Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenLaura van Geleenstraat 128 k3 heeft geen naambordje...Helaas! Deze maand 2x in Geleenstraat geweest, helaas Laura niet meer gespot en haar naambordje is ook weg in de kamer waar ze altijd zat.
In verleden haar 2x bezorgd en dat was top, dacht dat ik ook een recensie had geschreven op dit forum maar kan die nergens meer terugvinden (zal in 2021/22 geweest zijn).
Wilde haar graag weer eens bezoeken. Uiteindelijk in Doubletstraat beland bij een heerlijke Roemeense.
Hij bedoelt Laura van 45k7, staat ook in haar recensie topicLaura van Geleenstraat 128 k3 heeft geen naambordje...
Ja, maar het bericht, dat hij citeerde gaat over Laura van 128 k3.Hij bedoelt Laura van 45k7, staat ook in haar recensie topic
Deze Laura bedoel ik inderdaad!Hij bedoelt Laura van 45k7, staat ook in haar recensie topic
Ze is nog met vakantie, eind februari is ze er weer zei ze.Iemand al sylvia gespot? Staat in de Hunzestraat 51 k8
Vandaag ook aanwezig.Eli/Saskia is vandaag aanwezig, rose passage k10.
Ben benieuwd of ze me binnenlaat.Jennifer van Geleenstraat 74 k5 is weer terug.
als je 16K2 bedoelt broeder daar staat meestal Andra, maar ik weet niet of ze weer terug isWie weet de naam van de dame in de doublet in de korte passage K2. Zwart haar.
is terug. vrijdagmiddag gexien.als je 16K2 bedoelt broeder daar staat meestal Andra, maar ik weet niet of ze weer terug is
dat is zeer goed nieuws broeder bedanktis terug. vrijdagmiddag gexdat
Ben benieuwd of ze me binnenlaat.
zo is het, hou de eer aan jezelf.Ongeacht wat reden is ze staat ze op mijn boycotlist en negeer haar. Er zijn echt meer dames en zelfrespect is belangrijk
Deze dame is niet te volgen. Binnengelaten, geweigerd, geweigerd, binnengelaten, geweigerd.Sta je op een zwarte lijst of zo?![]()
Één zwaluw maakt nog geen zomer.Wow, misschien wordt het dan toch nog wat met de DVP in Amsterdam.
heb je wat meer info over de blonde dame normaal staan daar altijd irina en buurvrouw ik vind Vicky nou niet echt lang die is meer kortHallo, weet iemand de naam van de lange blonde mooie meid in de doub op 5, kamer 2 of 4! Of heeft iemand hier ervaring mee!