DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Overigens betwijfel ik sterk dat je haar hebt laten 'finishen'. Alina kan geweldig faken wat klaarkomen betreft

Een éénmalige klant die een dvp laat klaarkomen? Dream on baby, ze faken ALLEMAAL en ALTIJD en ze zijn er verdomd goed in ? Ze kunnen zó goed faken dat sommige klanten het helemaal geloven ?

Die meiden zitten daar om geld te verdienen, niet om te genieten van seks en al zeker niet om klaar te komen. Stel je voor dat ze zo op een avond een klant of 8 doen en dat ze elke keer zouden klaarkomen ...........

Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij heeft biologische evolutie heel wat meer met klaarkomen te maken dan werken voor geld of relaties opbouwen.
En dat wordt er door sommigen ook bij gehaald.
Anders wordt het hier wel erg serieus, maar on topic, mij maakt het geen bal uit, het liefst heb ik dat ze na twee stoten klaar is, hoeven we er ook geen rekening meer mee te houden. ?

Uiteindelijk zijn mannen ook niet meer nodig. Weg met dat Y-chromosoom. Je kunt 90% van de gevangenissen definitief sluiten. Gewoon met een nano-pipet de ene eicel leegzuigen en dat bij de andere eicel inspuiten en implanteren bij een vrouw.

Waarom niet boys? Niet veralgemenen he en het is niet omdat de meiden niet klaarkomen bij jullie dat Mario boy daar niet in slaagt he.

Elke klant is anders en als een dame een man leuk vindt kan ze er best ook van genieten, en zelfs klaarkomen... Ik heb zo eens bij mijn eerste bezoekje (lang geleden) bij een nieuw grietje haar gebeft tot het punt die mijn hand nam en vroeg haar te vingeren. Die lag met haar ogen toe te genieten en kwam heerlijk klaar... Een kletsnat poesje kun je niet faken... Jammer heb haar nooit meer terug gezien.

Zo kan ik nog een paar verhaaltjes vertellen. Het is een zeldzaamheid maar het kan boys.

Ze staat ook al een tijdje op mijn to do-lijst.
Maar begrijp ik het goed ?
Jij hebt 100 EUR betaald om HAAR te masseren en te beffen ? And that was it ?
Ja so what, een goede massage geven aan een dame vindt ik gewoon heerlijk. En beffen is ook één van mijn favos ? en wil je een dame laten finishen moet je geduld hebben dus heb je wel extra tijd nodig. En ik weet echt wel of iets fake is of niet heren ?
Om wat context te geven, als ik naar het skw ga, wat voor mij een behoorlijke rit is, ga ik niet voor 20 minuutjes sex bij 1 dame. Meestal boek ik 1 of 2 overnachtingen en maak er een Antwerps uitje van waarin ik ook uren door het skw slenter?en meerdere dames bezoek. Maar ik ben geen superman hè, kan niet snel achter elkaar finishen, dus dan bedenk ik alternatieven voor als ik een dame zie waar ik toch naar binnen wil.
Bij Alina wilde ik eigenlijk alleen maar de massage geven, maar toen de tijd om was en ze voor me stond, ik was al half aangekleed ? kreeg ik ineens ontzettende zin om haar te beffen, 20 min. bijgeboekt, dus ja 100 euries.

@Aitor Alvarez

Kletsnat worden is nog geen garantie op een orgasme he Aitor. Nat worden doen ze wel degelijk maar dat is een louter lichamelijke reactie. Het klaarkomen is in 99% van de gevallen fake.

Ik sluit het niet uit hoor, ik heb het zelf ook al meegemaakt maar wel bij dames die ik al meer dan 10 keer bezocht had. Het KAN dus maar bij een allereerste bezoekje is de kans zo goed als nihil.

Ik zal nooit beweren dat elke dame een orgasme zal faken, dat hoort bij het spelletje. wat niet wegneemt dat een vrouw effectief kan genieten van een klant op seksueel vlak die haar met respect behandeld. Klaarkomen? Mmmm, ik betwijfel het. Dan moet je de dame in kwestie toch al goed kennen. Vanaf het 1ste bezoekje? Kan uiteraard doch heb daar mijn eigen mening over.

Ook ik heb reeds lang een vaste dame die ik 1 tot 2 maand per maand bezoek. Je kent ze door en door en weet op den duur wat ze graag heeft (als betaalde dienst!!) en wat liever niet.
Zij klaarkomen? In geen honderd jaar. Ze kan er na verloop misschien enkel van genieten. Zo ervaar ik het toch. Ik ben bij haar als klant en betaal voor een dienst.
Dvp's zijn er om te werken voor hun inkomen/toekomst veilig te stellen. Ik kan me echt niet inbeelden dat die zelf zomaar willen klaarkomen. De meesten hebben een vriendje.

Whatever, hier gaat het over Alina. Bijzonder mooie dame, mooi snoetje doch er is iets dat me blijft tegenhouden haar te bezoeken. Sinds ze haar borsten heeft laten opspuiten, is het natuurlijke volledig weg bij deze jongedame. Kijk even aan de overkant naar dat (blondje) naturel dametje met haar sexy kontje. De naam moet ik zelfs niet vermelden. de meesten weten wel wie ik bedoel;)

Ik zal nooit beweren dat elke dame een orgasme zal faken, dat hoort bij het spelletje. wat niet wegneemt dat een vrouw effectief kan genieten van een klant op seksueel vlak die haar met respect behandeld. Klaarkomen? Mmmm, ik betwijfel het. Dan moet je de dame in kwestie toch al goed kennen. Vanaf het 1ste bezoekje? Kan uiteraard doch heb daar mijn eigen mening over.

Ook ik heb reeds lang een vaste dame die ik 1 tot 2 maand per maand bezoek. Je kent ze door en door en weet op den duur wat ze graag heeft (als betaalde dienst!!) en wat liever niet.
Zij klaarkomen? In geen honderd jaar. Ze kan er na verloop misschien enkel van genieten. Zo ervaar ik het toch. Ik ben bij haar als klant en betaal voor een dienst.
Dvp's zijn er om te werken voor hun inkomen/toekomst veilig te stellen. Ik kan me echt niet inbeelden dat die zelf zomaar willen klaarkomen. De meesten hebben een vriendje.

Whatever, hier gaat het over Alina. Bijzonder mooie dame, mooi snoetje doch er is iets dat me blijft tegenhouden haar te bezoeken. Sinds ze haar borsten heeft laten opspuiten, is het natuurlijke volledig weg bij deze jongedame. Kijk even aan de overkant naar dat (blondje) naturel dametje met haar sexy kontje. De naam moet ik zelfs niet vermelden. de meesten weten wel wie ik bedoel;)
Ik weet wie je bedoelt @Hollebolleke boy. Klein blond meisje, met een kont om U tegen te zeggen. Wel niet zo'n mooi gezichtje en het is een kettingrookster dus ik ben geen fan. Ik heb haar trouwens een aantal jaar geleden bezocht toen ze nog gloednieuw was. Ook haar vriendin die toen samen begon. Beide stelden mij wat teleur maar dat was vermoed ik omdat ze nog jong en onervaren waren. Ik had er alleszins geen klik mee. Veel te afstandelijk en weinig persoonlijkheid. Wat is haar naam? Is er een recensiedraadje over dit sloerie'tje?

@Aitor Alvarez

Kletsnat worden is nog geen garantie op een orgasme he Aitor. Nat worden doen ze wel degelijk maar dat is een louter lichamelijke reactie. Het klaarkomen is in 99% van de gevallen fake.

Ik sluit het niet uit hoor, ik heb het zelf ook al meegemaakt maar wel bij dames die ik al meer dan 10 keer bezocht had. Het KAN dus maar bij een allereerste bezoekje is de kans zo goed als nihil.
Klopt @Sakis R. boy. Maar er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren tijdens de seksactiviteiten. Ik heb zo eens een meisje geneukt die zo kletsnat werd dat het bijna gênant was. Tijdens het neuken on top beet die mijn onderlip er bekan af. Ze tongzoende als het een lieve lust was. Bibi'ke had 50 euro betaald. Kwam ze uiteindelijk klaar, dat weet ik niet, maar dat ze ervan genoot dat weet ik wel zeker. Paar keer haar nog bezocht en telkens vroeg ze me haar op diezelfde manier te neuken. Telkens was het prijs. Was nog in de tijd dat Aitorreke afgetraind was en het lang kon volhouden. Core stability en al die shit boys, I kid ya not.

Ook bij een grietje, die ik meerdere keren bezocht, heb ik soortgelijke ervaringen gehad. Zij werd op een gegeven moment zo geil dat ze hem bare nam en me zonder liet neuken. Gebeurde een paar keer maar ik ben er wel mee gestopt daarmee. Ze had een vriendje die in Roemenië zat, en ik vermoed dat ze ook nood had aan echte seks. Het was een ijskoningin dus faken daar deed ze niet aan mee. Ik had een vertrouwensband met haar. Ze was ook nog jong.

Short story long, ik wil niet stoefen over mezelf, want Aitorreke is alles behalve een seksgod, maar onmogelijk is het zeker niet. Orgasmes bij vrouwen zijn al niet zo eenvoudig. Dat geldt voor onze vrouwen en vriendinnen thuis ook. De kans bij een sekswerker is inderdaad kleiner omdat ze er doorgaans niet voor open staan en het simpelweg niet willen. Dan wordt het natuurlijk heel moeilijk maar er zijn cases waarin het kan, zelfs bij een eerste bezoekje. Vooral bij de jonge, ruwe diamantjes kan je soms versteld staan van hun hormonen...

Laatst bewerkt:
Mijn uitgangspunten
  1. DVP's zitten daar voor het geld en in sommige gevallen zelfs onvrijwillig. Die laatste categorie claimen wij vaak te herkennen. De vraag is of dat zo is, het zullen niet altijd de 1- of 2- ster meiden zijn. Er zullen ook goede actrices tussen zitten.
  2. Sommige DVP's zullen het misschien niet altijd onplezierig vinden.
    Het lijkt mij echter ONMOGELIJK dat een DVP er atlijd 24/7 plezier in heeft.
    Het probleem is dat wanneer je het wél leuk vindt, die klant dat bijv. opschrijft en hij en anderen datzelfde gedrag/waardering verwachten. Dat kan niet altijd oprecht, ze zijn geen robots.
  3. Een DVP is denk ik altijd een actrice met een paar rollen. Sommige dagen beter dan de ander en afhankelijk van de klik met een klant. Maar ook als ze er geen zin in heeft, of de 'leuke vaste klant' heeft te veel bier op, knoflook gegeten etc. zal ze haar 'happy face' moeten kunnen opzetten.

Hoe consisenter een dame is in kwaliteit: Hoe beter de actrice. Heeft een DVP moodswings, chagrijnige buien: (Meestal reden voor ons om haar even het graf in te schrijven) dan is ze denk ik oprechter.

Nat worden, kreunen, schokken geloof ik niet in. Wanneer je een klik hebt praat ze met je en probeert ze contact te zoeken, ook op andere punten.
Het kan best zijn dat ze het niet onplezierig vindt maar je kijkt altijd in de eerste plaats naar een rol/masker, dat is haar vak.

@Aitor Alvarez

Klaarkomen is ook een louter lichamelijke reactie. Net als bij een man. Vrouwen met een dwarslaesie kunnen ook klaarkomen.
Hoe bijzonder dat DVPs dat klaarkomen vinden is natuurlijk de volgende vraag.

Maar er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren tijdens de seksactiviteiten.
Ook dat zegt nog niet alles over de mate van opwinding. Net als bij mannen ook weer: bij de een druipen de klodders voorvocht er van af, bij de ander blijft alles droog tot het moment supreme (of zelfs daarna ook nog, maar dat is iets voor de huisarts). Bij vrouwen kan de nattigheid ook enorm variëren.
En dat glijmiddel is nu eenmaal meer voor het condoom dan voor de pik, zonder condoom zou het misschien niet eens nodig zijn. Maar ja, die regenjas is wel belangrijk.

Nat worden, kreunen, schokken geloof ik niet in. Wanneer je een klik hebt praat ze met je en probeert ze contact te zoeken, ook op andere punten.
Het kan best zijn dat ze het niet onplezierig vindt maar je kijkt altijd in de eerste plaats naar een rol/masker, dat is haar vak.
Mijn ervaring met veel dames is nu juist dat het masker eindelijk eens af kan. In de buitenwereld moeten ze het zedige vrouwtje uithangen, maar op de kamer met een klant zijn ze in hun element, weten ze wat ze te doen staan en gaan ze hun gang. Meeste DVPs zijn ook gewoon stronteigenwijze types, die hebben geen zin om toneelstukjes op te voeren. Als ze niet klaarkomen heb je gewoon pech gehad en kramp in je tong.

Inderdaad iedereen is verschillend. De ene dame komt anders klaar en onder andere omstandigheden als de ander, en ja de ene zal het faken en de ander niet. Ik heb toch ook situaties meegemaakt dat de dame je stimuleerd om vooral door te gaan met likken omdat ze wil klaarkomen en daarna ook kwam..kan je denken ja die faked alles en wil de tijd rekken, ja zo kan je denken, ik doe dat niet. Denk dat het ook aan de klik ligt met de dame. Daarom ga ik ook liever langer naar dezefde dame zodat je een band (relatie?) op kan bouwen met alle gevolgen van dien :p

Klopt @Sakis R. boy. Maar er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren tijdens de seksactiviteiten. I

Overdrijf je nu niet een beetje met "Er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren"?. Om te neuken smeert 99% van de dames gel aan en in de poes, ze zijn er zeer bedreven in zodat de klant het meestal niet ziet. Dus misschien moet je het toch even omdraaien in "Er zijn er AF EN TOE die eens GEEN gel moeten smeren", dat zal iets dichter bij de waarheid liggen.

Of moet ik nu geloven dat alle meiden een natte poes krijgen van Aitor? ?

Pas op, ik zeg niet dat het niet kan hé, ik heb het zelf ook al met verschillende dames meegemaakt die ik dikwijls bezocht, maar het zal toch een hele kleine minderheid zijn die bij het neuken geen gel smeert.

Als je een dame bvb wekelijks bezoekt moet je eens kijken hoe snel zo'n busje gel evolueert dan wordt het snel duidelijk hoeveel gel er gesmeerd wordt.

Een ieder loopt zijn eigen ervaringen op.
Daarbij is de keuze van de dames en hoe jij hen bejegend beslissend.
Dat heb ik hier al eerder geschreven.
Daarom is het welles-nietjes spel onzinnig.
Wie er sowieso niet in gelooft dat de dame, met wie hij net in bed ligt, ooit een orgasme met hem zal hebben of wie dat sowieso niet kan schelen of wie het sowieso de moeite niet waard is, die gaat het ook niet meemaken. Je zou er wel wat moeite voor moeten doen.
Bij mijn bezoeken aan DvP is het een uitzondering als zij gel gebruiken.

Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan