Iemand een idee of Alexa vandaag werkt (hoekje Geleen/Hunse)? Thx!!
En is Alice nog op vakantie?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIs dat die nogal bleke, volle dame met halflang sluik haar? Die is er nog.ik ben benieuwd of er nog brazilaanse dames zitten in de doubletstraat..
jaren gelegen monica bezocht, werkt zij nog steeds in de doublet??
Monica zit er zeker nog. Verder nog inderdaad de dame met Braziliaanse vlaggetje, kan zijn dat ik me vergis maar hete ze niet Amanda of zo. En er is ook nog Laura bij de ingang van de stenen passage.ik ben benieuwd of er nog brazilaanse dames zitten in de doubletstraat..
jaren gelegen monica bezocht, werkt zij nog steeds in de doublet??
Ja, Alexa was er vanmiddag en Alice komt waarschijnlijk morgen terug.Iemand een idee of Alexa vandaag werkt (hoekje Geleen/Hunse)? Thx!!
Correct Befgenieter , 10 met een griffel ..Monica zit er zeker nog. Verder nog inderdaad de dame met Braziliaanse vlaggetje, kan zijn dat ik me vergis maar hete ze niet Amanda of zo. En er is ook nog Laura bij de ingang van de stenen passage.
Blonde dame toch?Vroeg in de middag liep ik de hunsepassage in en de deur van de eerste kamer rechts (K13) ging opeens open en daar kwam me toch een mooie jonge meid tevoorschijn met een flink billenpartij. Ik liep even achter haar aan tot ze een andere deur inliep. Ik weet haar naam nog want die luidt Bella. Ik weet dat ze in Antwerpen heeft gewerkt maar ook een tijd in de doubletstraat op nummer 12 en ook heel even op nummer 79. Het viel mij op dat ze best veel klanten trok maar die stonden ook zo weer buiten.
Kan/wil iemand iets zeggen over haar dienstverlening want 50€ betalen voor slechte sex en zo weer buiten staan dat zie ik niet zo zitten? Bvd
blijft nog ong.1 week momenteel op 26a k1Is carina nog in de doublet of inmiddels weer terug naar thuisland?
Ik heb vorige week haar bordje nog gezien.Staat Angel nog wel eens op de hunzestraat?
Mischien yvonne?Zag vanmiddag op de Doublestraat op 39k1 een knappe ebony lady met een hemelse glimlach.
Geen supergrote Surinaamse buiten proporties kont, maar wel een stevig achterwerk en mooi lichaam ook wel.
Geen recensie geplaatst volgens mij, iemand met ervaring?
Gistermiddag was ze er nog niet.Heeft iemand Alice van Geleenstraat 45K1 alweer gespot?
@ Noppie : ja dat klopt idd wat Paulus zeg maar ze had prachtige sexy kleding aan waaronder lak, daarom dacht je daar misschien aan SM, maar nee. Trouwens ook tijd niet gezienOp Geleenstraat 84 k4 zat Katerina, maar dat is geen SM,-type.
Is dat de skinny dame die eerder op Zandpad en 23 werkte? Is die er weer? Lang niet gezien.Is mrs Denise (Bu) geleenstraat 76 er vanavond?
Iemand ervaring met de dame op 110p k7? Dame met rondingen en is vaak met Antonia (ook van 110p) aan het kletsen