Overigens betwijfel ik sterk dat je haar hebt laten 'finishen'. Alina kan geweldig faken wat klaarkomen betreft
Laatst bewerkt door een moderator:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zie vroeger altijd...de meeste vrouwen zijn goudhaantjes....maar dat liever dan een.. bidsprinkhaan.... ? ?Je hebt de meest rare varianten van seks in het dierenrijk - insecten waarvan het mannetje zaad loost als z'n kop afgebeten is door het vrouwtje. Het werkt , voor bidsprinkhanen... .
Overigens betwijfel ik sterk dat je haar hebt laten 'finishen'. Alina kan geweldig faken wat klaarkomen betreft
Volgens mij heeft biologische evolutie heel wat meer met klaarkomen te maken dan werken voor geld of relaties opbouwen.Onderwerp is DVP die klaarkomen.
En Ik lees hier over voortplanting, biologische evolutie,.
Bidsprinkhanen,...
Is toch echt wel naast de kwestie...
Anders wordt het hier wel erg serieus, maar on topic, mij maakt het geen bal uit, het liefst heb ik dat ze na twee stoten klaar is, hoeven we er ook geen rekening meer mee te houden. ?Volgens mij heeft biologische evolutie heel wat meer met klaarkomen te maken dan werken voor geld of relaties opbouwen.
En dat wordt er door sommigen ook bij gehaald.
Ja so what, een goede massage geven aan een dame vindt ik gewoon heerlijk. En beffen is ook één van mijn favos ? en wil je een dame laten finishen moet je geduld hebben dus heb je wel extra tijd nodig. En ik weet echt wel of iets fake is of niet heren ?Ze staat ook al een tijdje op mijn to do-lijst.
Maar begrijp ik het goed ?
Jij hebt 100 EUR betaald om HAAR te masseren en te beffen ? And that was it ?
Je hebt wel zelf kennis ??Ik heb ook geen hersencellen. Vandaar?
Ik weet wie je bedoelt @Hollebolleke boy. Klein blond meisje, met een kont om U tegen te zeggen. Wel niet zo'n mooi gezichtje en het is een kettingrookster dus ik ben geen fan. Ik heb haar trouwens een aantal jaar geleden bezocht toen ze nog gloednieuw was. Ook haar vriendin die toen samen begon. Beide stelden mij wat teleur maar dat was vermoed ik omdat ze nog jong en onervaren waren. Ik had er alleszins geen klik mee. Veel te afstandelijk en weinig persoonlijkheid. Wat is haar naam? Is er een recensiedraadje over dit sloerie'tje?Ik zal nooit beweren dat elke dame een orgasme zal faken, dat hoort bij het spelletje. wat niet wegneemt dat een vrouw effectief kan genieten van een klant op seksueel vlak die haar met respect behandeld. Klaarkomen? Mmmm, ik betwijfel het. Dan moet je de dame in kwestie toch al goed kennen. Vanaf het 1ste bezoekje? Kan uiteraard doch heb daar mijn eigen mening over.
Ook ik heb reeds lang een vaste dame die ik 1 tot 2 maand per maand bezoek. Je kent ze door en door en weet op den duur wat ze graag heeft (als betaalde dienst!!) en wat liever niet.
Zij klaarkomen? In geen honderd jaar. Ze kan er na verloop misschien enkel van genieten. Zo ervaar ik het toch. Ik ben bij haar als klant en betaal voor een dienst.
Dvp's zijn er om te werken voor hun inkomen/toekomst veilig te stellen. Ik kan me echt niet inbeelden dat die zelf zomaar willen klaarkomen. De meesten hebben een vriendje.
Whatever, hier gaat het over Alina. Bijzonder mooie dame, mooi snoetje doch er is iets dat me blijft tegenhouden haar te bezoeken. Sinds ze haar borsten heeft laten opspuiten, is het natuurlijke volledig weg bij deze jongedame. Kijk even aan de overkant naar dat (blondje) naturel dametje met haar sexy kontje. De naam moet ik zelfs niet vermelden. de meesten weten wel wie ik bedoel
Klopt @Sakis R. boy. Maar er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren tijdens de seksactiviteiten. Ik heb zo eens een meisje geneukt die zo kletsnat werd dat het bijna gênant was. Tijdens het neuken on top beet die mijn onderlip er bekan af. Ze tongzoende als het een lieve lust was. Bibi'ke had 50 euro betaald. Kwam ze uiteindelijk klaar, dat weet ik niet, maar dat ze ervan genoot dat weet ik wel zeker. Paar keer haar nog bezocht en telkens vroeg ze me haar op diezelfde manier te neuken. Telkens was het prijs. Was nog in de tijd dat Aitorreke afgetraind was en het lang kon volhouden. Core stability en al die shit boys, I kid ya not.@Aitor Alvarez
Kletsnat worden is nog geen garantie op een orgasme he Aitor. Nat worden doen ze wel degelijk maar dat is een louter lichamelijke reactie. Het klaarkomen is in 99% van de gevallen fake.
Ik sluit het niet uit hoor, ik heb het zelf ook al meegemaakt maar wel bij dames die ik al meer dan 10 keer bezocht had. Het KAN dus maar bij een allereerste bezoekje is de kans zo goed als nihil.
Klaarkomen is ook een louter lichamelijke reactie. Net als bij een man. Vrouwen met een dwarslaesie kunnen ook klaarkomen.@Aitor Alvarez
Kletsnat worden is nog geen garantie op een orgasme he Aitor. Nat worden doen ze wel degelijk maar dat is een louter lichamelijke reactie. Het klaarkomen is in 99% van de gevallen fake.
Ik sluit het niet uit hoor, ik heb het zelf ook al meegemaakt maar wel bij dames die ik al meer dan 10 keer bezocht had. Het KAN dus maar bij een allereerste bezoekje is de kans zo goed als nihil.
Ook dat zegt nog niet alles over de mate van opwinding. Net als bij mannen ook weer: bij de een druipen de klodders voorvocht er van af, bij de ander blijft alles droog tot het moment supreme (of zelfs daarna ook nog, maar dat is iets voor de huisarts). Bij vrouwen kan de nattigheid ook enorm variëren.Maar er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren tijdens de seksactiviteiten.
Mijn ervaring met veel dames is nu juist dat het masker eindelijk eens af kan. In de buitenwereld moeten ze het zedige vrouwtje uithangen, maar op de kamer met een klant zijn ze in hun element, weten ze wat ze te doen staan en gaan ze hun gang. Meeste DVPs zijn ook gewoon stronteigenwijze types, die hebben geen zin om toneelstukjes op te voeren. Als ze niet klaarkomen heb je gewoon pech gehad en kramp in je tong.Nat worden, kreunen, schokken geloof ik niet in. Wanneer je een klik hebt praat ze met je en probeert ze contact te zoeken, ook op andere punten.
Het kan best zijn dat ze het niet onplezierig vindt maar je kijkt altijd in de eerste plaats naar een rol/masker, dat is haar vak.
Klopt @Sakis R. boy. Maar er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren tijdens de seksactiviteiten. I