Bedankt!Danielle heb ik nog niet gezien.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedankt!Danielle heb ik nog niet gezien.
Ik zag haar in het pand 6 A/B/C samen met Carla, die mollige kleine Roemeense met grote borsten en latinalook en begonnen vrij laat. Zag ze om iets na 21 kantoor inlopen. Geen idee of ze nu nog zitten, en daar nooit.De knappe slanke atletische Roemeense Jasmin zit in Amsterdam ? Exacte adres?
Ze is weer terug.Danielle heb ik nog niet gezien.
Bedoel je Laura?Wie is eigenlijk de zwartharige donker-ogige schoonheid, vaak netkousen aan volgens mij, die 's avonds op Geleenstraat 23 k5 zit?
Ze heeft eerder ook op 23 k2 gezeten (ook 's avonds).
Iemand een idee?
Deze? https://www.girlsreview.nl/threads/laura-roe-den-haag-geleenstraat-45-k7.2525/Bedoel je Laura?
Hoewel ik haar niet ken zat ik ook aan Laura te denken, volgens het andere forum op 23 k5 en niet dezelfde als 45 k7.Wie is eigenlijk de zwartharige donker-ogige schoonheid, vaak netkousen aan volgens mij, die 's avonds op Geleenstraat 23 k5 zit?
Ze heeft eerder ook op 23 k2 gezeten (ook 's avonds).
Iemand een idee?
Gisteren was ze nog niet terug.Weet iemand of Noi al terug is?
Ze zit op Geleenstraat 72b k3 normaliter.
Moet een eind reizen.
Alvast bedankt!
Diana heb ik nog niet gezien.Ik ga morgen naar Den haag, naar de geleenstraat. Ik vraag me af of Diana van 110 k1 afgelopen dagen gezien is. Wil niet voor niks komen. Bedankt alvast!
Topic op het andere forum: https://www.citygirl.nl/node/3841Hoewel ik haar niet ken zat ik ook aan Laura te denken, volgens het andere forum op 23 k5 en niet dezelfde als 45 k7.
OkéDat heb je al eerder op een woensdag gevraagd en toen heb ik geantwoord dat ze vrijwel nooit op woensdag werkt.
Misschien moet Paulus 2 stoppen met (ook onjuiste) berichtgevingen omtrent de aanwezigheid van dames, die hier geen prijs op stellen (dit weet ik als vaste bezoeker).Graag stoppen met het op de korrel nemen van bepaalde leden.