Oma met de dildo, het moet niet gekker worden daar in de Geleen.Staat er een zwarte didlo voor het raam? Dan is ze aanwezig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOma met de dildo, het moet niet gekker worden daar in de Geleen.Staat er een zwarte didlo voor het raam? Dan is ze aanwezig
zo is het, Wellicht is er wel een zaadcontainertje te vinden in de Doublet. Het is wel een geil weertje.Dan naar Doubletstraat. Lood even ergens anders dumpen
Zeg dat wel.zo is het, allicht is er wel een zaadcontainertje te vinden in de Doublet. Het is wel een geil weertje.
ik ben inmiddels ook wel benieuwd of de bezetting in de Doub, al iets beter geworden is.Zeg dat wel.
Bezetting is redelijk. Zag topper Claudia. Voor de rest weet ik niet. Wilde net bij een favoriete, was een man net voor meik ben inmiddels ook wel benieuwd of de bezetting in de Doub, al iets beter geworden is.
Topper Claudia?
Waar staat ze dan, in de Doublet ?
oh, bedoel je die claudia, blow job Claudia
Dat klopt, maar ik heb toch geschreven dat ze er is?Nee alleen een flesje olie. Volgens mij
Heb haar niet gezien.. achter het raam, wandel een tijdje..Dat klopt, maar ik heb toch geschreven dat ze er is?
Heb haar kunnen zien.Ja, best mogelijk. Ze is vaak druk, maar ik heb haar wel gezien.
Klopt, heeft ze met net verteld. Bedankt broeders! Heb mijn lood inmiddels kunnen dumpen weer in straat. Ik schrijf review wanneer ik thuis ben.Als je doordeweeks overdag "dingen" achter het raam van Geleenstraat 96k3 ziet staan (flesje olie, dildo) dan werkt Asha. Maar ze is soms lang bezet.
De zwarte dildo stond ook gewoon voor het raam dus hij heeft niet goed gekekenJa, best mogelijk. Ze is vaak druk, maar ik heb haar wel gezien.
Was daar, toen stond alleen het flesje olie daar. Even later wel die dildo ja.De zwarte dildo stond ook gewoon voor het raam dus hij heeft niet goed gekeken
Toen ik keek stond de dildo er ook niet.De zwarte dildo stond ook gewoon voor het raam dus hij heeft niet goed gekeken
Toch niet vanwege die zwarte dildo? Ik was er pas tegen zessenIk ga even een time out nemen van deze site. Bedankt broeders. Tot de volgende keer!
Nee hoor, niet vanwege die dildo. Ik wil even bijkomen en mijn batterij opladen in mijn lichaam. Die warmte is vreselijk. Ik was daar rond 16:00 toen even snel naar doublet. Niks daar gevonden, toen terug en had ik Asha gezienToch niet vanwege die zwarte dildo? Ik was er pas tegen zessen
Dus die was ze bij een klant aan het gebruiken mogen we aannemenToen ik keek stond de dildo er ook niet.
probeer het vooral niet te visualiserenDus die was ze bij een klant aan het gebruiken mogen we aannemen
Wil je dat nooit meer doen?Sorry dat ik je er aan heb laten denken