- 637
- 04/07/21
- 1.223
Als ze niet klaarkomen heb je gewoon pech gehad en kramp in je tong.
Moeten we hier nu uit begrijpen dat Krols Kater ELKE dvp die hij bezoekt laat klaarkomen?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls ze niet klaarkomen heb je gewoon pech gehad en kramp in je tong.
Ik denk dat hij ook eens pech heeft.Moeten we hier nu uit begrijpen dat Krols Kater ELKE dvp die hij bezoekt laat klaarkomen?
Toen ik pas begon met wandelen scheelde het niet veel, ik snap nog steeds niet hoe ik dat moet zien.Moeten we hier nu uit begrijpen dat Krols Kater ELKE dvp die hij bezoekt laat klaarkomen?
Voor een goed begrip boys, de nadruk in de zin lag op het bijsmeren. Waarmee ik bedoelde dat er sommige dames zijn die zo droog zijn dat ze tijdens het switchen van posities nog wat extra gel moeten bijsmeren. Het was een overdrijving om de twee uiterste te beschrijven.Overdrijf je nu niet een beetje met "Er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren"?. Om te neuken smeert 99% van de dames gel aan en in de poes, ze zijn er zeer bedreven in zodat de klant het meestal niet ziet. Dus misschien moet je het toch even omdraaien in "Er zijn er AF EN TOE die eens GEEN gel moeten smeren", dat zal iets dichter bij de waarheid liggen.
Of moet ik nu geloven dat alle meiden een natte poes krijgen van Aitor? ?
Pas op, ik zeg niet dat het niet kan hé, ik heb het zelf ook al met verschillende dames meegemaakt die ik dikwijls bezocht, maar het zal toch een hele kleine minderheid zijn die bij het neuken geen gel smeert.
Als je een dame bvb wekelijks bezoekt moet je eens kijken hoe snel zo'n busje gel evolueert dan wordt het snel duidelijk hoeveel gel er gesmeerd wordt.
Voor een goed begrip boys, de nadruk in de zin lag op het bijsmeren. Waarmee ik bedoelde dat er sommige dames zijn die zo droog zijn dat ze tijdens het switchen van posities nog wat extra gel moeten bijsmeren. Het was een overdrijving om de twee uiterste te beschrijven.
Ik weet heus ook wel dat de meerderheid gel gebruikt. De standaard volgorde is pijpen en dan neuken dus voor de vrouw is er op dat moment weinig spanning voor zij aan het neuken begint waardoor het niet onbegrijpelijk is dat het poesje nog niet klaar is om een snoeiharde knuppel te ontvangen. Gel is dan een welgekomen hulpmiddel.
Aitorreke is niet achterlijk en vindt zichzelf niet zo'n stud waarbij elke meid zomaar nat wordt, maar dat gezegd zijnde heeft bibi'ke al wel een paar keer echt touch gehad. Super geile GFE seks...
Vaak komen de dames al klaar als ik langs hun raam loop.
Een knipoog van mij is meestal al genoeg.
Sorry dit moest even.
Een paar van jullie verhalen geloof ik wel, heb zelf incidenteel ook wel eens iets dergelijks meegemaakt, maar ik denk dat we globaal gezien er van uit moeten gaan dat 1/5 van de keren dat de dames klaar komen echt is en dat de rest gefaked wordt.
10 minuten ongecontroleerde beweging.? Misschien een manier van haar om jou duur betaalde tijd te rekken.En mocht het echt zijn van haar kant,raad ik haar een dokters bezoek aan.Want dit is geen normale reaktie.Het lijkt mij meer een epileptische aanvalHet ging in dit geval niet om wat ze zei. Ik vroeg het gewoon. Maar als je gaat faken ga je niet letterlijk 10 minuten lang ongecontroleerde bewegingen maken op bed. Misschien 1 minuut of 2 , maar zeker geen 10 minuten. Met welk doel? Deze keer ben ik zeker geweest dat het echt was. Was ook de enige keer. Andere keren kan het ook gebeurt zijn, maar net zo goed niet. Ik vind 20% van de keren nog hoog ingeschat eigenlijk. Denk dat het veel minder is. Ik zou eerder 1 a 2% van de keren zeggen.
Ik had een dvp die geirriteerd opmerkte of ik niet door had dat ze twee keer was gekomen van het beffen. Nou nee, als ze het niet verbaal laat blijken en ik zie haar kut/kontgat niet ritmisch samentrekken heb ik het niet door nee. Is mede daardoor ook bij dat ene bezoek gebleven.Bij een van mijn laatste bezoekjes had ik een dame ongeveer 10 minuutjes gebeft zonder dat ze klaarkwam (werd wel lekker nat). Ik ben er dan op een bepaald moment maar mee op gehouden en zei tegen de dame 'sorry dat ik je niet kan laten komen'. Waarop zij antwoordde 'ik ben wel klaargekomen hoor, misschien zelfs twee keer'. Die 'misschien' vond ik echt hilarisch ! Alsof je zelf niet kan tellen hoeveel keer je al dan niet klaarkomt ! Dat was dus duidelijk zo'n dame die denkt de klant er een pleziertje mee te doen door te beweren dat ze klaargekomen was.
Ik hou erg van beffen, maar trek mij niet zo veel aan van het al dan niet fake klaarkomen. Als een dame nat wordt, ga ik door, want dat valt toch moeilijk te faken. Of ze dan klaarkomt of niet, maakt mij niet zo veel uit. Er zijn er genoeg die de 'schokjes' en de 'gevoelige clit achteraf' faken. Als je die job dag in dag uit doet, zal je het snel overtuigend leren faken denk ik.
Gewoon zeik,denk ikIk heb hier overigens nog een vraag over, wel benieuwd naar jullie bevindingen:
Als we het fenomeen squirten nemen dan is dat letterlijk vertaald "spuiten", het vocht spuit eruit in vaak flinke hoeveelheden.
Maar wanneer een vrouw nou veel vocht verliest maar wat er meer uitloopt/valt maar qua hoeveelheid vocht net zo veel als squirten, noemen we dat dan squirten of is meer gewoon klaarkomen?
Dat dacht zij ook, maar was blank als water en rook niet naar zeik ?Gewoon zeik,denk ik
Squirten is inmiddels ook onderzocht in een MRI-scanner en met chemische analyse van het vocht. Blijkt in essentie urine te zijn. Kan ook eigenlijk niet anders, want er zijn geen klieren aanwezig die zulke volumestromen aan vocht kunnen produceren in of rondom de vulva. Alleen als de urine zeer waterig is is deze geur- en kleurloos en lijkt het wat anders dan pies.Ik heb hier overigens nog een vraag over, wel benieuwd naar jullie bevindingen:
Als we het fenomeen squirten nemen dan is dat letterlijk vertaald "spuiten", het vocht spuit eruit in vaak flinke hoeveelheden.
Maar wanneer een vrouw nou veel vocht verliest maar wat er meer uitloopt/valt maar qua hoeveelheid vocht net zo veel als squirten, noemen we dat dan squirten of is meer gewoon klaarkomen?