- 142
- 15/07/21
- 148
Zojuist in de Doub geweest. Zeer matig aanbod. Veel panden zijn dicht, waaronder nog steeds 34.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZie recensie, haar naam is LisaVorige week in 31p k08 een latina met hele dikke memmen gezien. Iemand die weet wie dit is - en hoe haar dienstverlening is? Evt extras etc, wie info heeft graag alles helpt, via pm mag ook.
GR RF
Ken je haar werktijden toevallig? ThanksVeronica van Geleen 126 is trouwens ook terug, zag haar gisteravond
na 1900Ken je haar werktijden toevallig? Thanks
Dat kan ook de inhoud van een recensie zijn....Dan moet die recensie van 1 september zijn want toen vroeg je hetzelfde in Den Haag algemeen. Ik dacht zelf Rosa maar weet niet zeker. Schrijf inderdaad een recensie met een goede omschrijving van het uiterlijk en iedereen is geholpen. Ik ben er ook geweest en vond het niet noemenswaardig.
Ik ben ook bij haar geweest wat een drama bij deze dame ze kan beter rookworsten gaan verkopen bij de HemaDan moet die recensie van 1 september zijn want toen vroeg je hetzelfde in Den Haag algemeen. Ik dacht zelf Rosa maar weet niet zeker. Schrijf inderdaad een recensie met een goede omschrijving van het uiterlijk en iedereen is geholpen. Ik ben er ook geweest en vond het niet noemenswaardig.
juist een rede te meer om een recensie te schrijven. Ook al is het bezoek een tijdje geleden.Ik ben ook bij haar geweest wat een drama bij deze dame ze kan beter rookworsten gaan verkopen bij de Hema
Goed om te horen. Wanneer ze er is en ze wordt gespot hoor ik t ook graag ?Vanmorgen toen ik wakker werd had ik een bericht van crystal. Ze is in Europa op dit moment. Dus met een beetje geluk is ze volgend weekend of misschien eerder terug.
Dan heb ik de verkeerde dag uitgekozen hahaDe leuke dames zijn nog aan het bijkomen van het harde werken van de vrijdagavond/nacht.