Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
oke dankje voor info

ben er voor family bezoek dus moet er zijn
Als je toch in de buurt ben, kan je een een kijkje nemen, of er wat van je gading tussen zit. Er hoeft er maar een tussen te zitten van je gading.
als je dan langs de doubie gaat ga dan niet te vroeg na 18:00 dan is er de meeste bezetting
Dat klopt @modjomaster, maar dan lopen er ook vaak van die groepjes "nieuwe" nederlanders.

Gaat dit over de dame op Doub 31 k8 ze ziet er lekker uit maar zit er heel ongeïnteresseerd bij..heb me vergist trouwens ze zit op k9 en daar zijn wel recensies van,Christina heet ze
daar zal ik met een grote boog om heen lopen, ze is wel aardig, maar de sex is dramatisch, bovendien heeft ze best wel een buikje voor een jonge meid, en lege theezakjes als tietjes. Ze heeft alleen een mooi gezicht en een lekkere kont.

Ik heb even teruggezocht, maar kon niet vinden over wie dit gaat.

Zaankantje: "Iemand ervaring met de knappe Latina doublet 31 k8 ze zit er al heel lang maar geen recensies"

HetGeileBeertje: "Ik ga morgen maar even een proefritje maken, zit ze in de avond of in de dag ?"

Barbarian1964: "Krijg je geen spijt van hele leuke dame die goed nederlands praat."

Zaankantje: "Gaat dit over de dame op Doub 31 k8 ze ziet er lekker uit maar zit er heel ongeïnteresseerd bij.."

Barbarian1964: "Nee geleenstraat doublet kom ik nooit"

😂 ik kan hier geen chocola van maken.

net een bezoek gebracht aan de geleenstraat 84k2. Bij een dame die Louisa heet. Best wel een grote cup naturel. Maar echt een verschrikkelijke service. Keek me geïrriteerd aan dat ik maar 15 min wilde blijven. Maar 1 positie mogelijk en constant hand er tussen. Ziet er leuk uit maar mannen pas op echt een verschrikkelijke dame. Als iemand al een draadje heeft over haar laat het graag weten dan plaatst ik m daar

net een bezoek gebracht aan de geleenstraat 84k2. Bij een dame die Louisa heet. Best wel een grote cup naturel. Maar echt een verschrikkelijke service. Keek me geïrriteerd aan dat ik maar 15 min wilde blijven. Maar 1 positie mogelijk en constant hand er tussen. Ziet er leuk uit maar mannen pas op echt een verschrikkelijke dame. Als iemand al een draadje heeft over haar laat het graag weten dan plaatst ik m daar
tja, wat verwacht je voor 15min? Zet je even in hun plaats. 5min aan-en uitkleden & wassen, 5min bj. Eén standje per minuut?

Gaarne wel een recensie hiervan, dan kan je in ieder geval je collega forumleden behouden voor een deceptie

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan