[Kitty Hunsestraat 37b]Ze heeft maar een hele enkele keer overdag gewerkt.
Ja, daar was ik ook van uitgegaan. Helaas nog geen enkele avond aangetroffen.
We hebben een Paulus2 voor de avondshift nodig....
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren[Kitty Hunsestraat 37b]Ze heeft maar een hele enkele keer overdag gewerkt.
Deze misschien? https://www.girlsreview.nl/threads/meesteres-eyes-ice-hunsestraat-37b1.6507/en dan voornamelijk wie de blonde dame met stijl haar was?
https://www.girlsreview.nl/threads/den-haag-algemeen.44/post-623841 misschien?weet iemand wie de dame is die tussen 23/45 zit meestal alleen in de avond, vaak zwart gekleed, en dikke lippen (fake) lijkt het. en glinsterende lippen stift.
Waarschijnlijk Doubletstraat, want in de Geleenstraat zit niets tussen 23 en 45.weet iemand wie de dame is die tussen 23/45 zit meestal alleen in de avond, vaak zwart gekleed, en dikke lippen (fake) lijkt het. en glinsterende lippen stift.
Ik nam aan dat hij "23 of 45" bedoelde, dus die hele straatkant.in de Geleenstraat zit niets tussen 23 en 45.
Yasmin zit op nummer 24 k4 - bordje boven de deur. Kan niet missen!Yasmin is terug!
Haar bordje hangt er weer .....Is Laura al terug van Geleen45?
Neen alles staat vast file tot badhoevedorp....geen doorkomen aan....blijf thuis!!!Is de Geleen in verband met de milieu wegblokkades zonder problemen te bereiken vanuit Amsterdam?
Was het een latina?Afgelopen vrijdagavond een rondje gemaakt. Weet iemand wie op Doubletstraat 40 k3 is?
Ze heeft mooie grote billen, tattoes. Ze komt mij bekend voor, maar ben voor heel lang niet meer wezen wandelen.
PS. Cubaanse Katalina niet gezien. Weet iemand iets van haar? Was meestal in de Stenenpassage Doubletstraat 11/25p k13
Ja je hebt helemaal gelijk gewoon de geleenstraat.Ik nam aan dat hij "23 of 45" bedoelde, dus die hele straatkant.
In de Doubletstraat is er wel een 23 maar geen 45 (na 39 komt 73).
Vaag allemaal. Tip aan allen: noem niet alleen het huisnummer maar ook de straatnaam.
Dus nog een topic van. Ik wist niet eens dat er nog een site zoals deze was daar wel veel revieuws van. Thanks
Ik was er vrijdag weer eens, bordje hing er, maar ze zal bezet geweest zijn.Ik moet vrijdag sinds lange tijd in 't Haagse zijn. weet iemand of Saskia in de doublet er dan is?