heb je dat geverifieerd? of van horen zeggen?Ik ga juist naar Groningen en Leeuwarden toe omdat daar heerlijke dames zitten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenheb je dat geverifieerd? of van horen zeggen?Ik ga juist naar Groningen en Leeuwarden toe omdat daar heerlijke dames zitten.
Dit is uit eigen ervaring ik kom bijna elke dag in Groningen en Den Haagheb je dat geverifieerd? of van horen zeggen?
klinkt gek, ik kom eigenlijk nooit in Groningen, wel af en toe in Friesland, maar groningen vind ik zo troosteloos.Dit is uit eigen ervaring ik kom bijna elke dag in Groningen en Den Haag
Ik heb even teruggezocht, maar kon niet vinden over wie dit gaat.Nee geleenstraat doublet kom ik nooit
Ik heb even teruggezocht, maar kon niet vinden over wie dit gaat.
Maya Doubletstraat 39k2 werkt de kerstvakantie door vertelde ze mij. Ze is een leuke damevraagje hoe is de bezeting met de kerstdagen in de doublet strraat of geleenstraat
ik kom uit groningen
De stad Groningen is niet troosteloos hoor, valt meestal genoeg te beleven.klinkt gek, ik kom eigenlijk nooit in Groningen, wel af en toe in Friesland, maar groningen vind ik zo troosteloos.
Dank je Paulus, als je haar ziet en er aan denkt mij laten weten.Misschien wel, maar deze week was ze er nog.
Haar bordje hangt er .....Weer iemand of Mrs. Denise geleenstraat 23k8 al met vakantie is?
Dacht over simonaIk heb even teruggezocht, maar kon niet vinden over wie dit gaat.
tja, wat verwacht je voor 15min? Zet je even in hun plaats. 5min aan-en uitkleden & wassen, 5min bj. Eén standje per minuut?net een bezoek gebracht aan de geleenstraat 84k2. Bij een dame die Louisa heet. Best wel een grote cup naturel. Maar echt een verschrikkelijke service. Keek me geïrriteerd aan dat ik maar 15 min wilde blijven. Maar 1 positie mogelijk en constant hand er tussen. Ziet er leuk uit maar mannen pas op echt een verschrikkelijke dame. Als iemand al een draadje heeft over haar laat het graag weten dan plaatst ik m daar
Het was of 15 min voor 50 of 25 min 100 incl 3 standjes. Krijg voor 50 meestal wel oké service maar Max 1 standje gaat mij wel te ver.tja, wat verwacht je voor 15min? Zet je even in hun plaats. 5min aan-en uitkleden & wassen, 5min bj. Eén standje per minuut?
Op welke dag en hoe laat? @R1127Weet iemand of de nieuwe kleine stevige hongaarse dame op 22k4 aanwezig is momenteel?
Blond, eind twintig. Stond er vorige weekend voor het eerst.
Gaarne wel een recensie hiervan, dan kan je in ieder geval je collega forumleden behouden voor een deceptienet een bezoek gebracht aan de geleenstraat 84k2. Bij een dame die Louisa heet. Best wel een grote cup naturel. Maar echt een verschrikkelijke service. Keek me geïrriteerd aan dat ik maar 15 min wilde blijven. Maar 1 positie mogelijk en constant hand er tussen. Ziet er leuk uit maar mannen pas op echt een verschrikkelijke dame. Als iemand al een draadje heeft over haar laat het graag weten dan plaatst ik m daar
Al mijn bezoekjes zijn 15/20min en bijna nooit gehaaste service dus dat is bullshittja, wat verwacht je voor 15min? Zet je even in hun plaats. 5min aan-en uitkleden & wassen, 5min bj. Eén standje per minuut?
Ik was vorige week zaterdagavond bij haar, dat was haar 2e dag.Op welke dag en hoe laat? @R1127
Goed nieuws, weet iemand of zij vandaag aanwezig is?Sonja van Geleenstraat 122 k4 is weer terug.