modjomaster
Stamgast
ik denk dat de meeste dames nog in zuip coma liggen denk niet dat er veel dames aanwezig zullen zijn vandaagis de doubletstraat open vandaag?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenik denk dat de meeste dames nog in zuip coma liggen denk niet dat er veel dames aanwezig zullen zijn vandaagis de doubletstraat open vandaag?
en als ze er al zullen zijn, zullen zij niet het neusje van de zalm zijn,ik denk dat de meeste dames nog in zuip coma liggen denk niet dat er veel dames aanwezig zullen zijn vandaag
Naar mijn idee, is het nooit dicht, maar of er veel dames zullen zijn is een ander verhaal.Dat is allemaal geen antwoord op de vraag.
Eerder schreef iemand dat de Doubletstraat dicht zou zijn vandaag, maar of dat klopt?
Dat denk ik ook niet, ik vermoed alleen wat oudere latinas.Ja, ik heb ook mijn twijfels of de straat volledig dicht is, maar er zullen waarschijnlijk niet veel dames zijn.
Gewoon openDat is allemaal geen antwoord op de vraag.
Eerder schreef iemand dat de Doubletstraat dicht zou zijn vandaag, maar of dat klopt?
en hoe was de bezetting?Gewoon open
Geleen was niks doublet zeker dame of 20en hoe was de bezetting?
Je bedoelt weinig dames.Geleen was niks
Klopt om precies te zijn 1....Je bedoelt weinig dames.
Nee is gewoon open met een beperkt aanbod, dus gewoon even een andere dame proberen bij afwezigheid van je favoriete dame.Dat is allemaal geen antwoord op de vraag.
Dit was waarop ik reageerde, maar wat zoals verwacht niet blijkt te kloppen.Een dame van de Doubletstraat vertelde dat die straat nieuwjaarsdag gesloten is.
Waarschijnlijk bedoel je Johanna.Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
voor Mary/Rosie had ik een topic aangemaakt , maar later samen laten voegen met topic van Rosie .... Ik zal de moderator vragen om haar topic te herstellen. Ik geef je een seintje als dit gebeurd is en kan je jouw recensie plaatsen.Goedemiddag collega wandelaars !
Vraagje Mary Colombiaans in de stenen passage kamer in het hoekje. Ik ben vrijdag bij haar geweest en wil een recensie schrijven maar er zijn meerdere topics over haar met verschillende beschrijvingen. Iemand die kan bevestigen welke Mary het is ? Bezoek was overigens zeer aangenaam
Andere vraag. Iemand ervaring met de Bbw dame redelijk lang die helemaal in de hoek stond voorbij de drank automaat in de grote passage ?
Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
Super ik lees het nu idd terug. Alleen gaat het zeker om dezelfde ? "Mijn" Mary vertelde 4 jaar in Nederland te wonen en Colombiaans te zijn. In de andere topics lees ik dat ze al 25 jaar hier werkt en domenicaanse is ? Ze stond in de stenen passage kamer 10voor Mary/Rosie had ik een topic aangemaakt , maar later samen laten voegen met topic van Rosie .... Ik zal de moderator vragen om haar topic te herstellen. Ik geef je een seintje als dit gebeurd is en kan je jouw recensie plaatsen.
Super ik lees het nu idd terug. Alleen gaat het zeker om dezelfde ? "Mijn" Mary vertelde 4 jaar in Nederland te wonen en Colombiaans te zijn. In de andere topics lees ik dat ze al 25 jaar hier werkt en domenicaanse is ? Ze stond in de stenen passage kamer 10
Die andere kleine oma (Elsa) was er dus vandaag?Goedemiddag collega wandelaars !
Vraagje Mary Colombiaans in de stenen passage kamer in het hoekje. Ik ben vrijdag bij haar geweest en wil een recensie schrijven maar er zijn meerdere topics over haar met verschillende beschrijvingen. Iemand die kan bevestigen welke Mary het is ? Bezoek was overigens zeer aangenaam
Andere vraag. Iemand ervaring met de Bbw dame redelijk lang die helemaal in de hoek stond voorbij de drank automaat in de grote passage ?
Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
Heb je het binnen net zo NAT gemaakt als dat het buiten was ?In deze pokkeweer was het aardig druk vanmiddag in de Geleenstraat.
Precies deze! TMM.