oeps..Dat is de naam van BB Kelly, voordat ze een " meisje" was geworden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenoeps..Dat is de naam van BB Kelly, voordat ze een " meisje" was geworden.
Action vind ik nou niet zoveel kwaliteit leveren , Asha is voor kosten levering wel goed al heb ik wel als ik twee keer geweest ben in korte tijd nu is het wel eventjes genoeg en op naar wat anders.Ben je niet in de war met de action?
ze is wel ver over de datumBen je niet in de war met de action?
Begin ik ook te raken maar nog wel vaak zo geil als boter ondanks het slechte aanbod in Nederland en omliggende landen.ze is wel ver over de datum
Hier dacht ik dus ook aan.In Adam heb je niet veel terugkerende klanten zoals in DH. Daar wandelen vooral toeristen en die zijn makkelijker op te lichten want je ziet ze toch nooit meer terug. Het is een ideale werkplek voor een TMM.
Zal voor iedereen een andere beleving zijn ,en of er ook een klik is .Ik vind de service van Beatrix altijd prima. Neemt de tijd en is vriendelijk. Dus herken bovenstaande kritiek niet.
Op een oude fiets moet je het leren, zei mijn vader altijdze is wel ver over de datum
Oude vossen vangen het bestOp een oude fiets moet je het leren, zei mijn vader altijd
maar niet een met 2 lekke bandenOp een oude fiets moet je het leren, zei mijn vader altijd