Maar niemand weet welke straat het was?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom laat je haar naam hier weg? Wordt een zoekplaatje zo om te zien dat je het over chubby chinees van 122 hebt.Vandaag is ze aanwezig.
Ja dagelijksZij is een post-op en komt uit Mongolië. Ik heb een aantal keren van haar een ongelofelijk lekkere erotische massage gekregen. De laatste keer is echter ruim een jaar geleden.
Zit ze nog achter het raam in de Geleenstraat?
Dat valt wel mee, als je op mijn naam in de quote klikt kom je op het oorspronkelijke bericht enz.Waarom laat je haar naam hier weg? Wordt een zoekplaatje zo om te zien dat je het over chubby chinees van 122 hebt.
in de ochtend zijn de latina's de meest aangewezen keuze. bijvoorbeeld lucia op 6k1 of saskia op 30k4.Goedemorgen heren, ik moet rond 10.30 in Den Haag zijn. Wil voor dit tijdstip snel langs de Doubletstraat voor een lekkere pzc en eventueel cim. Kom hier niet vaak. Heeft iemand nog een tip voor mij?
Weet je soms tot hoe laat Jurgitta werkt? En of ze ook de zaterdag werkt?Na jaren is Jurgitta weer terug, Hunsestraat 49 k3.
Nee, dat weet ik niet.Weet je soms tot hoe laat Jurgitta werkt? En of ze ook de zaterdag werkt?
Ze werkt waarschijnlijk één keer per week, als er plaats is.Weet je soms tot hoe laat Jurgitta werkt? En of ze ook de zaterdag werkt?
Dinsdag gespotIk waag nog maar eens een poging: is (oma) Elsa Doublet 32/k1 nog gespot?
Vandaag is ze ook aanwezig.Weet je soms tot hoe laat Jurgitta werkt? En of ze ook de zaterdag werkt?
86k5 had er 1 als het goed is heet se rebecca (geleenstr)Welke kamers/Dames hebben een schandpaal en/of andreaskruis in hun kamer? De SM dames zullen wel voorzien zijn, maar zag dat 98-3 een kruis heeft. Waar kun je worden vastgezet en dan gepijpt of afgetrokken?
Amber op nr 122 , ze spijkert je lachend vast aan het kruis.....Welke kamers/Dames hebben een schandpaal en/of andreaskruis in hun kamer? De SM dames zullen wel voorzien zijn, maar zag dat 98-3 een kruis heeft. Waar kun je worden vastgezet en dan gepijpt of afgetrokken?
Inmiddels is Jurgitta al weet vertrokken.Vandaag is ze ook aanwezig.