Bedoel je Andreea van Geleenstraat 45?Andreea van Geleenstraat 84 k3 is weer terug.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBedoel je Andreea van Geleenstraat 45?Andreea van Geleenstraat 84 k3 is weer terug.
Meer dan een dagje, evenals gisteren ook vandaag aanwezig.Linda is weer een dagje in Den Haag, Geleenstraat 98 k3.
Bedankt voor het bericht bro. Ik heb haar recentelijk een APK-beurt gegeven . Binnenkort weer!broeder @CalvinB ze is weer terug en stond gisteren te pronken met haar lekkere kont
Openingstijden en dagdeel verwisselingen
De Haagse straten zijn geopend van 's ochtends 07:00 uur tot 's nachts 01:00 uur. Vrijdag- en zaterdagnacht mogen de dames tot 01:30 uur hun diensten aanbieden.
De dames werken in twee shifts. De overdag dames werken vanaf 07:00 uur tot 18:00 uur. Daarna volgen de avond dames.
- Dagelijks: 07:00 tot 01:00
- Vrijdag: 07:00 tot 01:30
- Zaterdag: 07:00 tot 01:30
Sommige dames werken zowel overdag als in de avond.
De openingstijden kunnen per huisadres verschillen en de dames bepalen zelf hun werktijden binnen de openingstijden.
Tarieven
Geleenstraat/Hunsestraat :
± 20 min p + n €50,-
Doubletstraat :
± 15 min p + n €40,-
Let op: Dit zijn de instaptarieven voor standaard diensten. Over extra diensten en extra tijd zul je met de dame moeten overleggen en dit gaat mogelijk gepaard met een meerprijs.
Dames leveren een persoonlijke dienstverlening. Niet iedereen krijgt altijd hetzelfde. De geleverde dienstverlening is namelijk ook afhankelijk van de onderlinge klik.
Bekijk bijlage 195
Bekijk bijlage 196
Is een recensietopic van ben haar naam kwijt, ff dat adres bij de recensies opzoekenSonja is er, ik zag haar zojuist de straat in lopen!
Iemand een idee wie de donker harige slanke dame in latex is die vanmiddag op geleenstraat 23k8 stond?
Ze was maar heel kort voor het raam om een klant te ontvangen, helaas te kort om een praatje te maken
Is 23k8 geleenstraat niet de kamer van mrs Denise?Is een recensietopic van ben haar naam kwijt, ff dat adres bij de recensies opzoeken
Carla v Hunse 51k3 soms nog aanwezig?
Dat is meesteres Denise.Iemand een idee wie de donker harige slanke dame in latex is die vanmiddag op geleenstraat 23k8 stond?
Ze was maar heel kort voor het raam om een klant te ontvangen, helaas te kort om een praatje te maken
Ja.Carla v Hunse 51k3 soms nog aanwezig?
Ik ging er inderdaad ook vanuit dat het om Teresa van nr. 33 ging omdat mensen hier vaak vragen over haar aanwezigheid stellen.De vraag ging over Teresa van Doubletstraat 33, niet over Theresa
Recensie - Theresa (Roe), Den Haag, Doubletstraat 38K1
van de week langs geweest bij deze petite blonde dame bij binnen komst gelijk me tool gewassen en plaats genomen op bed Theresa is zeer vriendelijk en heeft mooie kleine tietjes en een klein mini kutje ziet er heel schattig uit Ze bracht gelijk het condoom en begon me te pijpen dit doet ze...www.girlsreview.nl
claudia op 26k2 is aanwezigVanavond kan ik weer eens naar de Doublet, weet iemand of er/welke goede pijpdames aanwezig zijn? Mag ook een rijpere Latina zijn, liefst (redelijk) slank.
Thx! be ook benieuwd naar nog meer optiesclaudia op 26k2 is aanwezig
En ze gaat nu 11 dagen op vakantie, dus ze verwacht pas eind januari weer in de hofstad terug te zijn…Meer dan een dagje, evenals gisteren ook vandaag aanwezig.
AshaWelke dames doen pzc en nzc in de Geleenstraat en doubletstraat
Je kan ook even de zoekfunctie gebruiken en sowieso vandaag niet aanwezig.En waar zit ze dan