Bij een studie met 645 vrouwen uit 20 landen kwam er een gemiddelde tijd tot orgasme uit van 13,41 minuten. Maar ja, gemiddeld, kan bij de ene 30 seconden zijn en de ander 30 minuten en sommige misschien nooit. Slechts 20 a 30% kan klaar komen door penetratie. De meesten hebben andere stimulatie nodig.
Goed, waarom deze technische verhandeling? Wel, stel dat een DVP zou willen klaarkomen, dan is dat met afspraak van een half uur al vrijwel onrealistisch en evenzo bij afspraken waar de klant vooral van het doorpompen is. Dus valt er al een hoop af en dan ga je er van uit dat ze wil klaarkomen.
Als man zou ik best een keer of vijf op een dag klaar kunnen komen, alleen kun je me dan aan het einde van die dag ook wel wegdragen. Laat staan dat je het meerdere dagen achter elkaar moet doen. Ik zou het niet overleven. Voor een vrouw is dat vast anders, omdat een vrouw meerdere soorten orgasmen kent en ook meerdere kan hebben tijdens de seks. Toch lijkt me het ook voor hen een uitputtingsslag.
Wat wil ik daar mee zeggen? Welnu, verreweg de meeste DVPs zullen niet echt klaarkomen of hooguit bij 1 klant op een dag om te ontladen. Het is niet te doen om telkens klaar te komen, al zou je willen. Daarnaast ben je maar een klant, de klik of tijd is er niet, of je bent niet handig, of ze wil het simpelweg niet, of of of. Dus reken er maar niet op dat ze echt klaarkomt, hoe zeer ze ook beweert van wel.
De drogreden die ik voor mezelf zojuist bedacht heb voor dames waar je het meeste kans hebt zijn de wat oudere dames die maar 1 of 2 dagen in de week het werk doen en meer de "hobbyisten" zijn onder de DVPs van een privehuis. Maar ik besef dat dat waarschijnlijk ook nergens op slaat.
Het enige wat ik er tegenin kan brengen is dat ik als man bij voldoende juiste stimulatie het niet kan tegenhouden, al zou ik het willen. Ik weet niet of er bij dames ook zo'n point of no return is, of dat ze het makkelijker tegen kunnen houden. Misschien kunnen andere mannen dat ook wel. Weet ik veel. Genoeg gezever van mij.