Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week in 31p k08 een latina met hele dikke memmen gezien. Iemand die weet wie dit is - en hoe haar dienstverlening is? Evt extras etc, wie info heeft graag alles helpt, via pm mag ook.

GR RF

Goedemiddag. Kan iemand mij vertellen hoe de zuid-Amerikaanse dame heet in de doub, nr 37/ K1? Schat in dat zij mid dertig/ begin 40 is. Heerlijke kont, stevig figuur en niet te grote, volgens mij, nog volledig natuurlijke borsten. Heeft redelijk lang haar, kleine krullen en is brildragend. Staat er altijd 's-avonds. Ik wil graag naam en leeftijd weten om een recensie te schrijven. Wie kan mij helpen.

Ik herken haar van de beschrijving.
Naam en leeftijd onbekend.
Ze begint al in de ochtend.
Kan me geen recensie van haar herinneren.
Als je een recensie schrijft, kun je haar gewoon fictief Maria noemen ofzo...

Dan moet die recensie van 1 september zijn :) want toen vroeg je hetzelfde in Den Haag algemeen. Ik dacht zelf Rosa maar weet niet zeker. Schrijf inderdaad een recensie met een goede omschrijving van het uiterlijk en iedereen is geholpen. Ik ben er ook geweest en vond het niet noemenswaardig.

Dan moet die recensie van 1 september zijn :) want toen vroeg je hetzelfde in Den Haag algemeen. Ik dacht zelf Rosa maar weet niet zeker. Schrijf inderdaad een recensie met een goede omschrijving van het uiterlijk en iedereen is geholpen. Ik ben er ook geweest en vond het niet noemenswaardig.
Dat kan ook de inhoud van een recensie zijn....

Ik ben ook bij haar geweest wat een drama bij deze dame ze kan beter rookworsten gaan verkopen bij de Hema

Helemaal mee eens wat Rony80 stelt en sterker nog : in de laatste berichten zeggen zelfs 3 wandelaars dat ze bij dezelfde dame hun centjes en zaadjes hebben gebracht en zelfs onlangs.
Er hadden dus 3 recensies "kunnen" staan i.p.v. ......

Als iedereen op dezelfde manier er zo in staat en 'de zin van bestaan' van deze site niet nastaat , dan zullen er maar bitter weinig recensies geschreven worden en blijven !!

Kennis wordt duidelijk niet gedeeld.

Ergo : als ik het goed gelezen heb wordt het nog afgeraden ook...

Meer dan jammer !!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan