Die ken ik niet, bedoel je misschien Sandra?@ Paulus2 ,Is Wendy 23k3 aanwezig of is zij op vakantie?
Bvd mvg Preach
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie ken ik niet, bedoel je misschien Sandra?@ Paulus2 ,Is Wendy 23k3 aanwezig of is zij op vakantie?
Bvd mvg Preach
Nee, anders had ik het gemeld.Is Noi al terug?Geleenstraat 72K3?
Ik zou het liefst nu gaan tot hoe laat is zij er meestal weet je dat Mr Paulus 2 king of the Geleen ? ThNksJurgitta is er vandaag, morgen en vrijdag.
Meestal niet heel laat.Ik zou het liefst nu gaan tot hoe laat is zij er meestal weet je dat Mr Paulus 2 king of the Geleen ? ThNks
Idd Paulus 2 ,Had mij vergist .Die ken ik niet, bedoel je misschien Sandra?
Dankjewel Paulus.Nog niet gezien, ik meld het als ze er weer is.
Was vanavond aanwezigIs Laura al terug van Geleen45?
Is cristal inmiddels alweer aanwezig gezien of nog steeds niet.Iemand Crystal 31K2 alweer gezien?
Ik had haar ergens in juli gespot op de Oude Nieuwstraat. Afgelopen week daar geweest maar haar niet meer gespotHeeft iemand de Bulgaarse Suzanne Doub 38 k2 al weer gezien in de avond?
ThanxIk had haar ergens in juli gespot op de Oude Nieuwstraat. Afgelopen week daar geweest maar haar niet meer gespot
Gister en vandaag bij de doublet gezien. Niet achter een raam maar zag der naar huis gaanHeeft iemand Arianna gisteravond in Den Haag gezien? Ik ben bang dat ik haar ben tegengekomen op een plaats waar dat ongewenst is, maar misschien was het gewoon een dubbelganger. Ook wel Coco genoemd
wat moet ik mij daar bij voorstellen?Ik ben bang dat ik haar ben tegengekomen op een plaats waar dat ongewenst is