DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik volg dit draadje altijd met veel interesse, dat vrouwelijk orgasme blijft toch voor een groot deel mysterie. Functie? Mechanisme? Ano 2021 en na tientallen wetenschappelijke onderzoeken blijven er meer vragen dan antwoorden bestaan.
Eigenlijk valt dat wel mee.
Neurologisch is er nauwelijks verschil tussen mannen en vrouwen, de circuits, die voornamelijk via zenuwknopen onderin het ruggemerg verlopen, zijn voor mannen en vrouwen gelijk, alleen waar de gevoelige zenuwuiteinden uitkomen is vanzelfsprekend verschillend. Maar als je de homologie van de genitaliën volgt dan zie je ook op dat punt geen verschil. Het blijkt bij gecontroleerd onderzoek dat mannen en vrouwen nauwelijks verschillen in tijd om een orgasme te bereiken als ze zichzelf helpen.
Functie is er evolutionair niet, al zijn daar voortdurend functies voor geopperd, zoals dat bij een orgasme de baarmoeder het sperma op zou slurpen uit de vagina, maar bij daadwerkelijk meten werd geen noemenswaardig drukverschil gevonden, sterker nog, het drukverschil bleek omgekeerd te zijn (de baarmoeder was eerder aan het blazen dan slurpen). Het vrouwelijk orgasme is een bijverschijnsel van de evolutie van het noodzakelijke mannelijk orgasme.
Ook al die geheimzinnige zaken als G-spot en squirten zijn onder de klinische blik van de onderzoeker van elk mysterie ontdaan.
 
Sorry, maar dat bestrijd ik toch echt. Het is (voor mij) geen kwestie van OF, maar van EN. Niet de dvp of de klant genieten, maar beiden. Ik ga niet met een goed gevoel weg als ik niet het idee heb dat de dame ook er van genoten heeft.
Wat @Sharon bedoelt is denk ik: de klant geniet van het feit dat de dame geniet en uiteindelijk gaat het de klant dus om zijn eigen genot. Want dat wordt versterkt door het genieten van de dame.
Zolang iedereen maar geniet op zijn of haar eigen manier werkt het allemaal.
 
En zo krijg je een welles/nietes discussie van meer dan 3 pagina's... :ROFLMAO:
Tja, hoeveel tijd kun je er uiteindelijk in steken, dat vraag ik me ook wel eens af.

Maar ik vind vooral dat krampachtige vasthouden aan die gedachte dat al die andere mannen er in zijn getrapt zo bijzonder. Alsof de 'orgasmo-sceptici' zo nodig moeten bewijzen dat ze echt iets verder kijken dan de gemiddelde wandelaar.
 
''''''Eigenlijk valt dat wel mee.
Neurologisch is er nauwelijks verschil tussen mannen en vrouwen, de circuits, die voornamelijk via zenuwknopen onderin het ruggemerg verlopen, zijn voor mannen en vrouwen gelijk, alleen waar de gevoelige zenuwuiteinden uitkomen is vanzelfsprekend verschillend. Maar als je de homologie van de genitaliën volgt dan zie je ook op dat punt geen verschil''''''


Aldus....Dr.K.Kater ? :sneaky:
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk valt dat wel mee.
Neurologisch is er nauwelijks verschil tussen mannen en vrouwen, ...
Functie is er evolutionair niet, ...
Het vrouwelijk orgasme is een bijverschijnsel van de evolutie van het noodzakelijke mannelijk orgasme.
Ook al die geheimzinnige zaken als G-spot en squirten zijn onder de klinische blik van de onderzoeker van elk mysterie ontdaan.
Waarom zou een vrouw de man (zijn penis dan) in haar lichaam toelaten, als dat niet met plezier ook voor haar verbonden was?
Als de vrouwelijke orgasme geen functie had dan waren wij of al lang uitgestorven of vrouwen bestonden alleen in de rol van baarslaven.
 
Waarom zou een vrouw de man (zijn penis dan) in haar lichaam toelaten, als dat niet met plezier ook voor haar verbonden was?
Als de vrouwelijke orgasme geen functie had dan waren wij of al lang uitgestorven of vrouwen bestonden alleen in de rol van baarslaven.
Vandaag de dag bepalen vrouwen (gelukkig!) zelf welke penis ze in hun vagina toelaten, maar dat is wel eens anders geweest. En toen was het vrouwelijk orgasme allang uitgeëvolueerd.

Maar het maakt ook allemaal niet uit of een orgasme wel of geen functie heeft, gewoon lekker van bil gaan. Een orgasme van iemand met een condoom heeft ook geen functie. Maar het is evengoed lekker :LOL:.
 
Sommige dames vragen of je aan het eind van de dag komt, zodat ze klaar kunnen komen, daarna geen polonaise meer aan hun lijf en naar huis kunnen. Een andere dame gaf aan of ze klaar mocht komen maar dat het dan wel langer ging duren. Ze hoefde geen bijbetaling. Wat zou haar motivatie daarvoor zijn?
 
Vandaag de dag bepalen vrouwen (gelukkig!) zelf welke penis ze in hun vagina toelaten, maar dat is wel eens anders geweest. En toen was het vrouwelijk orgasme allang uitgeëvolueerd.

Maar het maakt ook allemaal niet uit of een orgasme wel of geen functie heeft, gewoon lekker van bil gaan. Een orgasme van iemand met een condoom heeft ook geen functie. Maar het is evengoed lekker :LOL:.
Mijn beschouwing was eerder van ontwikkelingsbiologische aard, niet vanuit individuele motivatie of individuele logica.
 
''''''Eigenlijk valt dat wel mee.
Neurologisch is er nauwelijks verschil tussen mannen en vrouwen, de circuits, die voornamelijk via zenuwknopen onderin het ruggemerg verlopen, zijn voor mannen en vrouwen gelijk, alleen waar de gevoelige zenuwuiteinden uitkomen is vanzelfsprekend verschillend. Maar als je de homologie van de genitaliën volgt dan zie je ook op dat punt geen verschil''''''


Aldus....Dr.K.Kater ? :sneaky:
Speciaal voor jou met plaatje er bij:
1629996160313.png

:p
 
Wat @Sharon bedoelt is denk ik: de klant geniet van het feit dat de dame geniet en uiteindelijk gaat het de klant dus om zijn eigen genot. Want dat wordt versterkt door het genieten van de dame.
Zolang iedereen maar geniet op zijn of haar eigen manier werkt het allemaal.
Dat is de cirkelredenering waar ik op doelde, de klant geniet omdat de dame geniet waarmee je niet alleen voor je eigen genot komt, maar ook voor het genot van de dame. Oftewel en, niet of, wat ik wel proefde in de post van Sharon.
 
Ik onderschrijf het verhaal van menigeen dat ik in elk geval het gevoel wil overhouden dat de dame het ook leuk vind. Of dat tot een orgasme leidt tsja, liefst wel omdat dit mijn eigen gevoel erover weer beter maakt. Dit kan ook weer als egoïstisch worden gezien natuurlijk. ?
Ik had (helaas had) een vast dame die nog een enkel klantje deed zo nu en dan. Ik ben echt van mening dat deze dame, zelfs meerdere keren, klaar kwam. Dit tijdens de orale verwennerij.
Weet ik dat zeker, nee, de omstandigheden zijn echter in sommige gevallen zo vertrouwd dat het faken niet meer nodig is.

Het zijn wel de uitzonderingen in mijn ervaringen.
 
Eén van de vele mysteries van het vrouwelijk orgasme is het doel ervan. ...
De functie van het mannelijk orgasme is duidelijk: het verwekken van kinderen.
Daarnaast zorgt het lekkere gevoel van een orgasme bij mannen ervoor dat een man meer seks wil hebben, wat de voortplanting weer ten goede komt.
 
Volgens mij is t vrouwelijk orgasme onderdeel van een succesvolle conceptie. Zaad wordt beter opgenomen naar de eileiders oid. Tepels van de man werken hartslag verhogend waatdoor meer bloed richting t kruis wordt gepompt
 
Wel als je mekaar goed kent en de klik er is, dan werkt het samen wel niet iedere keer maar je voelt, proeft het heel goed.
Denk er net zo over. Je zal dit bij een eerste bezoekje waarschijnlijk niet ervaren maar na enkele opmerkzame visites weet je wel wanneer de dame in kwestie er echt voor gaat. lk geniet er zelf veel meer van als je voelt dat je speel maatje ook naar een toppunt aan het toewerken is en ik geloof best wel zelf dat ik dit al verschillende keren heb mogen ervaren. Maar evenzeer in de andere gevallen was het eindresultaat ook steeds bevredigend. Mijn verloop is dan ook klein.
 
Ik volg dit draadje altijd met veel interesse, dat vrouwelijk orgasme blijft toch voor een groot deel mysterie. Functie? Mechanisme? Ano 2021 en na tientallen wetenschappelijke onderzoeken blijven er meer vragen dan antwoorden bestaan.
Niet getreurd, je hoeft het niet te begrijpen om ervan te genieten.

De reacties hierboven tonen aan dat ook mannen individueel functioneren als het om genieten gaat.
Waar de ene roept dat hij voor zijn eigen genot naar een DVP gaat, roept de ander dat er niets mis is met niet enkel aan jezelf te denken. Wel, uiteindelijk is er geen enkele man die geld uitgeeft om een DVP te laten genieten.
Vergis je niet, ze komen allemaal voor zichzelf!
Ja, ook diegene die een half uur van zijn duur betaalde tijd spendeert aan het orgasme van de dame.
Sommige mannen zitten heel simpel in elkaar, voor hen is genieten van seks puur fysiek/fysiologisch, voor anderen is dat veel complexer en is er meer nodig dan enkel fysieke stimulatie om ten volle te genieten, hun brein heeft ook stimulatie nodig. Dat zijn de heren die tijd besteden aan het genot van de dame, feitelijk niet om haat te plezieren dus maar wel om zelf ten volle te kunnen genieten.

Het is trouwens een goed zaak dat er verschillende profielen bestaan, afwisseling is troef!

Minder leuk zijn de types die niets hebben aan je hoogtepunt, maar toch gaan vingeren/beffen enkel om een item op hun lijstje te kunnen aanvinken.
Mooi gezegd, Sharon.
 
Vandaag de dag bepalen vrouwen (gelukkig!) zelf welke penis ze in hun vagina toelaten, maar dat is wel eens anders geweest. En toen was het vrouwelijk orgasme allang uitgeëvolueerd.

Maar het maakt ook allemaal niet uit of een orgasme wel of geen functie heeft, gewoon lekker van bil gaan. Een orgasme van iemand met een condoom heeft ook geen functie. Maar het is evengoed lekker :LOL:.

Het is speculatie hoe de sociale context van de steentijd was - maar voor de evolutie van eigenschappen gaat het om gemiddelden en gedragingen en voorkeuren die 'succes' hebben . Succes in biologische zin is overleven en voortplanten.
Mannetjes en vrouwtjes die veel aan seks doen , veel nakomelingen krijgen - en erin slagen om die nakomelingen (eigen, en verwante) voldoende te helpen overleven om zich ook voort te planten - dat zijn eigenschappen -gen combinaties- die zich verspreiden in een populatie .

Als er eens een seksmijdend exemplaar tussen zit dat zich (met tegenzin/dwang) toch voorplant - dat aantal nakomelingen legt het af tegen de aantallen van degenen die "to the max" gaan - en zo'n seksmijdende (of jongen-zorg-mijdende) eigenschap komt dan niet vaak voor in een populatie.

Verder werkt biologie/evolutie met wat er is - mannen en vrouwen hebben eenzelfde bouwplan , en sommige onderdelen worden alleen niet of juist veel meer , aangezet en uitgegroeid - zoals borsten bij vrouwen dankzij een andere hormoonspiegel - de tepels zijn er nou eenmaal, alleen de "en nou fors groeien" knop van hormonen is bij mannen niet aangezet in de pubertijd.

Je hebt de meest rare varianten van seks in het dierenrijk - insecten waarvan het mannetje zaad loost als z'n kop afgebeten is door het vrouwtje. Het werkt , voor bidsprinkhanen... .
 
Het is speculatie hoe de sociale context van de steentijd was - maar voor de evolutie van eigenschappen gaat het om gemiddelden en gedragingen en voorkeuren die 'succes' hebben . Succes in biologische zin is overleven en voortplanten.
Mannetjes en vrouwtjes die veel aan seks doen , veel nakomelingen krijgen - en erin slagen om die nakomelingen (eigen, en verwante) voldoende te helpen overleven om zich ook voort te planten - dat zijn eigenschappen -gen combinaties- die zich verspreiden in een populatie .

Als er eens een seksmijdend exemplaar tussen zit dat zich (met tegenzin/dwang) toch voorplant - dat aantal nakomelingen legt het af tegen de aantallen van degenen die "to the max" gaan - en zo'n seksmijdende (of jongen-zorg-mijdende) eigenschap komt dan niet vaak voor in een populatie.

Verder werkt biologie/evolutie met wat er is - mannen en vrouwen hebben eenzelfde bouwplan , en sommige onderdelen worden alleen niet of juist veel meer , aangezet en uitgegroeid - zoals borsten bij vrouwen dankzij een andere hormoonspiegel - de tepels zijn er nou eenmaal, alleen de "en nou fors groeien" knop van hormonen is bij mannen niet aangezet in de pubertijd.

Je hebt de meest rare varianten van seks in het dierenrijk - insecten waarvan het mannetje zaad loost als z'n kop afgebeten is door het vrouwtje. Het werkt , voor bidsprinkhanen... .
ik heb geen honger meer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan