisteren op 21 rechts in ieder geval.Bedoel je de dame met heel veel make-up? vond haar op eerste gezicht ook een prettige verschijning maar aan de deur zag ik haar slechte gebit en geplamuurde gezicht, toen toch maar doorgelopen..... heb er eens een loper naar binnen zien gaan die was binnen 10 minuten weer buiten maar dat zegt niets zonder recensie....
Zat ze ergens voor? Volgens mij al jaren niet meer aanwezig! Wel jammer.Er werkte een jaar of 3 geleden een Colombiaanse dame volgens mij onder de naam Diana. Iemand een idee of ze nu nog ergens werkzaam is?
Ella 6L, Stefanie 11L, Ibi 5R.Have any of u been to the girls yesterday or today? Is there any reccomendations?
Waar in Groningen?Geen idee waar ze precies zat. Ja echt jammer was een prachtige dame. Heeft voorheen ook in Groningen gezeten.
Waren toch genoeg leuke dames gisteren, Carina/Ibbi/Ella/Beatrice/Eliza om maar een paar te noemen.Gisteren naar het plein gereden. In de hoop de vorige ervaring te doen vergeten. Dat is niet gelukt. Het aanbod was zo triest dat ik maar weer naar huis ben gegaan.
Niet iedereen wordt enthousiast van deze dames en dus kan ik de reactie van Jeroen wel begrijpen.Waren toch genoeg leuke dames gisteren, Carina/Ibbi/Ella/Beatrice/Eliza om maar een paar te noemen.
Nou van die 2 op nummer 2 en 3 word ik anders ook niet enthousiastNiet iedereen wordt enthousiast van deze dames en dus kan ik de reactie van Jeroen wel begrijpen.
I rest my case.Nou van die 2 op nummer 2 en 3 word ik anders ook niet enthousiast
Ieder zijn smaak , ik ga erook wel eens langs om te kijken of er wat te scoren valt ,en ja elke dag biefstuk is ook niet lekker ,soms wil je gewoon een worst.Gisteren naar het plein gereden. In de hoop de vorige ervaring te doen vergeten. Dat is niet gelukt. Het aanbod was zo triest dat ik maar weer naar huis ben gegaan.
Roemeens, Bulgaars en wat Afrikaans. Er zijn in de Edisonstraat gratis parkeergelegenheid, en garage.Heren, ik ga morgen voor het eerst een kijkje nemen in Eindhoven. Ik vraag me af: In welke dichtstbijzijnde straten kan je gratis parkeren en hoe de verdeling is van de dames qua afkomst.
Nou als ik naar het plein ga ben ik meestal niet opzoek naar een worst hahaIeder zijn smaak , ik ga erook wel eens langs om te kijken of er wat te scoren valt ,en ja elke dag biefstuk is ook niet lekker ,soms wil je gewoon een worst.
Mag het een onsje meer zijn ?Nou als ik naar het plein ga ben ik meestal niet opzoek naar een worst haha
Ik niet maar ben wel nieuwsgierig voor wie ik moet oppassen ik kom er regelmatig keer of 2-3 per week.Heren, heeft iemand hier een sms ontvangen met de welbekende onzin 'problemen met mijn hoeren blabla oplossing blabla geef geld'? Ik heb namelijk een nummer waarmee ik de afgelopen twee jaar maar met één dame (van het plein) contact heb gehad. Ik ga nog geen namen noemen, maar ik ben dus heel erg benieuwd of een van de andere bekende wandelaars op het plein ook een sms heeft ontvangen? De sms maakt weinig indruk, maar als blijkt dat meerdere dit is overkomen kunnen we wellicht ontdekken welke dame onze gegevens doorverkoopt. Er zijn namelijk nog een paar dames van het plein die het hadden, maar de afgelopen twee jaar dus maar met precies 1 dame contact gehad via dat nummer.