Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenSnap het ook niet.wat moet ik mij daar bij voorstellen?
Hij bedoeld de Iraanse Coco, ze noemt zichzelf op Kinky ArianaSnap het ook niet.
Is dat Ariana die op 16 staat/stond?
of is dit Arianna met nn
Details wil ik niet geven vanwege eventuele herleidbaarheid, maar het was gelukkig gewoon een dubbelganger. Ik moest daardoor wel aan haar denken en ben maar meteen langs gegaan (bij de echte, niet bij de dubbelganger )Hij bedoeld de Iraanse Coco, ze noemt zichzelf op Kinky Ariana
Recensie - Coco, Den Haag, Doubletstraat 8a
Was al een tijdje aan de wandellen in de gezellig straten van Den Haag, eerst de Geleenstraat af gelopen en zag niet echt iets wat me aantrok die dag. Dus besloot ik naar de Doublet te gaan, om daar even rond te neuzen. Was al een paar keer de straat op en neer gelopen, tot dat ik deze mooie...www.girlsreview.nl
Vandaag wel aanwezig.Werkt Karin (Geleenstraat 110p K6) vandaag?
Het bordje is al weg ....Elisabeth is aanwezig, Karina begint meestal later.
zie bericht 15.345.Hoe is het nu in het algemeen met de bereikbaarheid? Ik moet over de Utrechtse baan maar ben bang op klimaatterroristen te stuiten
Die zijn inmiddels wel weg.Hoe is het nu in het algemeen met de bereikbaarheid? Ik moet over de Utrechtse baan maar ben bang op klimaatterroristen te stuiten
appeltaart ?Zitten nu allemaal op het politiebureau aan de koffie met appeltaart.
Morgen weer terug.
tz gaat al een uitdaging worden denk ik, maar ze zijn er wel.Vanavond wil ik voor het eerst de boel daar verkennen. Ben benieuwd of jullie nog toppers kunnen aanraden? Liefst slank, tz, pzc en geile gore sloppy dt!
Misschien is Coco iets voor hem, die voldoet wel aan zijn wensen. Echter weet ik niet op ze op zondagavond werkt en tot hoe laat,tz gaat al een uitdaging worden denk ik, maar ze zijn er wel.
het oog wil ook wel wat, lijkt mij?Claudia voldoet hier ook aardig aan, met name laatste deel van de omschrijving Geen idee of ze er nu is.
Uiterlijk in combinatie met leeftijd zijn wel mijn eerste criteria, waar ik op selecteer.Voor mij is een goede date een optelsom van uiterlijk, service en een mate van 'klik'. Anderen kunnen hier anders instaan.
Zie #15.386Vicky Doubletstraat 5k3 al weer terug in Nl?
Dan zijn wij dit met elkaar eens.Uiterlijk in combinatie met leeftijd zijn wel mijn eerste criteria, waar ik op selecteer.
Het idee van, ze ziet er niet uit, maar ze kan zo lekker kluiven, heb ik niks mee.