Nee, ik meld het in dit topic als ze er weer is.Beste wensen allen.
Is Camelia Geleenstraat al terug van vakantie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee, ik meld het in dit topic als ze er weer is.Beste wensen allen.
Is Camelia Geleenstraat al terug van vakantie?
Mbt Mary/Rosie 11/25K10 is het dit topic geworden…Goedemiddag collega wandelaars !
Vraagje Mary Colombiaans in de stenen passage kamer in het hoekje. Ik ben vrijdag bij haar geweest en wil een recensie schrijven maar er zijn meerdere topics over haar met verschillende beschrijvingen. Iemand die kan bevestigen welke Mary het is ? Bezoek was overigens zeer aangenaam
Andere vraag. Iemand ervaring met de Bbw dame redelijk lang die helemaal in de hoek stond voorbij de drank automaat in de grote passage ?
Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
Indien reactie op mijn vraag? Ja in de avondWaarschijnlijk 's-avonds?
Vandaag aanwezig.Is Adela van Geleen122-k10 aan het werk?
Iets zegt me dat Nina, ook 74k2, niet meer terug gaat komen.Bridget van Geleenstraat 74 k2 is weer terug.
Wat ik me dan afvraag; die dame heeft in de loop der jaren een heel arsenaal aan voorbinddildo's, buttplugs, zweepjes etc verzameld. Kamer hing er vol mee. Wat doet ze daar dan mee? Had mij wel erg geestig geleken als ze een afscheidsborrel had georganiseerd voor haar vaste klanten (lekker kneuterig a la Ik Vertrek), waarbij ze aan het einde iedereen als afscheid een dildo meegeeft. Oprah Winfrey style. "You get a dildo!" "And you get a dildo!".Nina is gestopt
Jammer groot verliesNina is gestopt
En die op K5, is ze er ookBridget van Geleenstraat 74 k2 is weer terug.
Houden ze vaak ff voor geval ze weer terugkomen of ze verkopen het aan collegaatjeWat ik me dan afvraag; die dame heeft in de loop der jaren een heel arsenaal aan voorbinddildo's, buttplugs, zweepjes etc verzameld. Kamer hing er vol mee. Wat doet ze daar dan mee? Had mij wel erg geestig geleken als ze een afscheidsborrel had georganiseerd voor haar vaste klanten (lekker kneuterig a la Ik Vertrek), waarbij ze aan het einde iedereen als afscheid een dildo meegeeft. Oprah Winfrey style. "You get a dildo!" "And you get a dildo!".
Vandaag is ze aanwezigOp k5 werkt Jennifer, maar heb haar gisteren niet gezien.
Zo te zien is Jennifer momenteel nog niet aanwezig, misschien later (er staat een kerstboompje in het midden voor het raam).Vandaag is ze aanwezig
Waarschijnlijk even op visite bij collega'sZo te zien is Jennifer momenteel nog niet aanwezig, misschien later (er staat een kerstboompje in het midden voor het raam)
Graag indien mogelijkDaar kan ik je helaas niet mee helpen, want ze werkt alleen 's-avonds en dan ben ik er niet, maar ik kan wel navraag doen.
Vakantietijd en was niet veel de afgelopen tijd las ik op fora.Jawel, waarom niet?