Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is normaal gesproken ook zo, maar wellicht is het dit jaar anders, wie weet.IK begrijp het maar wij als doorgewinterde wandelaars weten dat het op 2e kerstdag minimaal is.
Dat is altijd zo.Bijna de helft van de ramen überhaupt gesloten.
Laten we maar hopen dat we volgend jaar, weer lekker kunnen snoepen in de Doublet. Hopelijk een paar mooie Colombiaanse erbij, want dat zijn toch wel mijn favorieten dames.wie weet wat voor mooie dames er voor terug komen in 2024 ik kan niet wachten....
en als het even kan wat jongere latina's dat zou helemaal mooi zijn er staan er genoeg op kinky.nl maar helaas nooit gezien in de straten die dames hebben echt temperament lekker vurig en passie volLaten we maar hopen dat we volgend jaar, weer lekker kunnen snoepen in de Doublet. Hopelijk een paar mooie Colombiaanse erbij, want dat zijn toch wel mijn favorieten dames.
Ja und ? Je zal maar seniel zijn en telkens dezelfde vragen stellen.Je zal maar hoerenloper zijn
Dank voor posten. Ik ga voor oudere latinas, zijn die er ook (vaak naar thuisland met kerst) of is het vooral Roemeens enzo?Geleen twee dames op 86, eentje op 110, verder alles dicht.
Doub ongeveer 20-30 dames aanwezig
Dank voor posten. Ik ga voor oudere latinas, zijn die er ook (vaak naar thuisland met kerst) of is het vooral Roemeens enzo?
Bedankt voor uitgebreide reaktie. Ik ga vol goede moedIn de Doublet 37 k2 zou Maria er op zeker moeten zijn, behalve misschien zondag : lees mijn laatste bericht maar in haar topic.
Recensie - Maria/Mary, Den Haag, Doubletstraat 37 k2
Ik kom al vele jaren bij Mary (Maria). Hoe langer ik haar ken, hoe meer er mogelijk is. Ze heeft haar sili's laten verwijderen, staat haar goed, ik houd niet van nepperds. Beugelbekkie. Voor of na een lekkere vrijpartij geeft ze een professionele massage. Wat ik als 70+ ook zeer op prijs stel...www.girlsreview.nl
Rosie/Mary in de Doublet passage 11/25 k10, zou er tot of t/m 30 dec moeten zijn , vertelde ze.
Lees mijn recensie maar eens (1 na laatste bericht in haar topic (mocht je gaan , of iemand anders, vraag dan eens als je wilt hoe zij zich bij jou noemt : ze gebruikte 2 namen kwam ik later achter .... bij mij noemde ze zich Mary en 2 dagen later bevestigde ze dat ze ook Rosie is ......)
Je hoeft geen charmeur te zijn, want de dame is vanuit haarzelf meer dan "gruizig"
Recensie - Rosie, Den Haag, Doubletstraat 11/25 k10
Beste medewandelaars, Afgelopen dinsdag weer eens geil, dus aan de wandel in de doubletstraat. Ik was er rond 20:00u en het aanbod was naar mijn mening matig op dat moment. Mijn favoriete DVP's waren beiden niet aanwezig dus een paar rondjes gelopen. Uiteindelijk naar binnen in de stenen...www.girlsreview.nl
Veel plezier als je gaat .
Verder , Aan Alle dames ook een "zalig 2023 uiteinde" toe gewenst en dat ze ook volgend jaar vele 'zalige uiteinden' tot zich mogen nemen.