dickdebock
Meubelstuk
Ik kom met mijn berichtjes hierover enkel negatief over, als je vertrekt van de droom van klaarkomende dvp's. Want eigenlijk ben ik doodgewoon super realistisch.Sommige gedachten van schrijvers hier zijn te rooskleurig, @Lars Vanachter is er te rechtlijnig negatief over. Waarheid ligt tussen die twee polen en verschilt per situatie, hoewel de dames natuurlijk inmiddels wel experts zijn in het dsoen alsof.....maar ook als je doet alsof heb je daadwerkelijk sex met elkaar en is het geen 1+1 optelsom dus elke variatie is weer anders, hoewel dames voor hun eigen rust vaak een soort programma willen afdraaien om de dag soepeler te laten verlopen.
Wij, de klanten, zijn eigenlijk de stoorzenders in dat patroon, maar daar betalen we ook voor. Sommige vinden het allang best, anderen kicken juist op alle emotie die echt ipv nep is. Als je bv onderling een grap maakt en beide lacht, kan ze dat dikker aanzetten, maar meestal heb je echt wel door of je je beide amuseert op zo'n moment of dat ze beleefd wat aan het mee-smalen is. Zoiets.
Het positieve aan mijn berichten is, dat ik echt geloof in het genot van seks met een goed acterende dvp. Misschien helpt het (soms tegen beter weten in) om te durven blijven geloven in een zelf genietende dvp. Ik bedoel: misschien helpt dat om de klant nog een dieper gevoel van tevredenheid te geven.
Maar intussen blijft het een transactie. Een spel. Klanten zijn helemaal geen stoorzenders. Het zijn welgekomen klanten, bronnen van inkomsten. Een stoorzender worden zij pas wanneer ze respectloos zijn of dingen proberen af te dwingen die de dame niet aanbiedt.
Je hebt als klant zogezegd seks met een dvp. Maar dat klopt enkel als je seks definieert als de technische handelingen die we onder die term verstaan. In een relatie betekent seks hebben iets méér, vertrekkend vanuit een wederzijds gevoel en de verbondenheid van een echt koppel. Ik zeg wel eens dat een dvp een condoom over klant zijn wapen doet, en daarna ''trekt ze hem af' met haar poes. De klant vult het condoom en niet de dvp. Dat klinkt waarschijnlijk heel erg speciaal en zelfs 'idioot', maar het is wel op die manier hoe in het hoofd van de meeste dvp's de knop kan omgedraaid worden tussen de echte vrouw achter de dvp, en de dvp.
Het is natuurlijk een probleem om daarover met een dvp te kunnen praten, als je er zelf geen relatie mee hebt, die verder gaat dan betaalde seks, want tegenover klanten zal elke dvp zoveel mogelijk blijven voort acteren, ook als het gesprek over dit soort onderwerpen gaat. Klanten wandelaars gaan dan onder elkaar hierover praten, maar dan krijg je confrontatie van meningen van mannen, en de ware meningen van de dvp's komen nooit aan de oppervlakte.