Voormalig lid 21948
Stamgast
Al mijn bezoekjes zijn 15/20min en bijna nooit gehaaste service dus dat is bullshittja, wat verwacht je voor 15min? Zet je even in hun plaats. 5min aan-en uitkleden & wassen, 5min bj. Eén standje per minuut?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAl mijn bezoekjes zijn 15/20min en bijna nooit gehaaste service dus dat is bullshittja, wat verwacht je voor 15min? Zet je even in hun plaats. 5min aan-en uitkleden & wassen, 5min bj. Eén standje per minuut?
Ik was vorige week zaterdagavond bij haar, dat was haar 2e dag.Op welke dag en hoe laat? @R1127
Goed nieuws, weet iemand of zij vandaag aanwezig is?Sonja van Geleenstraat 122 k4 is weer terug.
Gisterenavond nog gezien, ze wordt er niet jonger op, en ze zag er vermoeid uit.Wil woensdag weer eens naar de Doublet. Is (oma) Elsa 32/k1 recent nog gespot?
aardig en goeie dienstverlening.Jeanina van Hunsestraat 51 k4 is weer terug.
Volgens mij zat ze eerst op k11, maar weet haar naam niet.Weet iemand wie de jonge dame op 122 k6 is?
klopt. weet haar naam ook niet. ziet er zeker leuk uit.Volgens mij zat ze eerst op k11, maar weet haar naam niet.
Als ze 100 vragen voor 25min dan weet je toch genoeg, en zeker dat je voor 15min bandwerk betaalt en zult krijgen.Het was of 15 min voor 50 of 25 min 100 incl 3 standjes. Krijg voor 50 meestal wel oké service maar Max 1 standje gaat mij wel te ver.
Bullshit? Ieder zijn mening hé. Persoonlijk probeer ik een klik te vinden en blijf ik langer om de persoon achter de dvp te zien.Al mijn bezoekjes zijn 15/20min en bijna nooit gehaaste service dus dat is bullshit
Ja een paar keer geweest en een keer een trio met haar buurvrouw gedaan.Zaankantje: "Iemand ervaring met de knappe Latina doublet 31 k8 ze zit er al heel lang maar geen recensies"
HetGeileBeertje: "Ik ga morgen maar even een proefritje maken, zit ze in de avond of in de dag ?"
Barbarian1964: "Krijg je geen spijt van hele leuke dame die goed nederlands praat."
Zaankantje: "Gaat dit over de dame op Doub 31 k8 ze ziet er lekker uit maar zit er heel ongeïnteresseerd bij.."
Barbarian1964: "Nee geleenstraat doublet kom ik nooit"
ik kan hier geen chocola van maken.
Zojuist gezien.Vandaag is Camelia niet aanwezig, maar ik weet niet of ze vertrokken is.
Bedankt voor de info Paulus2Zojuist gezien.
Wat kan jou die extra 50 euro nou schelen als je bij haar topservice krijgt.aardig en goeie dienstverlening.
ze wilt alleen niet meer voor 50 eur met mij. ik zeg waarom zegt ze JIJ kan half uur 100 betalen dat is relaxer. ik zeg ik vind 15min voldoende voor 50.
ik maak nooit een afspraak met haar kom alleen adhoc langs ik begrijp uiteraard dat ze liever 30 min doet maar kan me niet voorstellen dat ze enkel vanaf 100 werkt.
zal hier dus niet meer langs gaan. verder vreselijk aardig en top service.
ik heb haar verleden week zien staan broeder @PaddingtonIs Ebru, Doubletstraat 7 nog gezien de laatste tijd?
En is Elisabeth van de Geleenstraat 84 met vakantie of werkt ze deze dagen?
Deze week niet gezien.En is Elisabeth van de Geleenstraat 84 met vakantie of werkt ze deze dagen?
Weet je zeker dat het doublet 42 k1 is?waar vind ik het topic van den haag doubletstraat 42, k1 ? zZo te zien aantrekkelijke dame met donker lang haar en grote borsten.
overdag staat Katie daar, een mollige wat oudere Latina met een flinke bos hout.ik bedoel de mini passage met 5 kamers aan het einde bij de pisbakken.
Ik zie nu op de plattegrond dat het kamer k5 is,. dit is de kamer waar je tegenaan loopt als je het gangetje doorloopt.