Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar wordt je niet veel wijzer van. Zonder dat ik geweest ben kan ik wel zeggen dat het op 2e kerstdag iets drukker zal zijn dan 1e kerstdag, maar zeker niet heel druk.
Vlak voor kerst viel de bezetting eigenlijk nog best mee.

Laten we maar hopen dat we volgend jaar, weer lekker kunnen snoepen in de Doublet. Hopelijk een paar mooie Colombiaanse erbij, want dat zijn toch wel mijn favorieten dames.
en als het even kan wat jongere latina's dat zou helemaal mooi zijn er staan er genoeg op kinky.nl maar helaas nooit gezien in de straten die dames hebben echt temperament lekker vurig en passie vol

Dank voor posten. Ik ga voor oudere latinas, zijn die er ook (vaak naar thuisland met kerst) of is het vooral Roemeens enzo?

In de Doublet 37 k2 zou Maria er op zeker moeten zijn, behalve misschien zondag : lees mijn laatste bericht maar in haar topic.

Rosie/Mary in de Doublet passage 11/25 k10, zou er tot of t/m 30 dec moeten zijn , vertelde ze.
Lees mijn recensie maar eens (1 na laatste bericht in haar topic (mocht je gaan , of iemand anders, vraag dan eens als je wilt hoe zij zich bij jou noemt : ze gebruikte 2 namen kwam ik later achter .... bij mij noemde ze zich Mary en 2 dagen later bevestigde ze dat ze ook Rosie is ......)
Je hoeft geen charmeur te zijn, want de dame is vanuit haarzelf meer dan "gruizig"

Veel plezier als je gaat .

Verder , Aan Alle dames ook een "zalig 2023 uiteinde" toe gewenst en dat ze ook volgend jaar vele 'zalige uiteinden' tot zich mogen nemen.

Laatst bewerkt:
In de Doublet 37 k2 zou Maria er op zeker moeten zijn, behalve misschien zondag : lees mijn laatste bericht maar in haar topic.

Rosie/Mary in de Doublet passage 11/25 k10, zou er tot of t/m 30 dec moeten zijn , vertelde ze.
Lees mijn recensie maar eens (1 na laatste bericht in haar topic (mocht je gaan , of iemand anders, vraag dan eens als je wilt hoe zij zich bij jou noemt : ze gebruikte 2 namen kwam ik later achter .... bij mij noemde ze zich Mary en 2 dagen later bevestigde ze dat ze ook Rosie is ......)
Je hoeft geen charmeur te zijn, want de dame is vanuit haarzelf meer dan "gruizig"

Veel plezier als je gaat .

Verder , Aan Alle dames ook een "zalig 2023 uiteinde" toe gewenst en dat ze ook volgend jaar vele 'zalige uiteinden' tot zich mogen nemen.
Bedankt voor uitgebreide reaktie. Ik ga vol goede moed

Ik was er net rond 20:00 uur was teleurstellend heel 23 en 51 was dicht
Geen Andrea van rijtje 23 of wie dan ook en hoekje 51 Jeanina of Karina waren de gordijnen ook allemaal dicht is dit morgen ook zo overdag en avond.

Terug
Bovenaan Onderaan