Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In al mijn berichten heb ik misschien 1 recensie achtergelaten op dit forum. Bij lisa. De enige reden daarvoor is omdat ik niet meer zoveel wandel. Tegenwoordig meer in de prive omtvangst en daar hou ik t ook bij een paar dames. Dani en een andere dame die niet adverteert. Dus valt voor mij weinig te schrijven. Wil wel graag wat meer dames gaan proberen de aankomende maanden. Maar veel van de toppers in prive ontvangst zitten in amsterdam wat ook rete ver is voor mij, zeer spijtig

Laatst bewerkt:
Wie was de dame die vanmiddag in de (vrij uitgestorven) Geleenstraat stond op nr 98, de meest rechtse kamer, dicht tegen de witte deur aan? Ze was de hele middag bezet (vaste klanten). Jong en Nederlands.

Ik was vanmiddag in de doubletstraat en toen de passage van nr 31 uitkwam zag ter hoogte van nr 26/28 een leuke donkere vrouw staan met een soort afrokapsel en een leuk gezichtje? Weet iemand wie dit is?
Op dat adres denk ik aan Jenny of misschien Azul.
Beiden dominicaanse dames (of soort van).
Jenny heeft waarschijnlijk het afrokapsel dat je bedoelt en een leuk snoetje.
Ik heb ze allebei meerdere keren bezocht in het verleden.

Na vele adviezen hier ga ik toch maar niet.

Ook al ziet ze eruit als een leuke griet.

Ik snap niet waarom zij nog werkt.

Moet toch wel iemand zijn die dit merkt.

Ik bewaar wel mijn poen.

Dan kan ik iemand anders een plezier mee doen.
Heel verstandig.
Dat spook Livinia waart al jaren door de Doub.
Ze laat al even lang teleurgestelde wandelbroeders achter.
Jarenlang slechte recensies en berichten van teleurstellingen op hookers.
Van alle berichten waren er geloof ik 99% zeer negatief.
Er was 1 tevreden klant die zich niets kon voorstellen van alle slechte berichten.
Ze moet het echt hebben van alle wandelaars die gewoon even naar de hoeren gaan en zich niet online verdiepen in de dames.
Ik heb wandelaars naar binnen zien gaan en na precies 6 minuten stonden ze weer buiten.
Ik heb meerdere keren voor deze TMM gewaarschuwd, zowel op hookers als in de straat.
Een paar weken geleden nog liep ik door een heel lege Doub.
Slechts een paar dames aanwezig en een paar wandelbroeders.
Twee jongemannen liepen kletsend en lachend door de straat op zoek naar een fijne wip.
Een van hen bleef precies bij Het Spook ? staan en wilde naar binnen.
Hij maakte een praatje met haar en zijn maat keek toe.
Ik brak mijn rondje af om snel langs hem te lopen en ik deed onopvallend **kuch**heel slecht**kuch**
Die kerel begreep me meteen en trok zijn maat bij het raam weg.
Weer een wandelbroeder gered, heb ik vaker gedaan op deze manier bij meerdere TMM-en.
Dat zal ze leren, die oplichter(s).

Laatst bewerkt:
Voor de pandemie was er een Roemeense stoot in de Doublet. Stond tegenover de stenen passage net na die kamers met barkrukken waar de Roemeense dames altijd staan.
Ze was een Roemeense brunette met een knap gezicht, groene ogen en grote natuurlijke borsten, beetje aan de mollige kant ook. Heette dacht ik Jennifer of Jessica oid. Erg vriendelijke praatgrage meid. Iemand die weet wie ik bedoel en of ze er nog werkt?

@Eagle99 Ik moest met jouw beschrijving heel even denken aan Lara, al bedoel je waarschijnlijk iemand anders. Mooie rondingen en grote borsten. Altijd gekleed in een strak klein jurkje die haar borsten nauwelijks binnen kunnen houden en waar haar tepels duidelijk zichtbaar waren. Een keertje vielen haar borsten uit haar jurkje zonder dat ze doorhad. De langsfietsende agenten braken bijna hun nek toen ze haar aanstaarden :LOL: Zou leuk zijn als ze weer terug zou zijn.

Voor de pandemie was er een Roemeense stoot in de Doublet. Stond tegenover de stenen passage net na die kamers met barkrukken waar de Roemeense dames altijd staan.
Ze was een Roemeense brunette met een knap gezicht, groene ogen en grote natuurlijke borsten, beetje aan de mollige kant ook. Heette dacht ik Jennifer of Jessica oid. Erg vriendelijke praatgrage meid. Iemand die weet wie ik bedoel en of ze er nog werkt?
Ja dat is Jennifer altijd zittend beentjes over elkaar op 20 k2 hoop al een tijdje dat ze weer terug komt

@Eagle99 Ik moest met jouw beschrijving heel even denken aan Lara, al bedoel je waarschijnlijk iemand anders. Mooie rondingen en grote borsten. Altijd gekleed in een strak klein jurkje die haar borsten nauwelijks binnen kunnen houden en waar haar tepels duidelijk zichtbaar waren. Een keertje vielen haar borsten uit haar jurkje zonder dat ze doorhad. De langsfietsende agenten braken bijna hun nek toen ze haar aanstaarden :LOL: Zou leuk zijn als ze weer terug zou zijn.
Staat op de Ruysdaelkade in Amsterdam, heb haar alleen 's avonds gezien.

Je bedoeld niet Jessica die op 16 K5 werkte?

Iemand een idee wanneer de volslanke Lena terugkomt in Doublet of die volslanke Jenny met haar dikke kont die in de witte passage zat? Ze hebben allebei lang zwart haar, jong en knap en goed voorzien van oren en poten en goede vriendelijke service.

Volslanke big Ass Jenny zie ik geregeld staan in de passage,vind haar service niet geweldig ..afwerker pluspunt is haar enorme reet echt lekker

Laatst bewerkt:
Je bedoeld niet Jessica die op 16 K5 werkte?

Ze stond wel even kort in de korte passage maar was daarna verhuisd naar de raamkant, ergens op nr 18, 20, 22 oid. Zat altijd op haar stoel reactieloos te kijken, maar binnen was ze wel super vriendelijk. Qua lichaam niet mijn type omdat ze te weinig billen had, maar ik bezocht haar best vaak voor het pzc en omdat ze sociaal erg leuk was.

Volslanke big Ass Jenny zie ik geregeld staan in de passage,vind haar service niet geweldig ..afwerker pluspunt is haar enorme reet echt lekker

Had deze Jenny ook een paar keer bezocht. Service is idd niet geweldig maar bij zulke dames vind ik het al een pluspunt als ze niet koud zijn of continu zeiken over te hard stoten, hand ertussen etc. want zulke types heb je ook.
Idd niet mijn eerste keus, maar als er niks anders is is het prima; lekker voorover buigen en pompen tegen die reet. Ook die Marcia in de stenen passage die er toen nog stond had hetzelfde. Geen geweldige service maar heerlijke dikke reet.

Hallo wanderlaars mischien een stomme vraag ik lees dat vaker dat julllie zeggen tijdens neuken dat de dame van plezier handje tussen der benen houd. Waarom doet zo n dame dit ?

Terug
Bovenaan Onderaan