Ik weet ook niet wat je smaak is. Als je van oude Latinas houdt dan heb je wel voldoende keus.Dan heb ik de verkeerde dag uitgekozen haha
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk weet ook niet wat je smaak is. Als je van oude Latinas houdt dan heb je wel voldoende keus.Dan heb ik de verkeerde dag uitgekozen haha
Ik ga zo maar nog is een rondje lopen, wellicht dat er wat meer dames zijn danIk weet ook niet wat je smaak is. Als je van oude Latinas houdt dan heb je wel voldoende keus.
Meestal rond 1300 weer wat nieuwe toevoer naast de ochtend dienstIk ga zo maar nog is een rondje lopen, wellicht dat er wat meer dames zijn dan
Dames die aan PZC doen zullen bio worst wel lekker vinden.Zullen de dames ook gek op die biologische worst zijn?
Ze woont gedeeltelijk in Spanje, dus dat zegt nog weinig wanneer ze weer terug is. Mis haar wel een beetje.Vanmorgen toen ik wakker werd had ik een bericht van crystal. Ze is in Europa op dit moment. Dus met een beetje geluk is ze volgend weekend of misschien eerder terug.
Na vele adviezen hier ga ik toch maar niet.
Ook al ziet ze eruit als een leuke griet.
Ik snap niet waarom zij nog werkt.
Moet toch wel iemand zijn die dit merkt.
Ik bewaar wel mijn poen.
Dan kan ik iemand anders een plezier mee doen.
Haar bordje staat nu in de Geleenstraat 122 k12, weet niet of ze nu al aan het werk is.Heeft iemand Katya nog recentelijk gezien? Ze zat anderhalve week geleden op Geleenstraat 86 K3, toen met een grote bril op en fel groen gele top, in het rijtje met ramen waar iedere dame een naambordje heeft behalve de middelste. Ze zat daar tijdelijk zei ze en zou weer terug gaan naar Geleenstraat 45. Heb haar bij m'n bezoeken dezer dagen niet meer gespot ?
Bedankt kerel ? ik waag het erop maar ze us er nu niet volgens mijn werk ze niet op zondag?Dat is Rosi. Een Colombiaanse die al 30 jaar in Baskenland woont. Een lieve dame die goed kan pijpen.
Had ze ook een soort van spleet tussen haar voortanden?In de doubletstraat op nr7 werkte een dame uit azerbeidzjan. Krullend haar, wat ouder en voller en altijd een haarband. Was niet bijzonder knap maar had wel een uitgebreider service. Heb haar sinds de straat na corona open is niet meer gezien. Iemand die weet wie ik bedoel en kan laten weten of ze werkt of is gestopt?
Bedoel je niet Ebru, daar staan een aantal recensies van.In de doubletstraat op nr7 werkte een dame uit azerbeidzjan. Krullend haar, wat ouder en voller en altijd een haarband. Was niet bijzonder knap maar had wel een uitgebreider service. Heb haar sinds de straat na corona open is niet meer gezien. Iemand die weet wie ik bedoel en kan laten weten of ze werkt of is gestopt?
Die duikt onregelmatig op in de Doubi,zag haar een kleine 2 weken geleden ergens in de buurt van nummer 73 staan.Een paar jaar geleden stond er in de doublet een Nederlands Marokkaanse dame die zichzelf karima noemde. Veel tattoos en grote nep horsten. Iemand een idee waar zij gebleven is?
Ja zou best kunnen. Ze was absoluut niet slank of knap, beetje meer een gemiddeld milf type, zeker gezet.Had ze ook een soort van spleet tussen haar voortanden?