Voormalig lid 16761
Vaste klant
- 227
- 02/10/22
- 203
Nou die zijn vaak nog wel strak?
Los van het feit dat het woord 'neger' 30 jaar geleden al niet kon (en ik ben bepaald niet woke), is dit discriminatie.
Aan de andere kant is het ook een beetje vreemd dat een klant wordt geweigerd (terwijl hij had kunnen weten dat hij niet welkom zou zijn).
Maar toch wikkend en wegend vind ik dat dit niet expliciet vermeld mag worden in een advertentie; simpelweg omdat het tegen de wet is en ik kan me voorstellen (als ik donker zou zijn) dat dit me behoorlijk zou raken.
Dat is uiteraard rechtstreeks racisme mjah we leven hier in Europa dus daar kan je niet van opkijken haha want zo kan ik je nog veel meer voorbeelden geven.Wat vinden jullie van dat sommige dames adverteren met geen negeroide mannnen of geen negers
Ik heb vrienden allemaal wit net als ik en dit mag je best weten...... die zijn zo links als het maar wezen kan en die bellen meteen de autoriteiten dat er ergens illegale prostitutie plaats vindt en dan is die dame de Sjaak. Je ziet daarom ook dat dat soort advertenties na loop van tijd verdwijnen.
Ik stem Baudet dus ik ga dat soort dingen niet doen, maar wie de knuppel in het hoenderhoek gooit moet hem sowieso terugverwachten!