Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe knappe slanke atletische Roemeense Jasmin zit in Amsterdam ? Exacte adres?Vandaag eens een dagje Amsterdam en niet eens om te wandelen maar uit nieuwsgierigheid toch een kijkje genomen en zag bekende gezichten uit de Doubletstraat in de Oude Nieuwstraat.
Daniella die kort op 29 heeft gewerkt, Jasmin van 34 en Carla van 30/77
Ook op Ruysdaelkade bekende gezichten, zoals eerder gemeld Sara en Gabriella van Geleen 45 en die slecht gerecenseerde met bril uit 23 k4
Weet iemand de naam van de prachtige godin die op nummer 84k5 stond overdag (geleenstr)
Al die dombo's die doekjes er in flikkeren die begrijp ik ook niet helemaal erger me hier kapot aanMisschien een rare vraag, maar is de gemeente nog van plan om die overlopende, stinkende urinoirs te gaan fixxen in de doubletstraat?
Is echt een wanvertoning, al weken lang...
Je zou de gemeente Den Haag op nummer 14070 kunnen bellen om een spoedmelding te doen.Misschien een rare vraag, maar is de gemeente nog van plan om die overlopende, stinkende urinoirs te gaan fixxen in de doubletstraat?
Staan ze zich daar af te trekken ofzo?Al die dombo's die doekjes er in flikkeren die begrijp ik ook niet helemaal erger me hier kapot aan
Wat is dat nou voor een rare vraag?Wat zijn nu de lange vrouwen in de Hunsestraat / Geleenstraat / Rose Passage?
De gemeente Den Haag begint op maandag met werkoverleg, vanaf 10.00 wordt de mail geopend op vrijdag sluit de tent rond 12 uur..dit gaat nog wel 2 weken duren. Gelukkig werkt HMS wel. Rechtreeks HMS mailen of bellen is sneller.Je zou de gemeente Den Haag op nummer 14070 kunnen bellen om een spoedmelding te doen.
Kan anoniem.
Meer dan de helft van de betaalde tijd gaat verloren aan haar oeverloos geklets, als dat je ding is is het misschien wat voor jeAmber op nr 122 , ze spijkert je lachend vast aan het kruis.....
Herkenbaar aan naambordje voor het raam , indien ze aanwezig is.
Gewoonlijk aanwezig op ma/di/do/vrij van een uur of 11/12 tot einde middag.
Recensie - Amber, Den Haag, Geleenstraat 122 k2
Gisteren rond het middaguur weer aan de wandel geweest. Eerst door de Doub maar die was zo goed als leeg. Door naar de Geleen en ook daar heel erg rustig. Ik zag Amber staan en ik herinnerde mij haar nog van een lekkere blowjob van enkele jaren geleden. Dus hup naar binnen en via veel trappen...www.girlsreview.nl
Dan ook de wc bij de Geleenstraat. Al dat wc papier en dat gat in het verroeste luik. Het lijkt wel de homo ontmoetingsplaats die ik vroeger in het Haagse bos zag. Ze denken zeker dan gaan de omwonenden klagen over troep en stank en kunnen ze de zaak eerder sluiten. Misschien kunnen de exploitanten het maar beter zelf doen, op de gemeente kun je lang wachten. Voordat ze het als argument gebruiken om de zaak dicht te gooien.Misschien een rare vraag, maar is de gemeente nog van plan om die overlopende, stinkende urinoirs te gaan fixxen in de doubletstraat?
Bedankt!Meer dan de helft van de betaalde tijd gaat verloren aan haar geblow en oeverloos geklets, als dat je ding is is het misschien wat voor je
Kan zijn dat ze wel moeten omdat er een vijver van pis in de pisbak staat waar ze niet met hun schoenen in willen gaan staan....Je ziet soms van die mafkezen die van verre gewoon tegen de pisbakken aanzeiken, in plaats van het fatsoenlijk te doen.