Ik misschien ook wel ja..
Op m'n telefoon heb ik ergens nog een foto van d'r dat ze voor de spiegel staat ?
Op m'n telefoon heb ik ergens nog een foto van d'r dat ze voor de spiegel staat ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWe kijken uit naar je recensie! Ze had tijdens de lockdown een kinky-advertentie (https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/6979474-rebecca) maar die is inmiddels offline.Toch wil ik haar wel een keer bezoeken. Ik ben wel benieuwd hoe slecht ze is.
75k5 en k6 als 6 al terug is van vakantie, of 3 k8 + 7, en inderdaad gewoon vragen, de meeste kunnen wel iemand erbij vragen.Iemand tips voor een trio op de doubletstraat? (en dan niet die twee zussen)
gewoon een beetje ouwehoeren aan het raam en dan zeggen dat je later terugkomt ?Echt zonde van je geld! Ik moest gewoon mijn kleren aanhouden tijdens mijn bezoek. Pijpen was niks alleen eikel en alleen maar trekken terwijl je leuter zeer begint te doen?Echt nooit meer! Geef haar geen geld, geniet van haar uitzicht haha?
Geen beffen is een no-go voor mij, moet toch minimale service zijn... tenzij ?Zag vanmiddag sinds een lange tijd de NL Ely weer op k10. Werkt een paar dagen in de week zei ze. Altijd aangenaam voor de ogen deze meid. Jammer dat ze niet van de "befferij" is ?
Samira die Marokkaanse. Wat een lekker wijf was dat. Ze stond op nummer 1 en ook op 3. Jammer was wel dat ze haar buik bedekte want die vond ze niet mooi maar geil was ze wel.
Ik ben benieuwd hoe lang jij haar aan de praat gaat houdengewoon een beetje ouwehoeren aan het raam en dan zeggen dat je later terugkomt ?
In de Doub vanmiddag , nu op 28k2 , staat toch de lange blonde dame met die vele verschrikkelijk slechte recensies ... en dit al jarenlang . Haar naam is Lativia of iets in die trant.
Ze slaagt er toch steeds weer in om brood op de plank te brengen : hoe dik die belegd is ........
Wel jammer , want het is best wel een lekkertje om te zien.
Weet niet, gezellige kletser maar is het net niet op de een of andere manier, misschien kan jouw recensie mij overtuigen ?Iemand ervaring met de dame op 110p k7? Dame met rondingen en is vaak met Antonia (ook van 110p) aan het kletsen
Zelf beweerd ze dus dat ze veel vaste klanten heeft.Haha. Ik had afgelopen week een recensie geschreven over een soortgelijke Roemeense (niet zo erg als Lavinia) en ook een verwijzing naar deze dame gemaakt. Haar had ik inderdaad ook weer gezien afgelopen week. Toont wel aan dat er toch heel veel nieuwe wandelaars zijn. Dat moet wel, want anders zou ze nooit aan klanten komen. Iemand die bij haar binnen is geweest gaat never nooit terug voor een tweede keer.
Ben je ooit bij haar geweest?Denk dat ze snel de gordijntjes dicht doet als ze mij weer ziet ?
Iedereen trapt er wel een keertje in, ik ook, bloedmooie meid, dacht alleen met mijn lul, lag al naakt op het bed en miep had alleen haar topje uit en zei dat ik hem eerst moest wassen, gedaan, toen moest zij zich nog wassen, vervolgens moest ik mijn handen weer wassen toen hele verhalen. ja dan weet je het wel... genaaid ? de eerstvolgende daarna ??Haha. Ik had afgelopen week een recensie geschreven over een soortgelijke Roemeense (niet zo erg als Lavinia) en ook een verwijzing naar deze dame gemaakt. Haar had ik inderdaad ook weer gezien afgelopen week. Toont wel aan dat er toch heel veel nieuwe wandelaars zijn. Dat moet wel, want anders zou ze nooit aan klanten komen. Iemand die bij haar binnen is geweest gaat never nooit terug voor een tweede keer.
Doe je zelf een plezier en ga niet ,Toch wil ik haar wel een keer bezoeken. Ik ben wel benieuwd hoe slecht ze is.
Na vele adviezen hier ga ik toch maar niet.Doe je zelf een plezier en ga niet ,
Doe mij een plezier en geef mij de poen
2 blije mensen als je niet gaat !
1 blij mens als je wel gaat !
Ik zou het wel weten als ik jou was.....
En toch zullen er ook in het geval van Lavinia toch wandelaars langsgaan, anders had ze echt al in de kassen van het Westland tomaten geplukt.
Als je 'kruipend' de straat uit wilt en van 'mollig' houdt , dan zijn Lisa op 20 met haar vriendin Sandra schuin tegenover op 29 , wel wat voor je. Doen geregeld trio's. Naambordjes voor het raam en van beiden zijn recensie-topics .Iemand tips voor een trio op de doubletstraat? (en dan niet die twee zussen)
Ja idd volgens mij ook dominicaansIk denk dat ik weet wie je bedoelt . Naast Betina op 28 zelfs 2 van de types die je beschrijft. Altijd in zwarte outfitjes . Volgens mij Dominicaanse nationaliteit. Namen weet ik niet ( meer ).
Ik hoop het haha ben benieuwd@hellraiser666 en/of @Doublethopper of anderen zullen wel wat weten te vertellen over deze dames.