DVP’s die klaarkomen ?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moeten we hier nu uit begrijpen dat Krols Kater ELKE dvp die hij bezoekt laat klaarkomen? :unsure:
Toen ik pas begon met wandelen scheelde het niet veel, ik snap nog steeds niet hoe ik dat moet zien.

Alles bij elkaar komt 1 op de 5 dames toch wel klaar. Als ik er moeite voor doe, dus de tijd neem om te beffen en/of te vingeren, dan is het meer dan 1 op de 3.
 
Overdrijf je nu niet een beetje met "Er zijn er die nog wat gel moeten bijsmeren"?. Om te neuken smeert 99% van de dames gel aan en in de poes, ze zijn er zeer bedreven in zodat de klant het meestal niet ziet. Dus misschien moet je het toch even omdraaien in "Er zijn er AF EN TOE die eens GEEN gel moeten smeren", dat zal iets dichter bij de waarheid liggen.

Of moet ik nu geloven dat alle meiden een natte poes krijgen van Aitor? ?

Pas op, ik zeg niet dat het niet kan hé, ik heb het zelf ook al met verschillende dames meegemaakt die ik dikwijls bezocht, maar het zal toch een hele kleine minderheid zijn die bij het neuken geen gel smeert.

Als je een dame bvb wekelijks bezoekt moet je eens kijken hoe snel zo'n busje gel evolueert dan wordt het snel duidelijk hoeveel gel er gesmeerd wordt.
Voor een goed begrip boys, de nadruk in de zin lag op het bijsmeren. Waarmee ik bedoelde dat er sommige dames zijn die zo droog zijn dat ze tijdens het switchen van posities nog wat extra gel moeten bijsmeren. Het was een overdrijving om de twee uiterste te beschrijven.

Ik weet heus ook wel dat de meerderheid gel gebruikt. De standaard volgorde is pijpen en dan neuken dus voor de vrouw is er op dat moment weinig spanning voor zij aan het neuken begint waardoor het niet onbegrijpelijk is dat het poesje nog niet klaar is om een snoeiharde knuppel te ontvangen. Gel is dan een welgekomen hulpmiddel.

Aitorreke is niet achterlijk en vindt zichzelf niet zo'n stud waarbij elke meid zomaar nat wordt, maar dat gezegd zijnde heeft bibi'ke al wel een paar keer echt touch gehad. Super geile GFE seks...
 
Voor een goed begrip boys, de nadruk in de zin lag op het bijsmeren. Waarmee ik bedoelde dat er sommige dames zijn die zo droog zijn dat ze tijdens het switchen van posities nog wat extra gel moeten bijsmeren. Het was een overdrijving om de twee uiterste te beschrijven.

Ik weet heus ook wel dat de meerderheid gel gebruikt. De standaard volgorde is pijpen en dan neuken dus voor de vrouw is er op dat moment weinig spanning voor zij aan het neuken begint waardoor het niet onbegrijpelijk is dat het poesje nog niet klaar is om een snoeiharde knuppel te ontvangen. Gel is dan een welgekomen hulpmiddel.

Aitorreke is niet achterlijk en vindt zichzelf niet zo'n stud waarbij elke meid zomaar nat wordt, maar dat gezegd zijnde heeft bibi'ke al wel een paar keer echt touch gehad. Super geile GFE seks...

Haha, had ik dus inderdaad verkeerd begrepen, vandaar mijn reactie natuurlijk.

Dank voor de verduidelijking ?
 
Bij een van mijn laatste bezoekjes had ik een dame ongeveer 10 minuutjes gebeft zonder dat ze klaarkwam (werd wel lekker nat). Ik ben er dan op een bepaald moment maar mee op gehouden en zei tegen de dame 'sorry dat ik je niet kan laten komen'. Waarop zij antwoordde 'ik ben wel klaargekomen hoor, misschien zelfs twee keer'. Die 'misschien' vond ik echt hilarisch :D! Alsof je zelf niet kan tellen hoeveel keer je al dan niet klaarkomt o_O! Dat was dus duidelijk zo'n dame die denkt de klant er een pleziertje mee te doen door te beweren dat ze klaargekomen was.
Ik hou erg van beffen, maar trek mij niet zo veel aan van het al dan niet fake klaarkomen. Als een dame nat wordt, ga ik door, want dat valt toch moeilijk te faken. Of ze dan klaarkomt of niet, maakt mij niet zo veel uit. Er zijn er genoeg die de 'schokjes' en de 'gevoelige clit achteraf' faken. Als je die job dag in dag uit doet, zal je het snel overtuigend leren faken denk ik.
 
Ik ben er eigenlijk nooit mee bezig of een dvp nu wel of niet klaarkomt, als ik in ieder geval maar wel klaarkom, en wat denk je dat ik deze week meemaak op een middag wandelen , juist een dvp die klaarkomt :LOL:, moet zeggen na ongeveer 3 kwartier te hebben geflikflooid over en weer.

Het gebeurde in reverse cowgirl, waarbij de dvp ook nog het nodige volume maakt, en de dvp als het ware er naast valt, kun je het voorstellen rijdt zichzelf klaar, en als ze klaar is, laat ze zich ervan af vallen en ligt dan naast je te kreunen en te sidderen ...........okay, dus meegemaakt deze week. Een beetje vreemd maar wel lekker. Maar we zijn nog niet klaar met de dvp, dus ik vraag een beetje lomp, "was dit een echte of een fake" waarbij de dvp reageerd , denk je dat ik dit altijd zo doe ? , natuurlijk kwam ik echt lekker klaar !! Nou daar kun je het dan mee doen, mocht de eerste tien minuten ook nergens meer aanzitten, afijn een rustpauze was ik zelf ook wel aan toe, wat buurten, drinken en na 10-15 minuten begin ik weer voorzichtig aan de tepels te zuigen, en deze waren merkbaar dikker als in het begin, dus ik denk het was misschien wel een echte. :p
De erotiek gaat verder en op een gegeven moment ga ik met een duim het poesje in en mijn vingers op de klit, en begin deze te bewegen, nadat ik dit doe pakt de dvp na enkele seconde mijn pols/hand vast en gaat deze op en neer bewegen, om naar een tijdje een oerkreet te doen en klaar te komen, met als opmerking "het was echt echt lekker" okay daar lig je dan in je blote tampeloeres, eerst maar eens mijn blikje leeg drinken, en dan maar zonder finish maar vertrekken dacht ik nog. Ik maak aanstalten om mij aan te gaan kleden ,doet de dvp met een wijsvingertje zo kom jij eens hier, oei dacht ik nog ,we zijn nog niet klaar, had de nodige voorzieningen getroffen, dus Bassie had er nog zin in, en dat heb ik geweten, en pijpbeurt gehad die ik zelden zo meegemaakt heb, en een finish die uit mijn tenen kwam pppppppffffffffffffffffff, Bassie was moe op het eind en dat komt niet vaak voor. Ik mocht niet eens meer naar het poesje wijzen , te gevoelig was de reden.

Onder het aankleden nog nog een beetje buurten en kletsen, vraag ik kom je wel meer klaar tijdens een bezoek, antwoord de dvp eigenlijk nooit, alleen als alles goed en lekker is, en dadelijk ga ik eten maken en tv kijken en dan vanavond doe ik niets meer, ik ben er voor vandaag klaar mee !!

Dus , ik heb volgens mij een eerste klaarkom dvp gehad, of een verrekte actrice, date was betaald voor een uur, ruim anderhalf binnen geweest, daar valt ook iets van te zeggen, bedenken.
 
Ik denk dat de dvp niet vaak klaar komt en bij sommige dames merk je het ook niet. Maar een keer heb ik het wel degelijk gemerkt. Was toen ik de dame al een tijd aan het beffen was. Opeens begint ze toch te trillen en wordt ook een stuk natter. Ik ging nog even door, maar op een gegeven moment kon ze het gewoon niet meer aan. Ze begon hele ongecontroleerde bewegingen te maken en te schokken. Dit is wel 10 minuten nog doorgegaan nadat ik gestopt was. Een paar kreetjes en wat schokjes kun je nog spelen, maar dit zo lang en ongecontroleerd kan echt niet.

Ik heb het gevraagd en ze beaamde dat ze was klaargekomen en dat dit haar zelden gebeurde met een klant. Toch wel leuk om mee te maken. Dit is een van de weinige keren dat ik er echt zeker van was. Andere keren hebben vrouwen het ook gezegd, maar ben ik er toch minder zeker van of ze het je niet zeggen om jou een goed gevoel te geven. Ook lief natuurlijk
 
Vaak komen de dames al klaar als ik langs hun raam loop.

Een knipoog van mij is meestal al genoeg.

:ROFLMAO:

Sorry dit moest even.

Een paar van jullie verhalen geloof ik wel, heb zelf incidenteel ook wel eens iets dergelijks meegemaakt, maar ik denk dat we globaal gezien er van uit moeten gaan dat 1/5 van de keren dat de dames klaar komen echt is en dat de rest gefaked wordt.
 
Het ging in dit geval niet om wat ze zei. Ik vroeg het gewoon. Maar als je gaat faken ga je niet letterlijk 10 minuten lang ongecontroleerde bewegingen maken op bed. Misschien 1 minuut of 2 , maar zeker geen 10 minuten. Met welk doel? Deze keer ben ik zeker geweest dat het echt was. Was ook de enige keer. Andere keren kan het ook gebeurt zijn, maar net zo goed niet. Ik vind 20% van de keren nog hoog ingeschat eigenlijk. Denk dat het veel minder is. Ik zou eerder 1 a 2% van de keren zeggen.
 
Laat me nou eens vriendelijk zijn voor mijn mede-wandelaars @Lars Vanachter. Denk ik net, ik zeg 1 op de 5 om een beetje de hoop er in te houden, schoffel jij het weer onderuit.... ;)

Het maakt mij zelf idd niet zo enorm veel uit, maar ik bef dvp's dan ook nooit....dat verkleint de kansen al aanzienlijk. Maar bij een percentage van de schrijvers en wandelaars krijg ik toch de indruk dat zij een betere date hebben als ze de dame ook weten te laten klaarkomen.

Zij willen eigenlijk indirect wel zo'n vertrouwensband met haar op bouwen. Vaste klant worden, favoriete klant worden of haar zo laten klaar komen als haar eigen vriendje niet eens lukt.

Mijn ambitie is dat niet en ik kan me voorstellen dat jij die gedachte ridicuul vindt, maar ik denk dat 20% van de mannen hier toch die ambitie hebben.
 
Vaak komen de dames al klaar als ik langs hun raam loop.

Een knipoog van mij is meestal al genoeg.

:ROFLMAO:

Sorry dit moest even.

Een paar van jullie verhalen geloof ik wel, heb zelf incidenteel ook wel eens iets dergelijks meegemaakt, maar ik denk dat we globaal gezien er van uit moeten gaan dat 1/5 van de keren dat de dames klaar komen echt is en dat de rest gefaked wordt.

Het zal nogal afhangen ook van het soort date die je zoekt - en wat je er van maakt als klant.
Alles wat je kunt vinden over vrouwen , seks en orgasmen zegt dat vrouwen meer "opwarmtijd" nodig hebben om naar een orgasme toe te werken - voorspel, knuffelen etc .
En ook vrouwen worden moe en loom van een fors orgasme en moeten bijkomen.

Dan verwacht ik een stuk meer echte orgasmes bij dames die langere dates doen in de GFE hoek - met klanten die hun best doen om een BFE (boy friend experience) te leveren , en niet te veel dates op een dag hebben, en weinig echte orgasmes bij de dames die 15 minuten vluggertjes aan de lopende band doen.
 
Ik vind beffen altijd wel een essentieel onderdeel van een lekker potje sex.
Dames komen zeker niet altijd klaar en sommigen faken inderdaad.
Vaak merk je dat wel, soms twijfel ik of het echt was
Afgelopen dinsdagmiddag een jongedame met Afrikaanse roots voor de tweede keer bezocht.
De eerste keer, kwam ze bij het beffen niet echt klaar
Vandaag was het anders, nadat eerst mijn mond zich langszaam vulde met haar sappen, kwam ze spetterend klaar.
Haar daarna in doggy genomen en ik kwam zelf ook redelijk snel klaar
Als het fake was, verdient ze een Oscar.
Na afloop haar naar Schiphol gebracht, dus ik kan haar voorlopig ook niet delen.
Had trouwens geen advertentie, maar gebruikte telefoonnummer van haar voorganger.
Komt begin oktober terug
 
Het ging in dit geval niet om wat ze zei. Ik vroeg het gewoon. Maar als je gaat faken ga je niet letterlijk 10 minuten lang ongecontroleerde bewegingen maken op bed. Misschien 1 minuut of 2 , maar zeker geen 10 minuten. Met welk doel? Deze keer ben ik zeker geweest dat het echt was. Was ook de enige keer. Andere keren kan het ook gebeurt zijn, maar net zo goed niet. Ik vind 20% van de keren nog hoog ingeschat eigenlijk. Denk dat het veel minder is. Ik zou eerder 1 a 2% van de keren zeggen.
10 minuten ongecontroleerde beweging.? Misschien een manier van haar om jou duur betaalde tijd te rekken.En mocht het echt zijn van haar kant,raad ik haar een dokters bezoek aan.Want dit is geen normale reaktie.Het lijkt mij meer een epileptische aanval
 
Laatst bewerkt:
Of een dvp nou wel of niet klaarkomt maakt mij eigenlijk niet veel uit, maar faken is een afknapper voor mij.
Ik geloof pas dat het echt is als er (veel) vrouwelijk lichaamsvocht bij aan te pas komt. ?

Daarbij schaar ik al die verhalen hier van wandelaars die claimen een flink percentage van hun bezoekjes de dvp te laten klaarkomen in hetzelfde hokje als die van wandelaars die beweren zonder hulp van pillen 3 uur non-stop een stijve te hebben en 6 keer klaarkomen.

Tuurlijk zijn wij wandelaars soms wat naïef in het denken dat alles echt is, maar de dames zijn niet veel beter hoor. Die geloven graag dat die keiharde paal die 3 uur staat alles met hun te maken heeft en niets met een pilletje ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is misschien een illusie, maar voor mij is sex nog een actie tussen twee mensen waar je beide plezier aan beleeft. Ik vraag wel eens aan een vaste dame of ze klaar komt en dan antwoordt ze. Nee, daar is een andere mindset voor nodig die ze alleen met haar partner heeft. Wel zegt ze nat te worden (klopt) van sex, en ze zegt ook dat het lekker voelt. Dat vind ik toch leuk te horen. Soms krijg ik zelfs op me kop, dat ik te snel ben klaar gekomen. Daar doe ik t dan maar mee.
 
Het klaarkomen heeft ook te maken met,hoe vaak je haar bezoekt en hoe veel je aftikt. Het klaarkomen stijgt bij veel bezoek en veel aftikken.?Maar het allerbelangrijkste is dat ik klaarkom. Dat is waarvoor ik naar de dames ga,en of die wel of niet klaarkomen zal mij een ruk wezen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier overigens nog een vraag over, wel benieuwd naar jullie bevindingen:

Als we het fenomeen squirten nemen dan is dat letterlijk vertaald "spuiten", het vocht spuit eruit in vaak flinke hoeveelheden.
Maar wanneer een vrouw nou veel vocht verliest maar wat er meer uitloopt/valt maar qua hoeveelheid vocht net zo veel als squirten, noemen we dat dan squirten of is meer gewoon klaarkomen?
 
Bij een van mijn laatste bezoekjes had ik een dame ongeveer 10 minuutjes gebeft zonder dat ze klaarkwam (werd wel lekker nat). Ik ben er dan op een bepaald moment maar mee op gehouden en zei tegen de dame 'sorry dat ik je niet kan laten komen'. Waarop zij antwoordde 'ik ben wel klaargekomen hoor, misschien zelfs twee keer'. Die 'misschien' vond ik echt hilarisch :D! Alsof je zelf niet kan tellen hoeveel keer je al dan niet klaarkomt o_O! Dat was dus duidelijk zo'n dame die denkt de klant er een pleziertje mee te doen door te beweren dat ze klaargekomen was.
Ik hou erg van beffen, maar trek mij niet zo veel aan van het al dan niet fake klaarkomen. Als een dame nat wordt, ga ik door, want dat valt toch moeilijk te faken. Of ze dan klaarkomt of niet, maakt mij niet zo veel uit. Er zijn er genoeg die de 'schokjes' en de 'gevoelige clit achteraf' faken. Als je die job dag in dag uit doet, zal je het snel overtuigend leren faken denk ik.
Ik had een dvp die geirriteerd opmerkte of ik niet door had dat ze twee keer was gekomen van het beffen. Nou nee, als ze het niet verbaal laat blijken en ik zie haar kut/kontgat niet ritmisch samentrekken heb ik het niet door nee. Is mede daardoor ook bij dat ene bezoek gebleven.
 
Wat ben ik blij dat ik er op dit punt heel simplistisch in sta: als het er op lijkt dat ze klaarkomt of het zegt, dan is ze wat mij betreft klaargekomen. Hartstikke nep of wel degelijk echt, het heeft geen zin om daar lang over na te denken, want je komt er toch nooit achter. Je kunt hooguit vermoedens hebben, maar honderd procent zekerheid over echt of nep heb je nooit. Dus ik verspil mijn energie daar niet aan en neem het zoals het komt en zij komt ... of niet.
 
Ik heb hier overigens nog een vraag over, wel benieuwd naar jullie bevindingen:

Als we het fenomeen squirten nemen dan is dat letterlijk vertaald "spuiten", het vocht spuit eruit in vaak flinke hoeveelheden.
Maar wanneer een vrouw nou veel vocht verliest maar wat er meer uitloopt/valt maar qua hoeveelheid vocht net zo veel als squirten, noemen we dat dan squirten of is meer gewoon klaarkomen?
Gewoon zeik,denk ik
 
Een ex dvp heeft mij ooit verteld dat ze gemiddeld één keer per maand klaar kwam met een klant. Meestal merkte de klant niets want ze fakete het klaarkomen. Ik vond dat weinig geloofwaardig waarna ze ter plekke, we zaten op de bank naar het journaal te kijken, een zeer overtuigend toneelstukje opvoerde. Dat leek verdomd veel op de keren dat wij bij elkaar waren maar volgens haar was het toen allemaal echt. Tuurlijk?!
 
Ik heb hier overigens nog een vraag over, wel benieuwd naar jullie bevindingen:

Als we het fenomeen squirten nemen dan is dat letterlijk vertaald "spuiten", het vocht spuit eruit in vaak flinke hoeveelheden.
Maar wanneer een vrouw nou veel vocht verliest maar wat er meer uitloopt/valt maar qua hoeveelheid vocht net zo veel als squirten, noemen we dat dan squirten of is meer gewoon klaarkomen?
Squirten is inmiddels ook onderzocht in een MRI-scanner en met chemische analyse van het vocht. Blijkt in essentie urine te zijn. Kan ook eigenlijk niet anders, want er zijn geen klieren aanwezig die zulke volumestromen aan vocht kunnen produceren in of rondom de vulva. Alleen als de urine zeer waterig is is deze geur- en kleurloos en lijkt het wat anders dan pies.
Daarnaast heb je dan nog het geil-vocht ('nat worden') en dat kan er ook flink aan toe gaan en zich natuurlijk vermengen met het squirt-vocht (=urine). Maar bij het geil-vocht heb je het dan niet over liters.
Of je een dame die flink nat wordt beschouwd als een squirter, volgens mij is dat nu precies onderdeel van de hele spraakverwarring rondom het fenomeen.
 

Fijne Internationale Dag v/d Vrede!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.805
Berichten
811.763
Leden
33.762
Nieuwste lid
Leagv91
Terug
Bovenaan Onderaan