modjomaster
Stamgast
ik moet wel zeggen dat anna met bruin haar die op 10K2 staat wel qua service top is
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenbegin je nou alweer?Yessie iemand gespot?
Yessie had mij gespot ja , maar waarom vraag je dit ?Yessie iemand gespot?
Je bedoeld niet Lisa?Wie is die.... volgens mij uit Columbia die dvp 20k 1 In de Doubletstraat
(Die dame is wanneer ik aankom altijd steeds net bezet)
Volle vrouw met paarse lingerie en zwart lang haar
Alvast bedankt
Wat is het probleem?begin je nou alweer?
Het probleem is waarschijnlijk dat je in al je berichten alleen maar naar Yessie vraagt. Dat is niet erg, maar als je dan een paar keer antwoord krijgt van mensen kan er nooit een bedankje af. Nu geeft @De fleppendeflepper je een nuttig antwoord, dat Yessie er wel is en dank je kan er niet af bij jou. Ga haar dan bezoeken, heb je ook al eerder gedaan maar wat jij een recensie noemt daar zeg je alleen dat je de slechte ervaringen van anderen niet kan voorstellen. Niets over je eigen bezoek(jes) aan Yessie.Wat is het probleem?
GrappenmakerYessie had mij gespot ja , maar waarom vraag je dit ?
laatst heb ik je 3 tips van andere "dikbillen" gegeven en daar zijn er ook 2 van aanwezig.
En ja , Dikbil Yessie staat inderdaad vandaag op haar plekkie : dus gas op de plank en gaan....
Laat ff weten hoe het was in een recensie alsjeblieft.
Indien geen recensie , dan krijg je ook nooit meer een reactie !!
Weet ik veel dat het zo gevoelig ligt, maar Yessie is er niet bedankt voor de zinloze kilometers.Het probleem is waarschijnlijk dat je in al je berichten alleen maar naar Yessie vraagt. Dat is niet erg, maar als je dan een paar keer antwoord krijgt van mensen kan er nooit een bedankje af. Nu geeft @De fleppendeflepper je een nuttig antwoord, dat Yessie er wel is en dank je kan er niet af bij jou. Ga haar dan bezoeken, heb je ook al eerder gedaan maar wat jij een recensie noemt daar zeg je alleen dat je de slechte ervaringen van anderen niet kan voorstellen. Niets over je eigen bezoek(jes) aan Yessie.
Volgens mij was zijn bericht van gisteren. Als ze er gisteren was betekent het toch niet dat ze er vandaag ook is. Wat een vent xDGrappenmaker
Weet ik veel dat het zo gevoelig ligt, maar Yessie is er niet bedankt voor de zinloze kilometers.
Beetje triest om te zeggen dat dame in kwestie er is terwijl het niet zo is. TreurigVolgens mij was zijn bericht van gisteren. Als ze er gisteren was betekent het toch niet dat ze er vandaag ook is. Wat een vent xD
Angela Caramella gezien, Geleenstraat 128 k2.Laat even weten wanneer ze er weer staat Paulus
Kun je niet lezen? Zijn reactie is van gisteren, niet vandaagBeetje triest om te zeggen dat dame in kwestie er is terwijl het niet zo is. Treurig
Dus ben je maar bij een andere " dikbil " naar binnen geweest ?Beetje triest om te zeggen dat dame in kwestie er is terwijl het niet zo is. Treurig
Hoi @Rony80 , weet jij toevallig welke dikbil latinas nog in de doub aan het werk zijn? Ik weet zeker dat een paar van mijn favorieten al weg zijnDus ben je maar bij een andere " dikbil " naar binnen geweest ?
Rosalinda heeft ook een paar lekkere billetjes die smeert ze nog speciaal voor jou in met babyolie, zodat ze lekker glimmen.
ik ben er vorige week zondagavond voor het laatst geweest, toen viel mij de bezetting niet tegen.Hoi @Rony80 , weet jij toevallig welke dikbil latinas nog in de doub aan het werk zijn? Ik weet zeker dat een paar van mijn favorieten al weg zijn
lodewijk?Beetje triest om te zeggen dat dame in kwestie er is terwijl het niet zo is. Treurig
Betekent een kerstboompje dat de dame met vakantie is?Is Miruna nog aanwezig, gister zag ik geen kerstboomptje in haar raam maar heb haar zelf niet gezien.
Misschien kan je wel iets zeggen over de bezetting in de Doub, ik vrees een troosteloze indruk, met weinig dames en veel dichte panden?Niet gezien