Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDankjewel!Die ken ik niet, werkt waarschijnlijk alleen 's-avonds?
Weer gezien op nr 5 gisteravond op de Oude NieuwstraatHeeft iemand de Bulgaarse Suzanne Doub 38 k2 al weer gezien in de avond?
Misschien heeft er vroeger wel een kerncentrale gestaan op de plek waar nu de Geleenstraat is.Het was iets met verontreinigde grond.
Is er nu?Carla van Geleenstraat 110 k6 is weer terug.
Waarschijnlijk bedoel je 45 k3, dat is Ina.iemand die weet wat de naam is van de dame die op geleenstraat 45 k6 zit (nummer weet ik niet zeker) heeft altijd bordje met normale sex op haar raam hangen.
ik heb haar inderdaad wel vaak op dinsdag gezien. Kan het niet zijn dat ze "bezig " is en haar agenda afwerkt?Heeft iemand coco gezien vandaag? Ik was er net maar kamer leek leeg… dacht dat dinsdag een van haar werkdagen was.
8A leek helemaal leeg, heb haar ook bericht maar niks gehoord. Staat zij ook wel is op een andere plek dan 8A?ik heb haar inderdaad wel vaak op dinsdag gezien. Kan het niet zijn dat ze "bezig " is en haar agenda afwerkt?
meestal 18:00 -19:00 in de doubie dan hahahvanaf hoelaat begint de avond shift?
Zaterdagavond gezien, 122 k4 of k5.@Paulus 2, Een vraagje Paulus is Ella van 122 k12 weer aanwezig ? Bvd Preach.
Crystal al een tijd niet gezien, gisteren stond er een andere dame in haar kamervoor €120 heb je gewoon een quattro.. (trio met 4)
Is Crystal (Cristal) van 31p alweer gespot?