Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenStinkdier die je bentWeet iemand welke dames in de Haagse straten een lekker vissig ongewassen kutje hebben dat naar plas en zweet ruikt? Bij voorkeur (oost) Europees.
Antwoord mag ook per PB.
Ik ken geen dame die hierom bekend staat.Weet iemand welke dames in de Haagse straten een lekker vissig ongewassen kutje hebben dat naar plas en zweet ruikt? Bij voorkeur (oost) Europees.
Antwoord mag ook per PB.
Onze lieve heer heeft rare kostgangers.Wat een opmerkelijk bericht van SLO, jeetje, hier sta ik wel even van te kijken
Beiden niet aanwezig.Is Monica en/of Jurgita aanwezig in de Hunsestraat 49?
Verder is er nog een hele straat vol met dames, lijkt mij sterk dat daar niks tussen zit, voor je.Shit, net nu ik een vrije dag heb.
Dan zal ik overdag eens de Doublet proberen, daar zitten er genoeg, die wat ouder en rijper zijnMmm, ik heb zo mijn voorkeuren, wat ouder en rijper. Zoals Monica en Jurgita.
Ik was de naam ook even kwijt maar Paulus schud hem zo uit zijn mouw....Yes, inderdaad Gina! Dank Paulus!
dit kan nog wel even durenIs Laura al terug van Geleen45?
Ze had het over 3 weken. Wellicht heb ik het laatste nieuws niet meegekregen.dit kan nog wel even duren
Volgens mij werkt ze alleen overdag tot een uurtje of 4 a 5Heeft iemand Kitty (Hunsestraat 37b, eerste verdieping dus, kamer schijnt te wisselen) gezien de laatste tijd? Ik ben inmiddels op drie verschillende avonden naar de Hunsestraat geweest maar haar nog niet gezien 's avonds schijnt de eerste verdieping van Hunsestraat 37 altijd helemaal leeg te zijn.
Ze heeft maar een hele enkele keer overdag gewerkt.Volgens mij werkt ze alleen overdag tot een uurtje of 4 a 5
Een van de redenen dat ik mijn sokken aan houBij de pisbakken in de Geleenstraat heb ik ook een paar keer een gigantische drol zien liggen, echt smerig, als iemand er doorheen loopt wordt het ook bij de dames naar binnen gelopen
Monica zojuist gezien.Mmm, ik heb zo mijn voorkeuren, wat ouder en rijper. Zoals Monica en Jurgita.