Vandaag wel aanwezig.Goedemorgen, is Laila vandaag aanwezig?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenVandaag wel aanwezig.Goedemorgen, is Laila vandaag aanwezig?
die stond voorheen op het laatste raam van doub 8.de dame die ik heb gezien op 16k2 had bruin haar broeder niet zwart haar
Ik denk dat de leeftijd inderdaad rond de 25-30 jaar is, kleur ogen durf ik niets over te zeggen, ze kijkt je wel aan, maar zoekt niet echt contact, en ik had het idee dat ze met een buurvrouw Spaans sprak. Ik ga haar van de week zeker uitproberen, maar had hier graag liever iets over haar gelezen.Kan je meer details geven over hoe ze eruit ziet? Geef ook de leeftijd en zo. Is het niet die ene met grote nep wimpers en groene (of was het nou blauwe) ogen, die dus niet echt passen bij haar huidskleur, maar wel mooi staan. Leeftijd 25-30. Ze probeert vaak bij het raam oogcontact te maken of je te versieren.
Als het is die ik denk dat je bedoelt dan is dat geen latina maar een roemeense gipsy. Ze heeft grote ogen en geen dikke kont of dikke buik. Ze heeft een paar kleine tattoos en zwart stijl haar en dikke lippen, maar niet van die opgespoten dingen. En inderdaad hele grote tieten.
Als je die bedoelt ben ik daar geweest en ik weet alleen dat ze lekker pijpt en doet wat je wil, ze is erg speels. Ik heb haar niet geneukt, alleen een pijpbeurt en lekker in haar mond klaargekomen, wel met condoom
Ja, ik zag haar in de Hunsestraat 51 k7, maar haar vlaggetje is nu weg, dus ik weet niet of ze er nog is.Iemand Alison vandaag gespot op de Geleen?
bedoel je Merwe?die stond voorheen op het laatste raam van doub 8.
Ja, ze is aanwezig.Is Bianca aanwezig Geleen 23k1
Ze is inderdaad vertrokken.Ja, ik zag haar in de Hunsestraat 51 k7, maar haar vlaggetje is nu weg, dus ik weet niet of ze er nog is.
Thx!!!![]()
Recensie - Mirjam, Den Haag, Hunsestraat 37 k2
Mirjam Hunsestraat Blond kort haar Ongeveer tegen de 60 en duidelijk te zien van dichtbij en zeker als de dame zich uitkleed Puur slecht sex om te huilen Vraagt steeds om geld Heren vermijden deze dame trap niet in haar zielige verhalen Inzet van dame als je binnen bent is 0,0www.girlsreview.nl
Goedemorgen, ik vraag het toch maar weer een keertje.. Heeft iemand Laura van Geleenstraat 138 K3 alweer gespot?
ik meld het als ze er weer is.
voorlopig gestopt. kan naar archiefGoedemorgen, ik vraag het toch maar weer een keertje.. Heeft iemand Laura van Geleenstraat 138 K3 alweer gespot?
Straat en nr?Roemeense Jessica al gespot?