Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Adam heb je niet veel terugkerende klanten zoals in DH. Daar wandelen vooral toeristen en die zijn makkelijker op te lichten want je ziet ze toch nooit meer terug. Het is een ideale werkplek voor een TMM.
Hier dacht ik dus ook aan.
Maar als je iemand oplicht moet je een harteloos en meedogenloos egoïstisch persoon zijn, niet elke dvp is zo van aard en zal dat doen.
Ik geloof niet dat Laura dat is bijvoorbeeld.

De Wallen is sws een slecht buurt met dealers, straatroof, intimidatie, steekincidenten, afpersing, jongeren die op sluwe manieren geld van je proberen te krijgen. Het is veel onveiliger dan Doubletstraat en Geleenstraat.

Ik bezoek reeds een 15tal jaren zeer vaak dames in Antwerpen en ga een 5 tal keer per jaar naar de Geleenstraat. Het heeft me al een appartement gekost maar soit...
Wel vind ik dat beide buurten er qua aanbod van dames op achteruit gaan. Vroeger kwamen er geregeld nieuwe meiden uit Roemenië en Bulgarije maar vooral uit Bulgarije is het veel verminderd. Er is daar nu ook werk voor meisjes in de toerisme sector. Russische en Hongaarse meiden komen er helemaal niet meer. Ik wil niet negatief doen en ik zie het niet graag gebeuren maar raamprostitutie lijkt me zijn beste tijd te hebben gehad. Het leven is duur, ook voor mensen in België en Nederland. Er is nog een groep happy few die het het ruim kunnen uithangen maar die gaan niet naar raambuurten. Hopelijk ben ik fout en komt het goed maar zowel in Den Haag als Antwerpen zie ik meer en meer lege ramen en steeds dezelfde (ook ouder wordende) dames.

Laatst bewerkt:
Ik bezoek reeds een 15tal jaren zeer vaak dames in Antwerpen en ga een 5 tal keer per jaar naar de Geleenstraat. Het heeft me al een appartement gekost maar soit...
Wel vind ik dat beide buurten er qua aanbod van dames op achteruit gaan. Vroeger kwamen er geregeld nieuwe meiden uit Roemenië en Bulgarije maar vooral uit Bulgarije is het veel verminderd. Er is daar nu ook werk voor meisjes in de toerisme sector. Russische en Hongaarse meiden komen er helemaal niet meer. Ik wil niet negatief doen en ik zie het niet graag gebeuren maar raamprostitutie lijkt me zijn beste tijd te hebben gehad. Het leven is duur, ook voor mensen in België en Nederland. Er is nog een groep happy few die het het ruim kunnen uithangen maar die gaan niet naar raambuurten. Hopelijk ben ik fout en komt het goed maar zowel in Den Haag als Antwerpen zie ik meer en meer lege ramen en steeds dezelfde (ook ouder wordende) dames.
Mooi toch? Het is ook geen eerste levensbehoefte ofzo. Je kunt ook je muur gaan schilderen als je geld over hebt.

Je kunt niet aantonen dat het aanbod v dames verminderd is tov 15 jaar geleden. Of heb je hier een bron voor die dit bijhoudt? Dit is jouw mening en vroeger was alles altijd beter, toch?
Neen, vroeger was niet alles beter.
Veel zaken zijn nu beter dan vroeger.
.Het aanbod van dames is volgens mij afgenomen..
Dat is mijn ervaring. en mening.

Mee eens. Gaat erg achteruit. Nieuwe gezichten zijn er zelden.

het ging me erover dat het aanbod v dames verminderd was, zowel kwalitatief als kwantitatief.
.Het aanbod van dames is volgens mij afgenomen..
Dat is mijn ervaring. en mening.
Ik ben het hiermee eens, mijn ervaring en mening is ook dat het aanbod van dames is afgenomen, zowel kwalitatief en kwantitatief. In mijn ervaring is dit in meerdere plaatsen.

De nieuwe generatie is ook verpest, dat merk je vaak bij de jongere dames van 18 tot 24 jaar ongeveer. (Niet allemaal)
Mensen hadden vroeger meer respect voor elkaar en waren wat beleefder, tegenwoordig is dat veel minder.

Terug
Bovenaan Onderaan