Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJoanna is vanaf morgen op vakantie en ze kon niet aangeven voor hoelang precies maar ik reken op zo'n 2 weken. Als ze weer terug is zal ze het vast weer druk krijgen met vaste klanten want ze is populair en zo heel veel dagen en uren per week werkt ze ook weer niet en bovendien veel op afspraak.Weet 1 van de doublet wandelaars of joanna laatste tijd aanwezig is geweest of dat ze op vakantie is? Nog nooit bij der geweest maar weet wel dat ze geprezen wordt, misschien vandaag proberen als ik er tussen kan komen met al haar afspraken waarover ik lees
Kijk ik ben sws gewend om wat langer te blijven en dus ook meer te betalen dus dat is voor mij geen probleem. Daarnaast wil ik haar gewoon een keer ervaren en vervolg sessies zien we daarna wel. Maar ze moet wel heel goed zijn om in mijn roulatie te komen, waar ik dus niet van uit ga. Met goed zijn bedoel ik dus ook meer dan sex alleen maar voor een keertje is dat niet ergJoanna staat vaak genoeg vrij vind ik. Er gaan vaak jonge gasten die heen en weer lopen uiteindelijk bij haar naar binnen. Dus ze werkt niet alleen op afspraak. Verder is haar instaptarief 40€ waardoor veel mannen afhaken, misschien is dat een reden waardoor ze sommige weigert..
Ja ik ga zo langs doublet dus zien welJoanna is vanaf morgen op vakantie en ze kon niet aangeven voor hoelang precies maar ik reken op zo'n 2 weken. Als ze weer terug is zal ze het vast weer druk krijgen met vaste klanten want ze is populair en zo heel veel dagen en uren per week werkt ze ook weer niet en bovendien veel op afspraak.
Ik ben het enigzins met hem eens. Al vindt ik het op deze pagina wel meevallen. Hier wordt veel gereageerd!Dit is een opmerking die helemaal nergens op slaat.
Dit lijkt mij een logischer verklaring.Vanwaar die achterdocht? Vermoedelijk weet men het niet of leest de post niet. Lijkt me waarschijnlijker.
Dit is een opmerking die helemaal nergens op slaat.
Ja, super @Paulus2, dank! Dit moet haar zijn....maar om het zeker te weten ga ik er binnenkort langs.....nu er nog achter komen wanneer ze er is.....je zou denken dat vrijdag of zaterdag de kans wel groot is.....maar mocht iemand meer weten dan hoor ik het graag.Volgens een medewandelaar werkt ze nu in de Hunsestraat 51 k3.
Ik weet niet of ze ook 's-avonds werkt en volgens mij werkt ze ook niet elke dag, maar vandaag was ze aanwezig.
Hier is een recensie onder de naam Alexa
Recensie - Alexa, Den Haag, Hunsestraat 51 k3
Begin vorige maand bezocht ik Alexa. Ze heeft ook in Amsterdam gewerkt (Wallen), daar kende ze mijn gezicht nog van... Omdat ik haar niet meer had terug gezien, heb ik niet over haar geschreven. Maar vanmiddag zag ik haar terug, op hetzelfde adres. Ze vertelde me dat ze een maandje met vakantie...www.girlsreview.nl
Je maakt een opmerking over de leden dat het hyenas zijn. Dan moet je niet gek op kijken als mensen reageren.Dat is jouw mening maar ik heb dan ook niet om je mening gevraagd. Een hoop aantal mensen hier moeten eens leren dat ze niet overal antwoord op hoeven te geven. Ik typ wat ik ervaar. Dat jij het anders ervaart interesseert me geen donder. Houd jij je maar bezig met aanwezig/afwezig praktijken. Damn…
De opmerking hyena's vind ik persoonlijk onnodig en ook sneer naar Paulus2 lijkt me niet een gewenste omgangsvorm.Ik ben het enigzins met hem eens. Al vindt ik het op deze pagina wel meevallen. Hier wordt veel gereageerd!
Ik ervaar het zelfde maar dan op de pagina van eindhoven.
Als het je niets interesseert, waarom reageer je dan zo onvoorstelbaar opgefokt?....Dat jij het anders ervaart interesseert me geen donder.....
@Bitchfokker, ik kijk uit naar jouw recensies van de Latina's in den haag. Girls review.. ?1 op 1 - tjes kunnen ook in pm (is maar een suggestie).Wat een antwoord. Heb ik jouw persoonlijk hyena genoemd? Dacht het niet. Ik snap dat begrijpend lezen erg moeilijk is voor mensen maar als je per se "politieagent" wilt spelen zit je hier verkeerd collega.
Er zijn leden die inderdaad anderen niet gunnen, dit hebben andere leden ook een paar keer geschreven. Of denk je dat iedereen oprecht is hier?
@Bitchfokker, ik kijk uit naar jouw recensies van de Latina's in den haag. Girls review.. ?1 op 1 - tjes kunnen ook in pm (is maar een suggestie).
Fatsoenlijk met elkaar communiceren lukt je ook niet echt he?Wat een antwoord. Heb ik jouw persoonlijk hyena genoemd? Dacht het niet. Ik snap dat begrijpend lezen erg moeilijk is voor mensen maar als je per se "politieagent" wilt spelen zit je hier verkeerd collega.
Er zijn leden die inderdaad anderen niet gunnen, dit hebben andere leden ook een paar keer geschreven. Of denk je dat iedereen oprecht is hier?
Deed jij nou niet hetzelfde met Paulus? Ik scrollde namelijk terug om te zien waar hij op reageerde, want dat had je bij het citeren van hem weg gelaten. Wilde eerst weten waarop je zo reageerde.Ik begrijp uberhaupt niet waarom jij je aangesproken voelt. Ik deel mijn mening en paulus doet dat af als onzin. Als je iets citeert, doe het dan wel volledig. Blijkbaar heb jij ook moeite met begrijpend lezen.
Deed jij nou niet hetzelfde met Paulus? Ik scrollde namelijk terug om te zien waar hij op reageerde, want dat had je bij het citeren van hem weg gelaten. Wilde eerst weten waarop je zo reageerde en vond het niet fatsoenlijk van jou.Ik begrijp uberhaupt niet waarom jij je aangesproken voelt. Ik deel mijn mening en paulus doet dat af als onzin. Als je iets citeert, doe het dan wel volledig. Blijkbaar heb jij ook moeite met begrijpend lezen.
Jij kent me niet eens dus je kan weinig zeggen over wat ik wel/niet doe.Gelukkig bepaal jij niet wat bepaalde normen en waarden zijn en zeker niet hoe mensen zich moeten uiten. Dit is exact wat ik bedoel. Iemand die er van kickt om een dame naast zijn vriendje te neuken of een pijp "slet" zoekt om lol te hebben neem ik sowieso niet serieus op dit gebied. Zo'n persoon maakt zichzelf belachelijk door anderen de les te leren, of in ieder geval te proberen. Nu jij weer.
Ik voel me niet aangesproken ik vind alleen je stellingnames en je gedrag ongelofelijk inconsequent.Ik begrijp uberhaupt niet waarom jij je aangesproken voelt. Ik deel mijn mening en paulus doet dat af als onzin. Als je iets citeert, doe het dan wel volledig. Blijkbaar heb jij ook moeite met begrijpend lezen.
Ik heb gister geen dame gezien in de avond op 122. Dat kan zijn omdat ze misschien bezet was maar ik was wel een stabiele 45 min in t geleen dus maak daar van wat je wiltTrouwens iemand die vanavond de Geleenstraat gaat bezoeken? Ben benieuwd of Sonja deze week in de avonden werkt. Vanavond gaat niet lukken, maar wil morgenavond wellicht een poging wagen. Als iemand zou kunnen checken zou dat mij enorm helpen, is toch 1 uur reistijd weer.