Johnny Walk
Meubelstuk
Pand is dicht op 31 dec en 1 jan. Het is druk met klanten en veel dames niet aanwezig en de rest veel bezet. In de privehuizen is het ook stervensdruk
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zag wel een topic van een 'mooie' Nicole met wisselende recensies, maar die dame is er al sinds 12 jaar geleden en wordt als mollig beschreven las ik .........
nee hoor oudjaarsdag en nieuwjaarsdag is geleenstraat 110 sowieso open. Oudjaarsdag tot 17:00 en nieuwjaarsdag vanaf 11:00Gisteravond 1e kerstdag was het in de Doubie nog best stuk. Alle winkels gesloten dus er is verder niet veel te doen maar de moslims vieren geen kerstfeest. Voor de dames die er nog waren best een goede dag. De Geleenstraat was helemaal dicht. Ze vertelden mij dat op Nieuwjaarsdag alles gesloten is, teveel dronken lieden, niet veilig voor de dames alleen.
Sowieso is het niet duidelijk over welke straat @Rondjegdp77 het heeft als hij schrijft dat op nieuwjaarsdag alles gesloten is.nee hoor oudjaarsdag en nieuwjaarsdag is geleenstraat 110 sowieso open. Oudjaarsdag tot 17:00 en nieuwjaarsdag vanaf 11:00
Een dame van de Doubletstraat vertelde dat die straat nieuwjaarsdag gesloten is.Sowieso is het niet duidelijk over welke straat @Rondjegdp77 het heeft als hij schrijft dat op nieuwjaarsdag alles gesloten is.
Vandaag na jaren haar weer eens bezocht en blij verrast met het ultieme GFE gevoel, waar alles plaatsvond en niet naar de klok gekeken werd. Een aanrader voor vooral ouderen.Naydu (Neudi) die vroeger in Doubletstr. nr. 77 zat weer gezien op nr. 38 of 40. Zeven jaar geleden vertrokken. Zag er leuk uit, wel een stuk dikker geworden. De komende 3 weken zit ze op verschillende plaatsen aan het eind van de straat, daarna is nog onduidelijk.
Bedoelt u Indiaas uiterlijk?Ik heb een aantal keer een dame gezien in de geleen op nr 110 en 110p die aangaf uit India te komen, ze heeft ook echt een indiaans uiterlijk. Leeftijd tussen de 20-30. Weet iemand wie dit is?
Goedenavond, vanmiddag omstreeks 1400 uur Stond op 38 k2 een mooi dametje gele lingerie gaf aan Roemeens te zijn en had een beugel. Iemand ervaring? Fijne avond!Ben benieuwd wie er dan vrijdagavond laat op Doubletstraat 38 links stond.
Wilde haar gaan bezoeken, maar een onverlaat was mij voor en ik had geen zin om te wachten.