Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is de meest betrouwbare website voor kamagra?
Dude, hoe vaak stel jij dezelfde vragen? Dat deed je ook al toen je op zoek was naar iemand die met jou samen een dvp wilde bezoeken en nu doe je exact hetzelfde.
Ik weet dat je op deze al antwoord gehad hebt (heb je namelijk zelf een privébericht gestuurd)
Ben je wel helemaal in orde? Of ben je van de recherche en op zoek naar adressen om binnen te vallen i.v.m. illegale handel in medicijnen?

Dude, hoe vaak stel jij dezelfde vragen? Dat deed je ook al toen je op zoek was naar iemand die met jou samen een dvp wilde bezoeken en nu doe je exact hetzelfde.
Ik weet dat je op deze al antwoord gehad hebt (heb je namelijk zelf een privébericht gestuurd)
Ben je wel helemaal in orde? Of ben je van de recherche en op zoek naar adressen om binnen te vallen i.v.m. illegale handel in medicijnen?
Snap best dat ie t vraagt. 1 antwoord is vaak meer een mening dan een algemeen beeld. Maar doe dit alsjeblieft in de juiste topic idd. En mocht je geen antwoordt krijgen dan kan je t misschien via dm vragen aan mensen die zich bezighouden met desbetreffende topic

Als alle wandelaars , en ik bedoel alle wandelaars even nakijken hoeveel dames ze sinds hun lidmaatschap hier gedeeld hebben , komen er wellicht "sommigen"tot de ontdekking dat er nog een "paar" vergeten zijn om recensies te schrijven.

Kom op "ruziemakers" .... er kunnen natuurlijk ook dames alsnog gedeeld d.m.v. recensies/ervaringen uit een paar maanden voor het oprichten van deze site.

Morgen ga ik niet wandelen , maar eerst naar de "brillenboer" om een goed leesbrilletje aan te schaffen . Waarom ? Omdat ik hoop dat er een storm van ervaringen/recensies geplaatst gaan worden : ik wil daar n.l. géén letter van missen.

Sla de handen in één en niet op elkaars digitale kop.

Als alle wandelaars , en ik bedoel alle wandelaars even nakijken hoeveel dames ze sinds hun lidmaatschap hier gedeeld hebben , komen er wellicht "sommigen"tot de ontdekking dat er nog een "paar" vergeten zijn om recensies te schrijven.

Kom op "ruziemakers" .... er kunnen natuurlijk ook dames alsnog gedeeld d.m.v. recensies/ervaringen uit een paar maanden voor het oprichten van deze site.

Morgen ga ik niet wandelen , maar eerst naar de "brillenboer" om een goed leesbrilletje aan te schaffen . Waarom ? Omdat ik hoop dat er een storm van ervaringen/recensies geplaatst gaan worden : ik wil daar n.l. géén letter van missen.

Gelukkig mankeer ik nog niks aan mijn ogen, maar ik ben wel benieuwd morgen naar al die ervaringen en recensies,

Trouwens iemand die vanavond de Geleenstraat gaat bezoeken? Ben benieuwd of Sonja deze week in de avonden werkt. Vanavond gaat niet lukken, maar wil morgenavond wellicht een poging wagen. Als iemand zou kunnen checken zou dat mij enorm helpen, is toch 1 uur reistijd weer. :)
Ik ben nu in de Geleen en zag iemand op 122 k4 die Sonja zou kunnen zijn. Had geen gelegenheid om haar aan te spreken.

Getatoeerd, goed gebruind en glamoureus dan is het haar.
Was ze druk bezet of valt het mee? Ik ga sowieso morgen langs.
Behoorlijk getatoeëerd, lang bruin haar, gebruind kan ik in dat rode licht niet goed zien, wat me opviel was een smal middel gecombineerd met een nogal grote ronde kont ? en druk bezet.
Ik kon haar niet aanspreken omdat zo gauw ze verscheen ze weer een klant had.

Ik kan er niet over oordelen, want ik ben er 's-avonds niet, maar zondag overdag was de bezetting zeer matig, maar wel meer dan 30.
Vandaag overdag was het overigens ook niet erg, waarschijnlijk mede door het warme weer.

Laatst bewerkt:
Ik was er gisteravond om een uur of 22.30 en hele rijen waren al donker inderdaad.
nunmer 18 alles dicht, nunmer 7, P31 alleen Medea.. echt karig.
Op ik geloof 12 K3 wel een leuke slanke blondine in minirokje met klein kontje ?
Maar ik twijfelde.. dus ja, jullie voelen hem al ?

Te warm weer als vandaag zorgt vaak voor veel wandelaars maar weinig dames heb ik gemerkt. Nou is t nu al niet heel spectaculair met de beztting en zal door t warme weer misschien een dagje worden overgeslagen door de dames. Ik moet wel zeggen dat ik de bezetting jammer vind en ik hoop dat t deze aankomende maanden een stuk verbeterd. Wie weet waardoor t komt? Covid, dames verhuizen naar prive ontvangst of zijn er gewoon minder dames op dit moment? We gaan t zien de aankomende maanden

Ook ik heb mijn wandelschoenen aangetrokken vanavond en was rond 22:00 present in de doub, veel panden die donker waren of waar rolluiken naar de laagte waren. Waaronder nr 29 en 6 en 8. ook heb ik geen dames gespot in de passage 75. Al met al een zeer matige bezetting.
Uiteindelijk toch nog een leuke dame kunnen scoren, recensie volgt.

Waar ik mij best wel aan irriteer, is die Turkse drankverkoper van middelbare leeftijd met die harde turkse muziek, die verlekkerd naar de meiden zit te kijken, en ook dat gebedel van al die dakloze drugsverslaafden,

Laatst bewerkt:

Rony , Ik ga dan (straks al) gelijk naar de brillenboer om zo een leesding aan te schaffen om geen letter te missen.....

Gisteren avond een mooie dame gezien op de Doublet 40 k1 of 38 K2. Ik heb haar een week of 7 geleden bezocht, maar ik ben haar naam kwijt. Ze is een jaar of 30, Bulgaars, slank en met lang bruin/ kanstanjebruin haar. Opmerkelijk was dat ze niet doggy wilde vanwege gevoelige knieen.

Ik wil graag een recensie over haar schrijven, maar ik ben haar naam vergeten.

Gisteren avond een mooie dame gezien op de Doublet 40 k1 of 38 K2. Ik heb haar een week of 7 geleden bezocht, maar ik ben haar naam kwijt. Ze is een jaar of 30, Bulgaars, slank en met lang bruin/ kanstanjebruin haar. Opmerkelijk was dat ze niet doggy wilde vanwege gevoelige knieen.

Ik wil graag een recensie over haar schrijven, maar ik ben haar naam vergeten.
Kastanjebruin of zwart, en hoe laat?

Terug
Bovenaan Onderaan