Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zit ook een beetje op Kelly te wachten toch wel de allerlekkerste kont en het is ook heel fijn bij haar,maar ze begint pas rond een uur of 7Ik ga morgen naar doubletstraat tussen 12:00 - 14:00. Hopelijk kan ik claudia haar keel neuken en in haar keel klaarkomen. Anders een grote reet doggystyle pakken zoals Kelly, Maya of Jessica. Ik zal ook een review achterlaten. Ik kan niet wachten.
Is aanwezigIs Camela op Doubletstraat 21 K1 aanwezig? Was van plan om morgenochtend een rondje Doub te doen...
Vandaag aanwezig .Beste Paulus is Karina van geleenstraat 51 k3 aanwezig
Zo te zien niet.Carla van Hunzestraat 51 vandaag aanwezig?
Vanmiddag voor jou gespot op passage 31/33 kamer 2.welke kamer zit Luna Dominicaanse ? De jongere donkere Luna? Iemand die weet waar ze nu zit?
Thanks!Ja, Milou is aanwezig.
voor mij een nieuwe dame gespot op geleen 122k5
patricia heet ze. slank blond haar en spontaan. groot plakplaatje op haar rug.
iemand al ervaring. werkt vanaf 6/7 uur in de avond. had helaas geen tijd meer om te proberen.
Ik ben er zojuist geweest, doubletstraat is redelijk gevuld met zeker 20-30 dames. In de Geleen was het vooral druk met klanten (stuk of 80?!), ik telde niet meer dan 20 dames, waarschijnlijk was een groot deel ook bezet.Iemand vandaag in de straat hoe is het overdag...
Hoek pand 51 welke dames aanwezig ?