Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet 1 van de doublet wandelaars of joanna laatste tijd aanwezig is geweest of dat ze op vakantie is? Nog nooit bij der geweest maar weet wel dat ze geprezen wordt, misschien vandaag proberen als ik er tussen kan komen met al haar afspraken waarover ik lees
Joanna is vanaf morgen op vakantie en ze kon niet aangeven voor hoelang precies maar ik reken op zo'n 2 weken. Als ze weer terug is zal ze het vast weer druk krijgen met vaste klanten want ze is populair en zo heel veel dagen en uren per week werkt ze ook weer niet en bovendien veel op afspraak.

Joanna staat vaak genoeg vrij vind ik. Er gaan vaak jonge gasten die heen en weer lopen uiteindelijk bij haar naar binnen. Dus ze werkt niet alleen op afspraak. Verder is haar instaptarief 40€ waardoor veel mannen afhaken, misschien is dat een reden waardoor ze sommige weigert..
Kijk ik ben sws gewend om wat langer te blijven en dus ook meer te betalen dus dat is voor mij geen probleem. Daarnaast wil ik haar gewoon een keer ervaren en vervolg sessies zien we daarna wel. Maar ze moet wel heel goed zijn om in mijn roulatie te komen, waar ik dus niet van uit ga. Met goed zijn bedoel ik dus ook meer dan sex alleen maar voor een keertje is dat niet erg

Dit is een opmerking die helemaal nergens op slaat.

Dat is jouw mening maar ik heb dan ook niet om je mening gevraagd. Een hoop aantal mensen hier moeten eens leren dat ze niet overal antwoord op hoeven te geven. Ik typ wat ik ervaar. Dat jij het anders ervaart interesseert me geen donder. Houd jij je maar bezig met aanwezig/afwezig praktijken. Damn…

Volgens een medewandelaar werkt ze nu in de Hunsestraat 51 k3.
Ik weet niet of ze ook 's-avonds werkt en volgens mij werkt ze ook niet elke dag, maar vandaag was ze aanwezig.
Hier is een recensie onder de naam Alexa
Ja, super @Paulus2, dank! Dit moet haar zijn....maar om het zeker te weten ga ik er binnenkort langs.....nu er nog achter komen wanneer ze er is.....je zou denken dat vrijdag of zaterdag de kans wel groot is.....maar mocht iemand meer weten dan hoor ik het graag.
In A'dam had ik haar telefoon nummer, zal eens kijken of dat nog werkt, want ook daar werkte ze toen maar een paar dagen per week geloof ik.

Dat is jouw mening maar ik heb dan ook niet om je mening gevraagd. Een hoop aantal mensen hier moeten eens leren dat ze niet overal antwoord op hoeven te geven. Ik typ wat ik ervaar. Dat jij het anders ervaart interesseert me geen donder. Houd jij je maar bezig met aanwezig/afwezig praktijken. Damn…
Je maakt een opmerking over de leden dat het hyenas zijn. Dan moet je niet gek op kijken als mensen reageren.

Als ik jou voor rotte peer zou uitmaken dan zou je er toch ook op reageren?

Wat een antwoord. Heb ik jouw persoonlijk hyena genoemd? Dacht het niet. Ik snap dat begrijpend lezen erg moeilijk is voor mensen maar als je per se "politieagent" wilt spelen zit je hier verkeerd collega.

Er zijn leden die inderdaad anderen niet gunnen, dit hebben andere leden ook een paar keer geschreven. Of denk je dat iedereen oprecht is hier?

Ik ben het enigzins met hem eens. Al vindt ik het op deze pagina wel meevallen. Hier wordt veel gereageerd!
Ik ervaar het zelfde maar dan op de pagina van eindhoven.
De opmerking hyena's vind ik persoonlijk onnodig en ook sneer naar Paulus2 lijkt me niet een gewenste omgangsvorm.
Maar ga wel enigszins mee in het verhaal dat er soms weinig gereageerd wordt terwijl een recessie tig keer wordt gelezen.
Zag dit veel op het oude forum dames die ergens langer zitten met 70k views en 4 recensies.
Er zijn zeker zat leden die zeker denken dat het "hun meisje is"
Ik ervaar dit ook in Rotterdam privé ontvangst

Laatst bewerkt:
Wat een antwoord. Heb ik jouw persoonlijk hyena genoemd? Dacht het niet. Ik snap dat begrijpend lezen erg moeilijk is voor mensen maar als je per se "politieagent" wilt spelen zit je hier verkeerd collega.

Er zijn leden die inderdaad anderen niet gunnen, dit hebben andere leden ook een paar keer geschreven. Of denk je dat iedereen oprecht is hier?
@Bitchfokker, ik kijk uit naar jouw recensies van de Latina's in den haag. Girls review.. ?1 op 1 - tjes kunnen ook in pm (is maar een suggestie).

Fatsoenlijk met elkaar communiceren lukt je ook niet echt he?

Dus jij mag je mening lekker spuien, maar een ander die het anders ziet moet zijn bek maar houden? En anders ga je lekker op de man spelen door te zeggen dat ze niet begrijpend kunnen lezen? Ik wijs je op fatsoensnormen op een forum. Als je niet weet hoe dat werkt dan moet je je account maar verwijderen. Zie je hoe het zo snel uit de hand kan lopen met de omgang hier?

Als je dat niet ziet, moet je je mening maar voor jezelf houden. Ik vraag er niet om.

Merk dat het vaker voorkomt in de maatschappij. Zo veel die vinden dat ze alles wat ze willen kunnen zeggen en een weerwoord is niet toegestaan en als ze dat alsnog krijgen worden ze gelijk agressief/vijandig.

Ik begrijp uberhaupt niet waarom jij je aangesproken voelt. Ik deel mijn mening en paulus doet dat af als onzin. Als je iets citeert, doe het dan wel volledig. Blijkbaar heb jij ook moeite met begrijpend lezen.
Deed jij nou niet hetzelfde met Paulus? Ik scrollde namelijk terug om te zien waar hij op reageerde, want dat had je bij het citeren van hem weg gelaten. Wilde eerst weten waarop je zo reageerde.

Laatst bewerkt:
Ik begrijp uberhaupt niet waarom jij je aangesproken voelt. Ik deel mijn mening en paulus doet dat af als onzin. Als je iets citeert, doe het dan wel volledig. Blijkbaar heb jij ook moeite met begrijpend lezen.
Deed jij nou niet hetzelfde met Paulus? Ik scrollde namelijk terug om te zien waar hij op reageerde, want dat had je bij het citeren van hem weg gelaten. Wilde eerst weten waarop je zo reageerde en vond het niet fatsoenlijk van jou.

Dat is mijn mening. Aangezien jij vindt dat men niet op elkaars meningen moet reageren verwacht ik niets van je te horen.
Gelukkig bepaal jij niet wat bepaalde normen en waarden zijn en zeker niet hoe mensen zich moeten uiten. Dit is exact wat ik bedoel. Iemand die er van kickt om een dame naast zijn vriendje te neuken of een pijp "slet" zoekt om lol te hebben neem ik sowieso niet serieus op dit gebied. Zo'n persoon maakt zichzelf belachelijk door anderen de les te leren, of in ieder geval te proberen. Nu jij weer.
Jij kent me niet eens dus je kan weinig zeggen over wat ik wel/niet doe.

En vertel mij eens waarom ik mijn mening niet mag aankondigen als ik er op kick een dame te neuken waar haar vriendje bij is als hij dat zelf opzet vanwege hun fetisj? Wat heeft dat met dit onderwerp te maken?

Ik voel me niet aangesproken ik vind alleen je stellingnames en je gedrag ongelofelijk inconsequent.

Je meldt eerst dat niet iedereen hoeft te reageren in een forum om vervolgens bij elke berichtje in de gordijnen te vliegen. Onder het mom: "Het interesseert me niets".

Het is gewoon een tentoonstelling van narcistisch gedrag waar ik je graag op wijs.

Tjah, het is niet netjes om ze hyena's te noemen, maar ik snap het punt wel. Het is wel zo netjes om je mening over dames te geven en niet proberen te manipuleren. Los van de netheid vind ik het ook een zieke gedachte om zo een dame voor 'jezelf' te houden. Het is en blijft een prostituee en is niet je vrouw/vriendin en zal dat ook nooit worden. Als je haar op deze manier voor jezelf wil houden en het 'ongemakkelijk' overkomt om haar zo te 'delen' met andere mannen moet je echt goed nadenken over je gevoelens en jezelf resetten.

Trouwens iemand die vanavond de Geleenstraat gaat bezoeken? Ben benieuwd of Sonja deze week in de avonden werkt. Vanavond gaat niet lukken, maar wil morgenavond wellicht een poging wagen. Als iemand zou kunnen checken zou dat mij enorm helpen, is toch 1 uur reistijd weer. :)

Even iets anders, dan de bovenstaande verhitte discussie, Is Kristal Doublet 33 k2 (witte passage)al gespot ?
Of Jessica Doubelt 3 k8.
Mede vanwege het lekkere weer van vandaag,wil ik mij vanavond eens lekker laten verwennen door een mooie tropische verrassing.

Trouwens iemand die vanavond de Geleenstraat gaat bezoeken? Ben benieuwd of Sonja deze week in de avonden werkt. Vanavond gaat niet lukken, maar wil morgenavond wellicht een poging wagen. Als iemand zou kunnen checken zou dat mij enorm helpen, is toch 1 uur reistijd weer. :)
Ik heb gister geen dame gezien in de avond op 122. Dat kan zijn omdat ze misschien bezet was maar ik was wel een stabiele 45 min in t geleen dus maak daar van wat je wilt

Terug
Bovenaan Onderaan