Ik kom bijna elke keer klaar. Ik spreek ook maar 1 a 2 keer per week af. Echter ben ik ook een meisje die in de ochtend bij het wakker worden al masturbeert dus soms ligt het in mijn geval daaraan
Soms is de man in kwestie gewoon verschrikkelijk slecht in beffen of vingeren. Ik probeer dan zelf nog te zeggen wat ik leuk vind, of probeer wat te verschuiven in hoop dat ie dan het goeie plekje vindt. Als die het dan nog niet begrijpt, dan geef ik subtiel aan 'dat ik moeilijk klaarkom' (minder erg dan zeggen dat hij er niks van bakt lol
)
Bij seks zelf kom ik niet klaar, tenzij ik mijzelf masturbeer tijdens de daad, wat ik wel vaak doe.
Wanneer ik dagelijks afspreek, telkens maar 1 afspraak voor meerdere uren (in vakanties), kom ik ook meestal klaar.
Toen ik vroeger elke dag meerdere mannen op bezoek had kwam ik meestal enkel bij de laatste man klaar. Ik vermoed dat het hier 'de rust' is wetende dat ik erna naar huis kon.
Soms gebeurde het ook eens 'perongeluk'.
Faken vind ik persoonlijk not done en dat merk je toch ook gewoon als man, niet?