Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHet is maar hoe je het bekijkt denk ik. Heb persoonlijk geen behoefte aan dat fakegedrag en dit is ook niet de basis van het hele vak naar mijn mening. İk denk dat het met eigenwaarde te maken heeft.Is dat niet de basis van het hele vak?
Ik kan er naast zitten natuurlijk
Maar; niet alle dames vinden dit werk zo leuk. Of de klant zelf. Er zijn uitzonderingen maar is het niet juist dat het merendeel van de dames wil cashen en daarom - grotendeels- een toneelstukje houdt? Ik ben ooit eens bij een dvp op de Walen geweest. Die zei de hele avond tegen me dat ik de grootste lekkere pik ooit had en greep me steeds bij m'n kruis. Totdat mn vrienden dachten: ja die zag er leuk uit en ook erheen gingen. 3 x raden wat ze tegen hen zei?. Er is volgens mij geen meerderheid op te geven want het hangt van veel factoren af; sommigen zullen ook echt wel genieten, maar in mijn beleving, heel veel ook niet.Het is maar hoe je het bekijkt denk ik. Heb persoonlijk geen behoefte aan dat fakegedrag en dit is ook niet de basis van het hele vak naar mijn mening. İk denk dat het met eigenwaarde te maken heeft.
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk?
Dan is ze in mijn ogen geen hele goede dvp, want als je een man echt wil verwennen dan luister je naar zijn wensen en als die wens is een uur lang met haar bezig zijn, dan is dat verwennen.Ze zei dat haar klanten soms teveel bezig waren met haar maar dat ze daar niet op zat te wachten... Ze gaf aan dat het haar taak en werk was de mannen te verwennen.
Mwah dat is nogal een waardeoordeel. Als jij in een restaurant als gast wil koken omdat dit jouw eetgenot ten goede komt en de kok laat dat niet toe, wil dat niet zeggen dat hij een slechte kok is.Dan is ze in mijn ogen geen hele goede dvp, want als je een man echt wil verwennen dan luister je naar zijn wensen en als die wens is een uur lang met haar bezig zijn, dan is dat verwennen.
Klinkt meer als een smoes om met een omweg te zeggen "aan mijn lijf zo min mogelijk polonaise". Prima, maar zeg dat dan en niet alsof het om het verwennen van de klant gaat.
Ik werk vooral met meer vreugde en beter als mijn werkgever mijn loon verhoogt en extra's geeft ...Je werkt toch zelf ook met meer vreugde en uiteindelijk beter, als je ook plezier op jouw werk hebt. Waarom zou dat structureel voor DvP anders zijn?
Inderdaad. Als je baas een lekkere DVP regelt voor bij de VrijMiBo werk ik graag het hele weekend door!Ik werk vooral met meer vreugde en beter als mijn werkgever mijn loon verhoogd en extra's geeft ...
Kan ik deels in meegaan, maar bij een restaurant zijn die regels ook duidelijker. Niemand staat er ooit bij stil om zelf te gaan koken. Koken doe je thuis en in een restaurant wordt er voor je gekookt.Mwah dat is nogal een waardeoordeel. Als jij in een restaurant als gast wil koken omdat dit jouw eetgenot ten goede komt en de kok laat dat niet toe, wil dat niet zeggen dat hij een slechte kok is.
Sorry, maar dat bestrijd ik toch echt. Het is (voor mij) geen kwestie van OF, maar van EN. Niet de dvp of de klant genieten, maar beiden. Ik ga niet met een goed gevoel weg als ik niet het idee heb dat de dame ook er van genoten heeft. In welke mate en tot waar het echt was kan ik niet altijd peilen, maar een dame die niet of nauwelijks op mijn "werkzaamheden" reageert en er alleen maar op uit is om mij te plezieren, daar heb ik geen fijne date aan. En dan nog blijft het een kwestie van EN en niet OF.Wel, uiteindelijk is er geen enkele man die geld uitgeeft om een DVP te laten genieten.
Vergis je niet, ze komen allemaal voor zichzelf!
Dan hoort mijn partner bij de 10% van de week zat er bij beide een kriebel, zowel voor als van binnen, ze koos voor vaginaal orgasme Vond ze toch lekkerder. Krijg haar regelmatig zo ver, zelf klaarkomen gaat wat moeilijker tegenwoordig kan dus wel langer doorgaan.90% van de vrouwen komt NIET klaar van vaginale seks.
90% van de wandelbroeders denkt dat toch te bereiken.
PreciesIk ga niet met een goed gevoel weg als ik niet het idee heb dat de dame ook er van genoten heeft.
Verschil is alleen dat Sinterklaas een sprookje is en een orgasme een waarneembare fysiologische reactie.mannen die denken dat ze echt klaarkomen...geloven ook nog in Sinterklaas ?