oeps..Dat is de naam van BB Kelly, voordat ze een " meisje" was geworden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenoeps..Dat is de naam van BB Kelly, voordat ze een " meisje" was geworden.
Action vind ik nou niet zoveel kwaliteit leveren , Asha is voor kosten levering wel goed al heb ik wel als ik twee keer geweest ben in korte tijd nu is het wel eventjes genoeg en op naar wat anders.Ben je niet in de war met de action?
ze is wel ver over de datumBen je niet in de war met de action?
Begin ik ook te raken maar nog wel vaak zo geil als boter ondanks het slechte aanbod in Nederland en omliggende landen.ze is wel ver over de datum
Hier dacht ik dus ook aan.In Adam heb je niet veel terugkerende klanten zoals in DH. Daar wandelen vooral toeristen en die zijn makkelijker op te lichten want je ziet ze toch nooit meer terug. Het is een ideale werkplek voor een TMM.
Zal voor iedereen een andere beleving zijn ,en of er ook een klik is .Ik vind de service van Beatrix altijd prima. Neemt de tijd en is vriendelijk. Dus herken bovenstaande kritiek niet.
Op een oude fiets moet je het leren, zei mijn vader altijdze is wel ver over de datum
Oude vossen vangen het bestOp een oude fiets moet je het leren, zei mijn vader altijd
maar niet een met 2 lekke bandenOp een oude fiets moet je het leren, zei mijn vader altijd
Mooi toch? Het is ook geen eerste levensbehoefte ofzo. Je kunt ook je muur gaan schilderen als je geld over hebt.Ik bezoek reeds een 15tal jaren zeer vaak dames in Antwerpen en ga een 5 tal keer per jaar naar de Geleenstraat. Het heeft me al een appartement gekost maar soit...
Wel vind ik dat beide buurten er qua aanbod van dames op achteruit gaan. Vroeger kwamen er geregeld nieuwe meiden uit Roemenië en Bulgarije maar vooral uit Bulgarije is het veel verminderd. Er is daar nu ook werk voor meisjes in de toerisme sector. Russische en Hongaarse meiden komen er helemaal niet meer. Ik wil niet negatief doen en ik zie het niet graag gebeuren maar raamprostitutie lijkt me zijn beste tijd te hebben gehad. Het leven is duur, ook voor mensen in België en Nederland. Er is nog een groep happy few die het het ruim kunnen uithangen maar die gaan niet naar raambuurten. Hopelijk ben ik fout en komt het goed maar zowel in Den Haag als Antwerpen zie ik meer en meer lege ramen en steeds dezelfde (ook ouder wordende) dames.
Maar wat doe je dan als de muren al geschilderd zijn en je hebt geld over en je bent nog horny, dan wil je niet de hand aan jezelf slaanMooi toch? Het is ook geen eerste levensbehoefte ofzo. Je kunt ook je muur gaan schilderen als je geld over hebt.
horny zijn we als man continueMaar wat doe je dan als de muren al geschilderd zijn en je hebt geld over en je bent nog horny, dan wil je niet de hand aan jezelf slaan![]()
Je kunt niet aantonen dat het aanbod v dames verminderd is tov 15 jaar geleden. Of heb je hier een bron voor die dit bijhoudt? Dit is jouw mening en vroeger was alles altijd beter, toch?Klopt allemaal...maar het ging me erover dat het aanbod v dames verminderd was, zowel kwalitatief als kwantitatief.
Zal zich hopelijk herstellen.
Neen, vroeger was niet alles beter.Je kunt niet aantonen dat het aanbod v dames verminderd is tov 15 jaar geleden. Of heb je hier een bron voor die dit bijhoudt? Dit is jouw mening en vroeger was alles altijd beter, toch?
Toevallig vanavond (zaterdag) langs luna geweest. Leuke dame uit Medellin Colombia, ze gaat binnenkort weer een maand naar Colombia daarna komt ze weer terug.Is er iemand toevallig in de doubletstraat nu die kan kijken of Luna weer aanwezig is?
Alvast bedankt.![]()
Mee eens. Gaat erg achteruit. Nieuwe gezichten zijn er zelden.Ik bezoek reeds een 15tal jaren zeer vaak dames in Antwerpen en ga een 5 tal keer per jaar naar de Geleenstraat. Het heeft me al een appartement gekost maar soit...
Wel vind ik dat beide buurten er qua aanbod van dames op achteruit gaan. Vroeger kwamen er geregeld nieuwe meiden uit Roemenië en Bulgarije maar vooral uit Bulgarije is het veel verminderd. Er is daar nu ook werk voor meisjes in de toerisme sector. Russische en Hongaarse meiden komen er helemaal niet meer. Ik wil niet negatief doen en ik zie het niet graag gebeuren maar raamprostitutie lijkt me zijn beste tijd te hebben gehad. Het leven is duur, ook voor mensen in België en Nederland. Er is nog een groep happy few die het het ruim kunnen uithangen maar die gaan niet naar raambuurten. Hopelijk ben ik fout en komt het goed maar zowel in Den Haag als Antwerpen zie ik meer en meer lege ramen en steeds dezelfde (ook ouder wordende) dames.
het ging me erover dat het aanbod v dames verminderd was, zowel kwalitatief als kwantitatief.
Ik ben het hiermee eens, mijn ervaring en mening is ook dat het aanbod van dames is afgenomen, zowel kwalitatief en kwantitatief. In mijn ervaring is dit in meerdere plaatsen..Het aanbod van dames is volgens mij afgenomen..
Dat is mijn ervaring. en mening.