Iemand die nog iets weet over pijpgodin Samira van een paar jaar geleden van de Doublet? Volledig van de radar geloof ik?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenHoewel ik gister geweest ben, niets gevuld. Wat mij wel opviel was dat er meer ramen bezet waren dan de laatste keer dat ik daar rondliep (zelfde tijdsframe).. Een prettige ontwikkeling!Vanavond vroeg maar weer eens naar de Geleen, eens kijken of er nog een lekker kalkoentje is dat papa goed kan vullen.
Zodra geweest (en gevuld) zal er een recensie volgen.
Lang geleden maar die was super ja,.....Misschien inmiddels 2X mamma geworden?Iemand die nog iets weet over pijpgodin Samira van een paar jaar geleden van de Doublet? Volledig van de radar geloof ik?
Samira die Marokkaanse. Wat een lekker wijf was dat. Ze stond op nummer 1 en ook op 3. Jammer was wel dat ze haar buik bedekte want die vond ze niet mooi maar geil was ze wel.Iemand die nog iets weet over pijpgodin Samira van een paar jaar geleden van de Doublet? Volledig van de radar geloof ik?
In de Geleenstraat: basisbedrag 50 euro, wil je er pzc bij betaal je meestal 100 euro.Iets wat vást al eerder voorbij is gekomen, maar ik dan gewoon niet terug kan vinden (sorry!): wat zijn 'normale' prijzen in de Haagse straten voor extra's? Pzc bijvoorbeeld? Ik weet dat het per dame kan verschillen, maar toch, een richtlijn?
Ik ben zelf meer van de privé huizen etc waar dat meestal redelijk vooraf vaststaat. Maar om te voorkomen dat me de komende tijd een financiële poot word uitgedraaid nu ik van plan ben ook het wandelen wat meer te verkennen: wie kan me wat richtlijnen geven?
De oudere latina's zeker? Die vind ik meestal minder interessant.In de Doublet zijn er genoeg dames te vinden die zonder zuigen voor het instaptarief van € 35.
Zie ook plattegrond & infoIets wat vást al eerder voorbij is gekomen, maar ik dan gewoon niet terug kan vinden (sorry!): wat zijn 'normale' prijzen in de Haagse straten voor extra's? Pzc bijvoorbeeld? Ik weet dat het per dame kan verschillen, maar toch, een richtlijn?
Ik ben zelf meer van de privé huizen etc waar dat meestal redelijk vooraf vaststaat. Maar om te voorkomen dat me de komende tijd een financiële poot word uitgedraaid nu ik van plan ben ook het wandelen wat meer te verkennen: wie kan me wat richtlijnen geven?
Toch maar even langswandelen op de gok.Heeft iemand Alina - 110 k2 - vandaag al gezien? Thanks, Ed
Samira die Marokkaanse. Wat een lekker wijf was dat. Ze stond op nummer 1 en ook op 3. Jammer was wel dat ze haar buik bedekte want die vond ze niet mooi maar geil was ze wel.
Nou uuuh dan word T weer eens tijd,...Dat was een wereld meid.
Kleine 3 jaar geleden was ze heel even terug in de Doublet.
Ik heb in een eerder bericht wat mogelijkheden gemeld waar ook interactie tussen de dames is. Lucia en Amanda van k8 zijn een tip, in passage 21/25 is het gewoon vragen aan een dame wie zij er bij uitnodigt?ook Anna op 1k3 heeft wat vriendinnen in de straat... Mijn ervaring is dat je voor trio's bij de Latina's moet zijn.Iemand tips voor een trio op de doubletstraat? (en dan niet die twee zussen)
Zie eerste post in dit forumIets wat vást al eerder voorbij is gekomen, maar ik dan gewoon niet terug kan vinden (sorry!): wat zijn 'normale' prijzen in de Haagse straten voor extra's? Pzc bijvoorbeeld? Ik weet dat het per dame kan verschillen, maar toch, een richtlijn?
Lavinia volgens mij.In de Doub vanmiddag , nu op 28k2 , staat toch de lange blonde dame met die vele verschrikkelijk slechte recensies ... en dit al jarenlang . Haar naam is Lativia of iets in die trant.