Recensie hou je te goedWeet wie je bedoelt, maar ook ik ken haar naam niet, je kan de recensie wel schrijven dan kan later die naam aangepast worden.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRecensie hou je te goedWeet wie je bedoelt, maar ook ik ken haar naam niet, je kan de recensie wel schrijven dan kan later die naam aangepast worden.
Dat is AntoniaDat denk ik wel, de hal aannde rechterkant waar je naar binnen moet, ze zat precies in het midden
Dank Paulus. Is donderdag een vaste dag? Ken je haar werkschema?Jennifer uit de rose passage K3 vandaag weer aanwezig.
Volgens mij zijn hier recensies van.wie heeft er ervaring met de dame in de geleenstraat nr. 45 k4 ze is slank hier en daar wat kleine tattoos brildragend
en donkerblond haar met zwarte uitgroei.
roberto
Als ze echt mager is dan moet het Nicky zijn, ze gebruikt nu een andere nickname. Ik heb haar voor corona bezocht en het was een prima bezoekje. Pzc beffen zijn mogelijk, alleen bij pz voelde ik iets te veel tandjes.wie heeft er ervaring met de dame in de geleenstraat nr. 45 k4 ze is slank hier en daar wat kleine tattoos brildragend
en donkerblond haar met zwarte uitgroei.
roberto
Vorige week maandag heb ik dr nog gezien.Weet 1 van de doublet wandelaars of joanna laatste tijd aanwezig is geweest of dat ze op vakantie is? Nog nooit bij der geweest maar weet wel dat ze geprezen wordt, misschien vandaag proberen als ik er tussen kan komen met al haar afspraken waarover ik lees
Ga ik proberen.
Dat lijkt mij een goed idee. Maakt het een stuk overzichtelijkerDie had ik voorzien, dus de recenties per straat en Den Haag Algemeen daarboven.
Den Haag Algemeen
Doubletstraat - recensies
Geleenstraat - recensies
Met Paulus EensIk weet het niet, als je bv op zoek bent naar een bepaald type dame of met bepaalde mogelijkheden, dan zou je dat in twee topics moeten plaatsen.
Vooralsnog zou ik er niet voor zijn.
Anna die op 122 heeft gestaan? niet zo groot, normaal postuur, tanden zien er een beetje onverzorgd uit, ze zijn het niet maar zo lijkt het, klein kontje en geen sillis, draagt altijd brilletje.Als ze echt mager is dan moet het Nicky zijn, ze gebruikt nu een andere nickname. Ik heb haar voor corona bezocht en het was een prima bezoekje. Pzc beffen zijn mogelijk, alleen bij pz voelde ik iets te veel tandjes.
Weer een tevreden wandelaar, je ijver wordt gewaardeerd PaulusJe lijkt de overtoom wel Paulus , of zit je naast me mee te kijken ?
Bedankt