Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemiddag collega wandelaars !

Vraagje Mary Colombiaans in de stenen passage kamer in het hoekje. Ik ben vrijdag bij haar geweest en wil een recensie schrijven maar er zijn meerdere topics over haar met verschillende beschrijvingen. Iemand die kan bevestigen welke Mary het is ? Bezoek was overigens zeer aangenaam

Andere vraag. Iemand ervaring met de Bbw dame redelijk lang die helemaal in de hoek stond voorbij de drank automaat in de grote passage ?

Laatste vraag. Iemand ervaring met soort Hindoestaans lijkende sm oma in de straat ? Staat naast de andere kleine oma. Dank allemaal
Mbt Mary/Rosie 11/25K10 is het dit topic geworden…

Heren vraagje

Op geleenstraat passage 110 k7 staat een volgens mij roemeens / bulgaarse dame.

Lekker vol figuur nu heb ik het forum afgezocht maar kan geen enkele recensie vinden.

Weet iemand (Paulus) wie deze dame is ?

Bvd

Nina is gestopt
Wat ik me dan afvraag; die dame heeft in de loop der jaren een heel arsenaal aan voorbinddildo's, buttplugs, zweepjes etc verzameld. Kamer hing er vol mee. Wat doet ze daar dan mee? Had mij wel erg geestig geleken als ze een afscheidsborrel had georganiseerd voor haar vaste klanten (lekker kneuterig a la Ik Vertrek), waarbij ze aan het einde iedereen als afscheid een dildo meegeeft. Oprah Winfrey style. "You get a dildo!" "And you get a dildo!".

Wat ik me dan afvraag; die dame heeft in de loop der jaren een heel arsenaal aan voorbinddildo's, buttplugs, zweepjes etc verzameld. Kamer hing er vol mee. Wat doet ze daar dan mee? Had mij wel erg geestig geleken als ze een afscheidsborrel had georganiseerd voor haar vaste klanten (lekker kneuterig a la Ik Vertrek), waarbij ze aan het einde iedereen als afscheid een dildo meegeeft. Oprah Winfrey style. "You get a dildo!" "And you get a dildo!".
Houden ze vaak ff voor geval ze weer terugkomen of ze verkopen het aan collegaatje

Weet iemand of Teresa er staat..?? Of is ze definitief gestopt..??
Zou zonde zijn want was nog een van de weinige dames die Nederlands sprak en zich goed liet nemen altijd.
Als iemand mij op de hoogte kan stellen graag!!

Bvd!!

Terug
Bovenaan Onderaan