Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa, Alice waarschijnlijk alleen voor een paar dagen (eerder ook voor een paar dagen in Amsterdam geweest).Ik heb vanmiddag Beatrix en Alice van voorheen Geleen 45 gezien aan de Ruysdaelkade 135.
Aline (Doub 23 k1) verwent me altijd enorm door haar enthousiaste gestuiter en neemt het goed als ik haar in de zesde versnelling aanpak. Ik zeg dan altijd dat ik de volgende dag langskom om, als eerste klant van de dag, haar poesje kusjes van dankbaarheid te geven. Tot op heden is daar echter nog nooit wat van gekomen. De eerste paar keer zei ze nog dat ze me had verwacht maar ondertussen is het een onderonsje geworden.Vandaag best wat petit dames in Geleen en Doublet zien zitten. Tips welk het lekkerste kleine kutje heeft om te beffen?
Tja, je zal er maar mee zitten.Benieuwd wie welk klein kutje aanraadt voor een goede befbeurt.
Schijnt het toch niet zo goed te gaan met Alice, zeker door haar wispelturige karakter.Ja, Alice waarschijnlijk alleen voor een paar dagen (eerder ook voor een paar dagen in Amsterdam geweest).
Dan zal ze ook niet gemist worden.Schijnt het toch niet zo goed te gaan met Alice, zeker door haar wispelturige karakter.
Mensen zijn er klaar mee.
Ja logisch ook , als je de hele dag met een zuur gezicht achter het raam zit , dan komen er vroeg of laat geen klanten meer(hoe mooi je ook bent) en dus moet je uitwijken naar een andere stad.Ik heb vanmiddag Beatrix en Alice van voorheen Geleen 45 gezien aan de Ruysdaelkade 135.
Heb je ook op bij Beatrix en alice gekeken? Volgens mij zijn het allemaal vriendinnen. Ben benieuwd of ze er blijven.Was ook even langs ONS geweest, maar had Laura niet gespot. Halve straat lag ook open vanwege werkzaamheden.
Wat denk je zelf?Heb je ook op bij Beatrix en alice gekeken? Volgens mij zijn het allemaal vriendinnen. Ben benieuwd of ze er blijven.
Beatrix ga ikdan wel missen das n leuke meid.Dan zal ze ook niet gemist worden.
Dan rijd je toch even naar de ruysdaelkade, zij rijden ook elke dag op en neer want ze wonen in den haag, zo ver is t niet.Beatrix ga ikdan wel missen das n leuke meid.
Den haag is al 45 minuten rijden amsterdam nog verder en dan parkeren in amsterdam nee das geen optie. Ze komt vast wel terugDan rijd je toch even naar de ruysdaelkade, zij rijden ook elke dag op en neer want ze wonen in den haag, zo ver is t niet.
Ruysdaelkade is goed te bereiken met de metro (Noord-Zuid lijn).Den haag is al 45 minuten rijden amsterdam nog verder en dan parkeren in amsterdam nee das geen optie. Ze komt vast wel terug
Ik kom van buitenwijk 10 km van rotterdam daar geen metro of treinRuysdaelkade is goed te bereiken met de metro (Noord-Zuid lijn).
die was vooral leuk toen ze nog in de doub werkte. andere tijdenBeatrix ga ikdan wel missen das n leuke meid.
Jij hebt er ook weinig voor over….ik rij half Europa door voor mn favoriete dvp'sDen haag is al 45 minuten rijden amsterdam nog verder en dan parkeren in amsterdam nee das geen optie. Ze komt vast wel terug
Hey Mistertiger,Hallo. Ben in Den Haag. Wie raden jullie mij aan?
Ja is dat zo? Wanneer was dat? Kan me echt niet herinneren.die was vooral leuk toen ze nog in de doub werkte. andere tijden
Wat is ONS?Was ook even langs ONS geweest, maar had Laura niet gespot. Halve straat lag ook open vanwege werkzaamheden.
Oude Nieuwstraat denk ik.Wat is ONS?
Klopt, er is ook een nieuwe nieuwstraat. Beide kanten van nieuwezijdsvoorburgwalOude Nieuwstraat denk ik.
Didi is weer terug, Hunsestraat 51 k3.
warung mini soato soepjeHallo. Ben in Den Haag. Wie raden jullie mij aan?
Oh die moeten ze nog bouwen in den haag denk eerder onze neuk stratenOude Nieuwstraat denk ik.