Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heerlijke sessie met Sonja gehad, ook haar nr meteen gekregen voor toekomsige bezoeken. Deze week werkt ze de rest vd week tm zondagavond, volgend week alleen vrijdag en zaterdag zei ze.
Ik zag ook een knappe dame op 110 k7, iemand idee wie dat is? Kon geen topic vinden.

Omdat wandelen goed voor de geest is richting Doubletstraat gelopen?veel jonge kijkers en een matige bezetting. Helaas ging Antonia (75 k4) net richting huis. Bij buurvrouw Maria naar binnen gegaan en prettig halfuurtje gehad. Morgen maar weer kijken of er nieuw aanbod is. Vanavond kreeg een Nederlandse dame een rondleiding, zou binnenkort starten. Lijkt in de doublet te beginnen.

wie heeft er ervaring met de dame in de geleenstraat nr. 45 k4 ze is slank hier en daar wat kleine tattoos brildragend
en donkerblond haar met zwarte uitgroei.
roberto

wie heeft er ervaring met de dame in de geleenstraat nr. 45 k4 ze is slank hier en daar wat kleine tattoos brildragend
en donkerblond haar met zwarte uitgroei.
roberto
Als ze echt mager is dan moet het Nicky zijn, ze gebruikt nu een andere nickname. Ik heb haar voor corona bezocht en het was een prima bezoekje. Pzc beffen zijn mogelijk, alleen bij pz voelde ik iets te veel tandjes.

Ik zou het juist niet handig vinden. Denk dat er best veel mensen zijn die doublet en geleen door elkaar bezoeken of bij beide op bezoek gaan. Ik heb iig interesse in beide en zou liever 1 topic doornemen en alles in 1 topic zetten dan 2 verschillende topics/secties bezoeken.

Als ze echt mager is dan moet het Nicky zijn, ze gebruikt nu een andere nickname. Ik heb haar voor corona bezocht en het was een prima bezoekje. Pzc beffen zijn mogelijk, alleen bij pz voelde ik iets te veel tandjes.
Anna die op 122 heeft gestaan? niet zo groot, normaal postuur, tanden zien er een beetje onverzorgd uit, ze zijn het niet maar zo lijkt het, klein kontje en geen sillis, draagt altijd brilletje.

Klopt het dat ik vanmiddag op 37k1 blonde Olga zag staan ?

Op 37k2 zag ik een (in mijn ogen) lekkere stoot van een meid , halflang donker haar, mooie borsten,rond de 35jr en ongeveer 1.75 m lang.
Is er met deze summiere info wat te vertellen over deze dame ?

@Paulus2

Op 37 K2 werkt Debora, er is een recensietopic van.

Terug
Bovenaan Onderaan