Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDe volslanke Fatima die veelal aan het einde van Doubletstraat zit op nr 40.Welke Fatima?
ik heb haar ook al een paar gezien, gevoelsmatig denk ik dat het een snelle afwerkster is. Maar dat idee heb ik vaker van de Roemeense dames die in dat pand staan. Overigens zat ze onder de tattoes, en niet alleen haar benen.Op de doubletstraat 12 stond afgelopen zaterdag overdag op kamer 2 of 3 (volgens de kaartjes), een dame van rond 30 jaar, met een bril en zwart half lang haar. Met haar dikke kont naar de straat. Op haar been bil zag ik ook wat tattoes zitten. Weet iemand wie dat is? Is het een beetje service?
rond de 30 vrouwen en transen momenteel beechikbaar. erg rustig zoals te verwachten in de geleen met deze tijdHoe beziting op het monent in de straaten voor de kerst
Ik heb op het forum gezocht en mogelijk zou het Amalia kunnen zijn die met kont naar de straat staat. Maar ik weet zelf niet hoe Amalia eruit ziet en of die bril draagt.ik heb haar ook al een paar gezien, gevoelsmatig denk ik dat het een snelle afwerkster is. Maar dat idee heb ik vaker van de Roemeense dames die in dat pand staan. Overigens zat ze onder de tattoes, en niet alleen haar benen.
Wellicht dat @modjomaster haar kent, hij is aardig thuis in de Roemeense jonge dames.Ik heb op het forum gezocht en mogelijk zou het Amalia kunnen zijn die met kont naar de straat staat. Maar ik weet zelf niet hoe Amalia eruit ziet en of die bril draagt.
Is Anaïs vandaag ook aanwezig ?Anais van Geleenstraat 23 k9 zojuist ook weer gezien.
ik ken haar wel ik ben ook bij haar binnen geweest pijpen goed pompen gaat wel ze heeft leuk gezichtje dikkuh kont inderdaad kan je goed tegen aan stoten weet alleen haar naam niet ze stond vroeger aan de overkant bij K5 bij IrinaWellicht dat @modjomaster haar kent, hij is aardig thuis in de Roemeense jonge dames.
Ze heeft een wat arrogante uitstraling, meestal beloofd dat niet veel goeds in bed.
Ik dacht al dat je haar zou kennen, dus het is geen TMM?ik ken haar wel ik ben ook bij haar binnen geweest pijpen goed pompen gaat wel ze heeft leuk gezichtje dikkuh kont inderdaad kan je goed tegen aan stoten weet alleen haar naam niet ze stond vroeger aan de overkant bij K5 bij Irina
Momenteel niet aanwezig.Is Laura geleen 45 nog aanwezig?
nee zeker niet alleen ik kan me herinneren dat ze haar kutje wel lekker vochtig houdIk dacht al dat je haar zou kennen, dus het is geen TMM?
oh, voor de liefhebbers, een lekker sappig flamoesjenee zeker niet alleen ik kan me herinneren dat ze haar kutje wel lekker vochtig houd
Ik denk dat je anaïs van 110pk1 bedoeld. Anaïs van geleenstraat 23 is gewoon aanwezig. Ze werkt ook gewoon door muv 25e en 26e. Verder is ze gewoon alle dagen aanwezig vertelde ze mij vanmiddag.Ik hoorde haar gisteren zeggen, dat het haar laatste dag was.
Ja klopt, iets te snel gereageerd.Ik denk dat je anaïs van 110pk1 bedoeld. Anaïs van geleenstraat 23 is gewoon aanwezig. Ze werkt ook gewoon door muv 25e en 26e. Verder is ze gewoon alle dagen aanwezig vertelde ze mij vanmiddag.
Wellicht dat @modjomaster haar kent, hij is aardig thuis in de Roemeense jonge dames.
Ze heeft een wat arrogante uitstraling, meestal beloofd dat niet veel goeds in bed.
Ik ben al een half jaar niet meer in de Doublet geweest maar wellicht weet ik over wie jullie het hebben, heeft ze een vlinder tattoo op haar kont?ik ken haar wel ik ben ook bij haar binnen geweest pijpen goed pompen gaat wel ze heeft leuk gezichtje dikkuh kont inderdaad kan je goed tegen aan stoten weet alleen haar naam niet ze stond vroeger aan de overkant bij K5 bij Irina
Ik ben al een half jaar niet meer in de Doublet geweest maar wellicht weet ik over wie jullie het hebben, heeft ze een vlinder tattoo op haar kont?
Als ik arrogante uitstraling lees en dat ze hiervoor bij Irina stond dan vermoed ik dat zij dat is en als zij dat is waar jullie het over hebben dan is zij wel een TMM heb ik van van meerdere wandelaars gehoord.
Zij liet ook een minderjarige jongen van 15 bij haar binnen.
Maar ik weet niet of we over dezelfde dame hebben.
Ja dan hebben we het over dezelfde dame, al die dames staan bij 12 met hun kont naar de straat.Inderdaad, ik herinner mij ook de vlinder tattoo. Ze stond met haar volle kont naar de straat en ik kon de vlinder tattoos zien. Ze bekeek mij via de spiegel. Ik vind haar er geil uit zien, en wil nog steeds naar binnen, tegen beter weten in.
Zo komen deze dames ook op mij over, om deze reden, maar ook omdat ze toch niet helemaal qua looks mijn smaak is.Maar de dames bij 12 staan best wel bekend dat ze een arrogante houding hebben en een slechte service geven, ik zal zulke dames totaal geen aandacht geven.