Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk zie haar bordje nu ook staan, werkt waarschijnlijk 's-avonds.Luci Lux, Alkmaar, Achterdam
met bordje gezien op Geleenstraat 122k7
zijn er recensies van haar?Sylvana is aanwezig.
ik weet wie je bedoelt broeder met bril meestal op staat naast die met dikkuh kont zij heeft ook dikkuh kont haah en zwart haar nee ik heb haar nog niet zien staan van de weekIemand een idee of Kim van doubletstraat 12 al werkt?
Klopt helemaal, met bril en vele tatoeages. Bedankt! Dan blijf ik lekker warm binnen vandaagik weet wie je bedoelt broeder met bril meestal op staat naast die met dikkuh kont zij heeft ook dikkuh kont haah en zwart haar nee ik heb haar nog niet zien staan van de week
Denk later pas, in oostblok landen vieren ze kerst pas op 7 januari (Orthodox Christmas)Een vraag die Paulus vast en zeker kan beantwoorden... zijn er al voldoende jonge (Roemeense, Bulgaarse) mooie slanke dames gearriveerd in de Geleen op de dag shift? In dat geval ga ik zeer binnenkort eens ff een kijkje nemen..
Orthodoxe Kerst vieren ze niet in Bulgarije en Roemenië.Denk later pas, in oostblok landen vieren ze kerst pas op 7 januari (Orthodox Christmas)
Momenteel staan beide bordjes er, maar volgens mij nog niet aanwezig.Aha, normaal verschijnt dat bordje pas als ze ook werkt dacht ik. Staat ernaast een bordje "Sophie"? Die twee komen en gaan altijd samen, wat ik gezien heb.
(Ze kan haar bordje natuurlijk ook gisteravond niet weggehaald hebben.)
In Roemenie wel, genoeg Roemeense vrienden van mij waarvan ik gister talloze snapchats voorbij heb zien komen (los van elkaar). Bulgarije geen ideeOrthodoxe Kerst vieren ze niet in Bulgarije en Roemenië.
Ja wel. Meerderheid in beide landen zijn orthodoxe.Orthodoxe Kerst vieren ze niet in Bulgarije en Roemenië.
Hmm als ik het google lees ik dat de orthodox gelovigen in die landen, Kerst gelijk met ons in december vieren.Ja wel. Meerderheid in beide landen zijn orthodoxe.