Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerendit moet haar zijn aan de reacties te zien over die lippenBedoel je niet deze dame? Zit er ook overdag
![]()
Recensie - Anais (Roe), Den Haag, Geleenstraat 23 k9
Gister bij Anais als ik het goed gehoord had, ze is net 3 dagen hier. Een zeer knappe roemeense dame van een jaar of 22 denk ik. Lekkere borsten D+ echt volgens mij. Mooie ronde billen een super lijfje. PMC + amazone+ handjob.www.girlsreview.nl
Ne, ik verwacht haar ook niet meer terug. Als ik haar spot zal ik het melden.Iemand de kleine latina Milena (31passage k03 of 04) nog recent gespot???
Nee, niet aanwezig.En Jurgita Paulus?
Die kruising op het Spui richting Veerkade waar zaterdag verkeersregelaars stonden was ook een zooitje trouwensZijn er nog wandelaars, die rekening houden met de protesten op de A12 van extinction rebellion, door niet overdag af te reizen met de auto naar Den Haag?
ik begreep dat de protesten om 12:00 beginnen en dat rond een uur of 14:00 doorgaans de weg weer vrij is?
ik las net dit op TV West, met dank aan Paulus voor de tip.Net terug vd Geleen. Heen nog vrije doorgang maar toen ik terug ging waren ze hem net aan het afsluiten. Bij Voorburg kon ik er nog wel gewoon op.
dat was een nevelbriesje om verkoeling te krijgen tegen de warmte.Water hebben ze al gehad!![]()
Op snelweg lopen is elders in Nederland 390 boetehet is wel frustrerend dat de demonstraten, na 2 uur weer buiten staan, zonder vervolgd te worden.
i.p.v. een waterkanon een gierwagen van boeren leegspuiten op dat kansloze, werkloze primitieve kliekje. Is t snel klaar met die mafkezen.dat was een nevelbriesje om verkoeling te krijgen tegen de warmte.
Als je dan toch bezig bent Paulus2 is Jurgita aanwezig ?@ Paulus2 ,Is Wendy 23k3 aanwezig of is zij op vakantie?
Bvd mvg Preach
Die ken ik niet, bedoel je misschien Sandra?@ Paulus2 ,Is Wendy 23k3 aanwezig of is zij op vakantie?
Bvd mvg Preach
Nee, anders had ik het gemeld.Is Noi al terug?Geleenstraat 72K3?
Ik zou het liefst nu gaan tot hoe laat is zij er meestal weet je dat Mr Paulus 2 king of the Geleen ? ThNksJurgitta is er vandaag, morgen en vrijdag.