Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenop dit moment zit Stefanie naast Mylene,ik weet ook niet voor hoe lang,en of Eliza nog terug komt!Is Eliza op 9 links naast Mylene al terug ,of komt zij niet meer?
ze komt voorlopig niet meer terugIs Eliza op 9 links naast Mylene al terug ,of komt zij niet meer?
Smiddags kan het er Leeg zijn maar lege stoelen betekend dat de vrouwen aan het werk zijn. Uiteraard is het savonds iets drukker zeker in de zomer periode. De rolluiken die dicht zijn heb ik begrepen dat die binnenkort wel weer open gaan omdat er een uitbater voor gezocht moest worden. Het was vandaag natuurlijk ook de dag na koningsdag dat betekend dat ook veel mensen even uitrusten.Ik was toevallig vanmiddag in de buurt en besloot over het plein te wandelen; dat was de eerste keer in jaren. Het was praktisch uitgestorven! De rolluiken bij de twee ramen rechts achter in waren naar beneden en bij driekwart van de overige ramen waren de stoelen leeg.
Uiteindelijk binnengegaan bij een goedlachse Bulgaarse, met matige service, op nr. 9. Ze zei dat haar naam Malik was (spreek uit 'Melik'). Is het altijd zo leeg, of alleen in het weekend? Ik ben van vroeger beter gewend.
Voor zo ver is mij niks bekend over de nieuwe uitbaters. Gaat via de gemeente Eindhoven. De ramen zijn op dit moment nog dicht en ik vermoed dat de panden ook nog opgeknapt worden van binnen gezien de lange leegstand.Dag heren,
Klopt het dat er een rij " nieuwe" ramen zijn/komen/open gaan?
DankjewelVoor zo ver is mij niks bekend over de nieuwe uitbaters. Gaat via de gemeente Eindhoven. De ramen zijn op dit moment nog dicht en ik vermoed dat de panden ook nog opgeknapt worden van binnen gezien de lange leegstand.
Kon tot eind februari jezelf opgeven als ik mij niet vergis. Vervolgens is er een screening en wellicht loting.Oh ik dacht dat er al nieuwe uitbaters gevonden waren of iniedergeval dat de gemeente er mee bezig was.
Kon tot eind februari jezelf opgeven als ik mij niet vergis. Vervolgens is er een screening en wellicht loting.
Cash is king .Goedenavond wandelaars. Is het mogelijk om met telefoon te betalen bij de dames of accepteren ze alleen cash?
Een enkeling accepteert misschien Tikkie maar meeste zullen cash only zijnGoedenavond wandelaars. Is het mogelijk om met telefoon te betalen bij de dames of accepteren ze alleen cash?
heb een keer kunnen verlengen via overschrijven omdat ik niet meer cash bij hadGoedenavond wandelaars. Is het mogelijk om met telefoon te betalen bij de dames of accepteren ze alleen cash?
NOOIT DOENGoedenavond wandelaars. Is het mogelijk om met telefoon te betalen bij de dames of accepteren ze alleen cash?
Heeft iemand onlangs Ruby nog gezien? Voor haar zou ik eventueel nog wel eens naar het pleintje afzakken
Eerder D cup maar de rest van je beschrijving klopt. Januari zat ze daar, maar ben sindsdien niet meer in Eindhoven geraakt.Is dat die dame met die c cup en die vaak de zwarte latex top en rok aanheeft? Dan lees ik mee ^^