Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenUit de geleen of doub?Goedendag heren ,,
Weten jullie wanneer Diana weer aanwezig is
Doub ik mis haar heel ergUit de geleen of doub?
Der zus is al terug alleen diana nog niet gezien. Zal laten weten als ik der zieDoub ik mis haar heel erg
Heel graag man je zou me blij makenDer zus is al terug alleen diana nog niet gezien. Zal laten weten als ik der zie
Ik zie de bordjes van Luci Lux en Sophie al de hele week staan, dus ze zullen 's-avonds werken.Aha, normaal verschijnt dat bordje pas als ze ook werkt dacht ik. Staat ernaast een bordje "Sophie"? Die twee komen en gaan altijd samen, wat ik gezien heb.
(Ze kan haar bordje natuurlijk ook gisteravond niet weggehaald hebben.)
Hoi paulus,Nee, anders had ik het gemeld.
Dat is niet mijn terrein.Hoi paulus,
Heb je toevallig Diana gezien van de zusjes uit de doub ?
Volgens mij heeft @Pussyhunter gisteren gemeld dat ze er niet is.Hoi paulus,
Heb je toevallig Diana gezien van de zusjes uit de doub ?
Nee. Vertrouw er maar op dat Paulus het vertelt als ze weer gesignaleerd wordt.Diana geleenstraat 110 k1 al terug?
Normaal gesproken zou je 's avonds geen informatie geven, uiteraard ben je ook 's avonds op bezoek, welke geluks-dvb is het?Rebecca van Geleenstraat 86 k5 is weer terug.
@Asser12 Morgen is Fatima aanwezig. Nu had ik graag even vernomen of Kika inmiddels terug gesignaleerd is? Zij staat op nr 40 als ik me niet vergis, het allerlaatste raam net vóór dat gangetje.