Fausto
Meubelstuk
- 1.009
- 03/08/24
- 1.275
niet gezien vanmiddag.Goedemiddag heren ,is Jasmin van doublet 24-4 vandaag aanwezig
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenniet gezien vanmiddag.Goedemiddag heren ,is Jasmin van doublet 24-4 vandaag aanwezig
Als je dit om 23.11uur schrijft, dan gaan al veel dames naar huis!Hallo. Ben in Den Haag. Wie raden jullie mij aan?
Ja maar ik wil niet vliegen..Hey Mistertiger,
Ik denk dat je op de Dagelijkse Groenmarkt 29 in Den Haag (winkel: Flying Tiger) goed aan je trekken zal komen.
Mvg,
Je kunt in de winkel ook niet vliegen haha, zo heet de winkel. Volgens mij kun jij ook vrij goed lopen toch?Ja maar ik wil niet vliegen..
Ik ben vooral goed in het lopen langs ramen.Je kunt in de winkel ook niet vliegen haha, zo heet de winkel. Volgens mij kun jij ook vrij goed lopen toch?
Wat goed zeg!Ik ben vooral goed in het lopen langs ramen.
Mrs. Alida? Die ken ik niet. Ik ken wel Mrs. Alina, bedoel je die? Die heeft op verschillende plekken gezeten. Maar zit nu in Villa Kinky op no. 106, ik dacht kamer 4.Is meesteres Alida gelernstraat 74, ik geloof k3 nog aanwezig?
Met alle respect maar als dit soort obstakels te groot zijn is men geen hardcore hoerenloper.Den haag is al 45 minuten rijden amsterdam nog verder en dan parkeren in amsterdam nee das geen optie. Ze komt vast wel terug
Goed bezig , bewegen is gezond.Ik ben vooral goed in het lopen langs ramen.
Is dit dezelfde Betty die af en toe meedoet met Krashzone parties ?Nederlandse Betty is nu tot 14 uur aanwezig met 'rode hartje bordje+ NL op Hunsestraat 51 (hoek Geleenstraat).
Ik denk dat je qua bezetting beter op vrijdag kan gaan. Veel meiden zijn vrij op maandag, deels om bij te komen van het weekend, maar ook omdat er op maandag voornamelijk oude mannetjes (60 +)de dames bezoeken.Kan iemand me vertellen hoe de bezetting over het algemeen is op vrijdag -en maandagmiddag in beide straten? Wat is de betere dag om te gaan?
Haha, wat is daar de reden achter?maar ook omdat er op maandag voornamelijk oude mannetjes (60 +)de dames bezoeken.
ik heb het gehoord van een van de dames, maar ook wel eens in een recensie gelezen, dat een dame zat te klagen dat er alleen maar opaatjes op maandag komen.Haha, wat is daar de reden achter?
Dus met 60+ ben je een oud opaatje? Nou ik ben ook 60+ maar voel me nog 40ik heb het gehoord van een van de dames, maar ook wel eens in een recensie gelezen, dat een dame zat te klagen dat er alleen maar opaatjes op maandag komen.
heb ik nou op je teentjes getrapt,Dus met 60+ ben je een oud opaatje? Nou ik ben ook 60+ maar voel me nog 40![]()
Nee hoor zeker niet, als je goed kijkt staat er een smiley achterheb ik nou op je teentjes getrapt,![]()
don't shoot the messenger,Nee hoor zeker niet, als je goed kijkt staat er een smiley achter![]()
Schijnt dat er veel naar Amsterdam gaan vanaf zondag tot woensdagIk ben een paar keer op zondagmiddag geweest maar toen was het juist uitgestorven
Ik weet het niet, maar dat lijkt me sterk. @De fleppendeflepper ?